op mijn werk hadden ze een nylfisk en die vloog in de brand op mijn andere werk hadden ze er 1 die heeft het net een jaar volgehouden, dus ik hoef geen nylfisk we hebben er ook al jaren een henry, en ik ken veel mensen die eenhenry hebben en deze is zo fijn. kost ook wel wat, maar als je nagaat dat er heel grote stofzakken inzitten (pluspunt vind ik) en dat die zakken, niet duur zijn, 10 voor 10 euro dan weet ik dus wel welke ik ga halen als de mijne er mee op houd. en de roze is zo lief, en er gaat ook nog een bedrag van naar het borstkankerfonds
hmm ik heb laatst mijn nilfisk weggegooid die was denk toch zeker zo'n kleine 20 jaar oud ofzo heb hem dan ook niet weggegooid omdat hij stuk was maar.. omdat de poes er bovenop had geplast en je die l ucht er ECHT niet meer uit krijgt bovendien had hij niet alleen een ouderwets uiterlijk en ouderwetse degelijkheid.. maar ook een bijzonder ouderwets gewicht als je gelijkvloers woont "no problem" maar in het nieuwe huis moest ie ook naar boven af en toe en dan plaste de poes er nog precies bovenin.. . tja toen was het helaas tijd om afscheid te nemen
ben in een jaar tijd met de derde bezig elke dag moet ie dus dienst doen ivm 3 honden maarre ik hoop dat ik eindelijk een goeie tref
Er staan een hoop aanbiedingen van een dyson op internet. Even zoeken maar dan heb je ook wat! http://www.bestsellers.eu/product_info. ... ref=kelkoo
tijdje geleden heb ik er een topic over gestart wij hebben uiteindelijk de miele cat&dog gekocht dit omdat de dyson {die wat we betalbaar vonden dus die van 250} net zo duur was als d miele alleen niet zo goed kwa vermogen en de dyson cat en dog is maarliefst 500euro dus vandaar onze keuze
wij hebben voor de bovenverdieping een Miele (van ongveer 25 jaar oud, nog nooit stuk geweest) en voor beneden hebben we een AEGelectrolux (zonder stofzuigerzak) klein en wendbaar en geen ge-emmer met zakken meer
na verscheide stofzuigers te hebben weggegooid en ik helaas niet het geld had voor de dyson cat & Dog ben ik gegaan voor de Ergospace. ideaal ding voor als je beesten hebt. heb er nu ook speciale stofzuigerzakken voor, voor de katten en hondenharen. ding zuigt als een gek dus ben er erg blij mee
Nou ik heb een Miele die hebben we vorig jaar gekocht. Hij deed het altijd super en zuigt nu voor geen meter meer . Ben net een half uur bezig met de woonkamer zuigen. Kreng kostte 200 euro
Wij hebben een Miele, ik weet het typenummer ofzo niet, maar het is de blauwe. Heel blij mee! Heb me een beetje laten beïnvloeden door de ervaringen van mijn moeder en schoonmoeder. Zij hebben ook allebei een Miele en die doen het ook al jaren supergoed! Voordeel van de Miele vind ik ook dat je de hulpstukken gewoon onder de klep kunt bewaren, en die heb je dus constant bij je tijdens het stofzuigen. Kun je zo verwisselen als het nodig is, en ze zitten mooi 'weggestopt' en niet zoals bij sommige andere stofzuigers dat je de hulpstukken op de stang moet klikken of wat... dat vind ik irritant.
De Dyson Animal pro (hadden vloerbedekking en een hond ) en wil nooit meer iets anders. Zonder vloerbedekking is een gewone Dyson ook prima denk ik, dan is het wat goedkoper. Als ik jou was zou ik even op kieskeurig.nl kijken. Ik heb via die site de Dyson bij een internetwinkel gekocht voor toen ruim 230 euro goedkoper als in de winkel (de animal pro is een van de duurste). De gewone moet toch zeker voor 100 euro minder te krijgen zijn. Succes.
@female: kun je niet kijken of er nog garantie op zit? dat kan toch niet goed zijn @dyson: ze verkopen ze ook bij de mediamarkt en de saturn! niet per definitie de goedkoopste.. maar vaak wel de moeite van het vergelijken waard