Beste dames, Aangezien ik het zat ben elke keer de strijkzool van mijn oude strijkijzer schoon te maken voor ik begin te strijken en het zat ben dat ik voor de zoveelste keer weer een kledingstuk heb verbrand met dat ***ding, ben ik op zoek naar een goede stoomgenerator. Heb tot nu enkel strijkijzers gehad en wil nu echt een stoomgenerator. Budget is max.€180, ben op zoek naar eentje met een goede stoomstoot en die het strijken echt vergemakkelijkt, gezien mijn haat voor strijken Dus, welke hebben jullie en zijn jullie er tevreden mee?
Ik heb al jaren een stoomgenerator van Tefal: Tefal GV7556 Express Easy Plus Echt ideaal! Hij past binnen je budget. https://www.coolblue.nl/product/674170/tefal-gv7556-express-easy-plus.html?cmt=c_a,cp_6445442879,a_76086818079,t_pla-409429317579,n_g,d_c&gclid=EAIaIQobChMI2eiL6MLc5AIVCOh3Ch00HQVVEAYYAiABEgKIFPD_BwE#product-specifications
Ik heb deze ook. Hiervoor een Philips, die was ook top. Maar deze Tefal strijkt net zo goed. Iedeaal dat je nooit meer temperatuur in hoeft te stellen, je kunt gewoon over printjes heen strijken en strijken gaat veel sneller. Alleen heeft die van mij wat vreemds, als ik die aanzet dan gaan eerst alle lampjes knipperen, reageert hij nergens meer op en moet ik de stekker uit het stopcontact trekken. Daarna doet hij het gewoon goed. Ik heb hem bij Coolblue al een keer om laten ruilen maar deze 2e heeft hetzelfde probleem na een paar weken. Nu is het niet echt een issue dus ik hou hem wel maar wel vreemd. Heb jij daar ook last van? Mijn Philips had dat nooit.
Oh ik let daar nooit op. Doe de stekker in het stopcontact en ga dan de was pakken. Tegen de tijd dat ik terug kom is het apparaat warm. Dacht wel lampjes te zien branden, maar of ik dan niks kan weet ik niet. Maar als je vorige het ook deed zal het wel zo horen.