Hier heb ik met mn karcher geen last van. Ik heb geen vloerverwarming en alles is heel snel droog. Zodra ik een streek over de vloer gedaan heb, zie je het al opdrogen.
Ik gebruik de langwerpige doeken van een shark stoomreiniger . Zijn helemaal dicht met aan 1 lange kant klittenband. De voet van de karcher past er mooi in. Lekkere dikke doek met 1 gladde kant en een kant die wat groffer is. Dacht dat die toen 10 euro per 2 waren. Ook prijzig maar ze zijn erg stevig en gaan superlang mee. Die dunne karcher doeken vind ik troep. Dan kan je net zo goed van een oud badlaken doeken knippen.
Ik wou dat dat hier ook zo was.... maar helaas.. Ik vind het dus echt zonde van Mn tijd om dat ding te gebruiken
Ik heb zulke doeken: Shark stoomhoes – In stap met de tijd Alles wordt er ook minder nat door dan de standaard vodjes van karcher.
Hier een karcher stoomreiniger ik dacht de sc4 ofzoiets. Heel blij mee! Heb geen vloerverwarming maar de vloer is snel droog,ik hoef niet na te dweilen. Bank maak ik er ook mee schoon.
Welke Kärcher is aan te raden om naast tegels ook tapijt mee te doen? Is de SC3 daar ook goed genoeg voor?