Bedankt voor het proberen, maar als het vuil van links naar rechts gaat komt het er dus wel uit? Als ik het dan met een doek na droog moet het toch goed komen? Of bedoel je het anders? Damay: weet je waar deze te koop zijn? Weet iemand wat het verschil is tussen de karcher sc2500 en de sc3000, ik kom er niet uit.
Op de site van Karcher kun je vergelijken. Volgens mij zitten bij de 3000 een paar accessoires extra en is hij iets krachtiger qua watt en druk. Als ik hem alleen voor de grove tegels zou hebben aangeschaft zou ik teleurgesteld zijn in het resultaat en hem terugsturen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Thanks voor de tip, vond het zo raar want de sc3000 vond ik op internet goedkoper nu in een aanbieding. Ik wil hem voor meer dingen gebruiken hoor maar het voornaamste was voor mij toch eigenlijk wel de vloer . Nu weet ik het helemaal niet meer haha
Ik weet Niet of karcher zelf ze hebben. Anders een universele of er zelf 1 maken. Is niet zo moeilijk. Ik heb er nu ook doeken omzitten die van een ander merk stoomreiniger zijn. Zijn ook dikker dan de vodjes van karcher zelf.
nu bij Groupdeal een stoomreiniger. Wie kent deze en heeft er ervaring mee? â¬55 ipv â¬129 - Stoomreiniger met uitneembare handstoomreiniger. Makkelijk schoonmaken zonder chemische middelen! In 3 kleuren - GroupDeal.nl
Ik heb gisteren mijn karcher 2500 binnen gekregen en getest, ben wel tevreden maar weet het nog zo niet. Het aanrecht was helemaal mooi schoon, keukenkastjes gedaan, was nodig tijd! Maar had zonder stoomreiniger natuurlijk ook gewoon gekund. Mischien is dit wel iets sneller. Ben wel tevreden, zal hem vast ook eens voor de vloerbedekking op de trap en de matrassen gebruiken.
Ik heb de karcher sc 1052. Deze heb ik op diverse vloeren gebruikt. Zeker als het een gladde vloer is doet hij het goed. Ik heb er alleen nooit bij stil gestaan dat het voor meerdere dingen te gebruiken is. Ga dit de komende dagen maar eens uitproberen. Dank jullie wel dames, weer wat geleerd dankzij dit topic!