Oke eindelijk de perfecte schoenen voor mijn oudste zoon gevonden. Ik heb ze afgelopen week online besteld omdat ik bij een grote webshop nog een bedrag open had staan ivm een retour omdat er een fout in de jas zat. Als het goed is krijg ik ze vandaag of morgen binnen maar nu krijg ik net een mail dat ze dit weekend 20%korting hebben op alle schoenen.. Als dit gebeurd was in een winkel was ik binnen termijn terug gegaan om het verschil op te halen maar hoe zit dat eigenlijk met een aankoop online? Wie heeft hier ervaring mee? Het gaat om 16,- dus vind het net te hoog om er helemaal niks mee te proberen
Ik zou even contact met ze opnemen. Ik heb het een keer bij de Wehkamp gehad en ze deden helemaal niet moeilijk.
Dank je wel voor je reactie. Ik ga als de schoenen helemaal goed zitten wat ik wel verwacht even contact opnemen met ze.
Heb je besteld bij kleertjes.com hebben dit weekend 20 procent korting ik ga ook bestellen en me inschrijven voor de nieuwsbrief dan krijg je ook nog 10 euro korting Ik zou contact opnemen 16 euro is wel veel
Ik heb zoiets ook een keer gehad bij kleertjes.com Ze deden er niks aan, ik had gewoon pech. Heb wel eens vaker iets gehad daar, vind de klantenservice echt erg slecht.
de klantenservice is echt bagger slecht daar dus ik vrees dat je pech hebt. Maar kun je niet de schoenen nogmaals bestellen? En dan degene die je al besteld hebt retour doen?
Heb ik ook een keer gehad bij Omoda. Had net de schoenen binnen en toen kwam er zo'n bannertje voorbij met dat ze afgeprijsd waren. Ik heb toen contact opgenomen en gevraagd of ik ze terug moest sturen en opnieuw bestellen of dat we het anders konden regelen. Ze deden helemaal niet moeilijk en hebben gelijk t verschil teruggestort. Vond ik heel netjes van ze. Bestel daar dan ook vaak, omdat ik weet dat ze goede service hebben.
Ik had laatst hetzelfde bij Zalando. De volgende dag stond de 10 euro op mijn rekening na mijn mailtje over de korting. Super service!
Maar retourbeleid daar is ook 3x niks.. Altijd dat stomme tegoed.. Of krijg je tegenwoordig gewoon je geld terug?
Ja klopt bij kleertjes.com. Kreeg vorige keer al niet zo'n goed gevoel bij retour ivm geen geld terug maar was buiten mijn ruiltermijn dus vond het allang best. Als ik dus nu retour ga doen en weer bestellen heb ik daar weer geld open staan en dat wil ik echt niet. Zulke leuke spullen hebben ze helaas niet in een beetje leuke prijsklasse. Heb helaas de schoenen nog niet ontvangen dus kan nog niks in werking zetten.
Jeetje wat jammer om te lezen. Je zou toch denken dat een bedrijf alles op alles zet om aan klantenbinding te doen in deze tijd.
Dan moeten ze dus geld retour doen en die zekerheid heb ik helaas nog niet. En dan hopen dat ze er nog zijn. Maar heb besloten eerst even te passen en dan contact op te nemen. Hoop dat ze het terug geven (desnoods in de vorm van bon) maar zo niet dan pech maar dan is het wel gelijk de laatste keer dat ik daar besteld heb..
Lees eens d alles door op de site. Ik heb daar tijd geleden besteld en volgens mij stond er in de voorwaarden dat je wel geld terug kunt krijgen maar dat je dan dus zelf voor de retourkosten betaalt. Aangezien dat 6,75 is zou t misschien nog lonen als bellen etc niet helpt