Korting webwinkel

Discussie in 'De lounge' gestart door Luna86, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    14.799
    9.314
    113
    Gelderland
    Oke eindelijk de perfecte schoenen voor mijn oudste zoon gevonden. Ik heb ze afgelopen week online besteld omdat ik bij een grote webshop nog een bedrag open had staan ivm een retour omdat er een fout in de jas zat.
    Als het goed is krijg ik ze vandaag of morgen binnen maar nu krijg ik net een mail dat ze dit weekend 20%korting hebben op alle schoenen..

    Als dit gebeurd was in een winkel was ik binnen termijn terug gegaan om het verschil op te halen maar hoe zit dat eigenlijk met een aankoop online? Wie heeft hier ervaring mee? Het gaat om 16,- dus vind het net te hoog om er helemaal niks mee te proberen;)
     
  2. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou even contact met ze opnemen. Ik heb het een keer bij de Wehkamp gehad en ze deden helemaal niet moeilijk.
     
  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    14.799
    9.314
    113
    Gelderland
    Dank je wel voor je reactie. Ik ga als de schoenen helemaal goed zitten wat ik wel verwacht even contact opnemen met ze.
     
  4. ma1

    ma1 Fanatiek lid

    14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Heb je besteld bij kleertjes.com hebben dit weekend 20 procent korting ik ga ook bestellen en me inschrijven voor de nieuwsbrief dan krijg je ook nog 10 euro korting
    Ik zou contact opnemen 16 euro is wel veel
     
  5. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb zoiets ook een keer gehad bij kleertjes.com
    Ze deden er niks aan, ik had gewoon pech.
    Heb wel eens vaker iets gehad daar, vind de klantenservice echt erg slecht.
     
  6. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    de klantenservice is echt bagger slecht daar dus ik vrees dat je pech hebt. Maar kun je niet de schoenen nogmaals bestellen? En dan degene die je al besteld hebt retour doen?
     
  7. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Als ze moeilijk doen retourneren en opnieuw bestellen! :D
     
  8. dawnie

    dawnie Actief lid

    26 okt 2008
    420
    0
    16
    Heb ik ook een keer gehad bij Omoda. Had net de schoenen binnen en toen kwam er zo'n bannertje voorbij met dat ze afgeprijsd waren. Ik heb toen contact opgenomen en gevraagd of ik ze terug moest sturen en opnieuw bestellen of dat we het anders konden regelen. Ze deden helemaal niet moeilijk en hebben gelijk t verschil teruggestort. Vond ik heel netjes van ze. Bestel daar dan ook vaak, omdat ik weet dat ze goede service hebben.
     
  9. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik had laatst hetzelfde bij Zalando. De volgende dag stond de 10 euro op mijn rekening na mijn mailtje over de korting. Super service!
     
  10. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Maar retourbeleid daar is ook 3x niks.. Altijd dat stomme tegoed.. Of krijg je tegenwoordig gewoon je geld terug?
     
  11. miepje77

    miepje77 Fanatiek lid

    25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Heb ik ook gehad bij kleertjes.com. Ik bestel daar nog minimaal. Waardeloze retourservice.
     
  12. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    14.799
    9.314
    113
    Gelderland
    Ja klopt bij kleertjes.com. Kreeg vorige keer al niet zo'n goed gevoel bij retour ivm geen geld terug maar was buiten mijn ruiltermijn dus vond het allang best.
    Als ik dus nu retour ga doen en weer bestellen heb ik daar weer geld open staan en dat wil ik echt niet. Zulke leuke spullen hebben ze helaas niet in een beetje leuke prijsklasse. Heb helaas de schoenen nog niet ontvangen dus kan nog niks in werking zetten.
     
  13. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    14.799
    9.314
    113
    Gelderland

    Jeetje wat jammer om te lezen. Je zou toch denken dat een bedrijf alles op alles zet om aan klantenbinding te doen in deze tijd.
     
  14. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    14.799
    9.314
    113
    Gelderland

    Dan moeten ze dus geld retour doen en die zekerheid heb ik helaas nog niet. En dan hopen dat ze er nog zijn. Maar heb besloten eerst even te passen en dan contact op te nemen. Hoop dat ze het terug geven (desnoods in de vorm van bon) maar zo niet dan pech maar dan is het wel gelijk de laatste keer dat ik daar besteld heb..
     
  15. tijdvoormezelf

    tijdvoormezelf Niet meer actief

    Lees eens d alles door op de site. Ik heb daar tijd geleden besteld en volgens mij stond er in de voorwaarden dat je wel geld terug kunt krijgen maar dat je dan dus zelf voor de retourkosten betaalt. Aangezien dat 6,75 is zou t misschien nog lonen als bellen etc niet helpt
     
  16. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    14.799
    9.314
    113
    Gelderland
    Oh dank je wel. Dat zou idd nog kunnen.
     

Deel Deze Pagina