welke stoomreiniger

Discussie in 'De lounge' gestart door Sandana, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Nergens voor nodig. Ik kan er zo'n 60 m2 mee doen en tussendoor bijvullen. Ook verliest hij geen druk zoals tigermommy zegt. Dit had ik wel met de andere merken als shark en dirt devyl.
    Mijn moeder gebruikt op haar schoonmaakadres ook dezelfde als ik heben dit huis is echt heel groot. Ze is er zo doorheen en vult evt tussendoor bij.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik gooi op een paar plekken op de vloer gewoon wat sterkruikende allesreiniger. Of op de doek. Ruikt het toch nog lekker;)

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh my, dettol? :D

Heb de keuken gedaan, wat een superding en zo snel!!! Doekje valt mee qua vuil zijn, wel meer als op de dweil anders. Nog een lichte waas op de vloer maar kan ook van de dreft nog zijn. Zal een paar beurten nodig hebben.

Aan iedereen die nog twijfelt: gewoon kopen. Ik kan nu al niet meer zonder!! :D

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Tigermommy: Welke doeken gebruik jij voor de vloer? Die van Karcher of kan je daar ook gewone microvezeldweilen (kleine) voor gebruiken? Mijn enige is echt wel aan wassen toe na de beneden te doen, dus moet er sowieso extra gaan hebben. ;)

Maar wat een zaligheid! De beneden is echt zo gedaan met nat! Ik merk wel dat de vloer nog een laag op heeft, maar dat gaat waarschijnlijk van de dreft zijn die we altijd in het water deden om te dweilen. Zal wel nog een paar keren nodig hebben. en ook, het doekje was vrij snel vuil. Als we het goed bijhouden, gaat dat volgens mij ook niet meer elke keer zo vuil zijn.

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    je kan elke doek erin doen die je wilt (het is een klem systeem) ik heb nu de standaard doeken van Karcher maar sta open voor betere suggesties hihi

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Via de Belgische site kan ik er geen bestellen, vandaar dat ik het mij afvroeg. Staat ook niet op hoeveel graden je die doeken mag wassen, vermits er stoom door gaat, schat ik toch min. 60°?

Bij Karcher heb je ook de keuze tussen badstof en microvezel. Ik heb enkel de badstoffen erbij. Zal eens kijken of mijn micro erop past, anders test ik die ook eens ;)

7. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb de Shark S3455. Had goede verhalen op internet gelezen en van de verkoopster een heel positief verhaal (zij het hem ook zei ze) en toen dacht ik: nou worden mijn vloeren toch schoon! Maar ik zie hooguit de doek een klein beetje grauw worden, that's it.
    En ik heb dus nu kieren in mijn laminaat. Maar kan misschien ook aan mijn laminaat liggen, dat de stoomreiniger net niet geschikt is voor mijn vloer.

Deel Deze Pagina