Hoi, Ik ben al de hele avond op Google aan het zoeken naar een goede betaalbare stoomreiniger voor tapijt, tegels en houten vloer. Philips en Karcher hebben beide wel goede exemplaren volgens mij, maar ik dacht laat ik hier de vraag eens stellen; 'Welke stoomreiniger raden jullie aan?'
Karcher. Goede ervaringen mee. Paar x ding van een ander merk gebruikt maar die halen het bij lange na niet bij die karcher
Ik heb er een van dirt devil, keer in de aanbieding bij kruidvat meegenomen om te proberen, en voldoet boven verwachting!
Geen. Hier een Kärcher, maar vind het veel te nat. Na het dweilen zit ik rustig 20/30 min te wachten tot het droog is en als ik tegels in de badkamer mee doe kan ik alsnog droogmaken met een doek... Hier totaaaaal geen meerwaarde dus
Hier die van Kaercher....werkt prima maar ik merk dat ik eigenlijk altijd weer naar mijn vertrouwde microvezel doekjes grijp voor de gladde oppervlakken en ik dweil niet met de Kaercher, vind ik te nat voor mijn houten vloeren.
Als je het aanzet, komt er eerst water uit en daarna pas stoom. Laat je het water uitlekken? Hier ook een Kärcher sc3, heel erg tevreden mee!! Vind het zeker niet te nat. M'n vloer is lekker snel droog. Heb ook zo'n set dat je voor je kleren kan gebruiken, en extra borstels, heel erg handig. Het enige minpuntje vind ik de snoer, die had iets langer mogen zijn.
Ja dat water laat ik eruit lopen Ik wou dat mijn vloer lekker snel droogwas, dat was wel mijn gedachte in ieder geval toen ik hem kocht haha
Wij hebben ook een black en dekker. Erg tevreden over vloer is binnen 3 minuten weer droog. En ook gebruik ik m voor de badkamer en de bbq. Ideaal!
Ik heb ook een karcher, maar een al wat ouder model. De mijne heeft 2 standen en voor de (houten) vloeren gebruik ik de zachtere stand, dan zijn de vloeren zo droog. Voor de badkamer gebruik ik de hogere stand, dan komt er dus meer stoom, maar tegels mogen natuurlijk ook wat natter. Alsnog is het vlot droog hoor, maar je badkamer wordt toch ook nat als je douchet? Wij hebben een prima mechanisch ventilatie systeem die dat droog trekt.
Wij hebben een inloopdouche en geen cabine, dus van het douchen wordt ook de rest wel dampig. Maar ja zoals gezegd, dat is zo droog. En de nattigheid van de stoomreiniger ook. Ik denk eigenlijk dat er wat mis is met jouw stoomreiniger, want zo nat als jij beschrijft, wordt het bij mij zelfs niet in de hoge stand, dus ik zou contact met Kärcher opnemen.
Heb daar inderdaad wel eens over nagedacht ja... maar heb m al 1,5 jaar ofzo, uiteraard bon niet meer te vinden, dus denk niet dat het veel nut heeft....
ik neig nu toch naar de Kärcher sc3. Gebruiken jullie de stoomreiniger ook om het tapijt (vloerkleden in ons geval) te reinigen?