Welke streamingdiensten hebben jullie?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GossipGirlxoxo, 7 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.899
    5.859
    113
    Vrouw
    Ik ben getrouwd met een enorme filmliefhebber. Naast een enorme dvd collectie van films die niet te streamen zijn hebben we Netflix, Disney+ en crunchyroll. Dat laatste is voornamelijk voor zoon. Het zijn anime series. (Waarbij wij in de gaten houden wat voor soort het is)
    Mijn man zou er nog wel een paar bij willen maar hij noemde ook streamingdiensten die alleen in Amerika zijn. Maar gelukkig neemt hij verder geen abbo’s meer want hij ziet zelf ook wel dat het zonde is van het geld. En iets met uren in een dag en te veel om te kijken ;)

2. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Hier alleen Netflix. We willen graag Disney maar onze tv speelt dat helaas niet af dus moeten we eerst een nieuwe tv kopen dan.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Netflix
    Viki ( Rakuten)
    YouTube
    Ziggo
    Disney+
    Twitch
    Vlive

Betaalde diensten en gratis.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Alleen Netflix.

5. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Videoland
    Disney+
    Netflix
    Discovery
    NLziet

6. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.806
    1.626
    113
    Netflix
    Videoland (gratis via iemand anders)
    NLZiet
    Disney+
    Discovery+

Wij doen alles via streamingsdiensten en hebben dus geen tv abbo meer.

7. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Netflix & videoland. Net een proefmaandje NLziet gehad maar dat vonden we niks aan.. vanaf 1 maart Viaplay ivm formule 1.

8. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Netflix
    Amazon prime

en per 1 maart viaplay..
    vind videoland niet zo leuk, maar zet ik meestal 2 maanden per jaar aan om eea te kijken.. en dan weer uit..

heb alleen vraagje ocer amazon prime; hoe kun je daar zien wat er binnenkort uitkomt, new releases, season 2 etc…

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Amazon prime
    Netflix
    Videoland ( kan eigenlijk stop gezet worden, kijk alleen voor de handsmate tale) Deel met mijn zusje in kosten.
    NPO start
    Disney +
    Straks HBO
    New faith networks ( voor een bepaalde serie)

Wij hebben de tv afgezegd.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb nav dit topic npo plus opgezegd. Afgelopen 4 maanden niets op gekeken. Ga denk ik ook zo kijken naar de andere streamingdiensten.

11. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik stream zelf ook alleen maar. Het is dat man gewone tv kijkt anders had ik dat ook opgezegd.

12. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.806
    1.626
    113
    Daarvoor hebben we dus NLziet. Je kan alle nederlandse programma's terug kijken en je kan live kijken wat er op dat moment wordt uitgezonden op de "gewone" tv.

Wij kijken alles na de officiele uitzending. Heb al heel lang geen reclame blok meer gezien. Heerlijk.

Casara en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. Mapje

Mapje Niet meer actief

Netflix
    Amazon Prime

Videoland kijk ik soms op account van mijn zusje

14. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wij gaan binnenkort ook gewone tv opzeggen. Man wil even wachten tot we glasvezel hebben (komt over een paar maanden).

15. Neilia

Neilia Niet meer actief

Netflix
    Videoland

wij hebben totaal geen problemen met videoland.
    Hij laadt alleen 1 programma niet.

16. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Discovery
    Netflix
    Amazon

17. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.886
    6.416
    113
    Alleen Netflix, gedeeld met mijn ouders. En soms zet ik Disney+ een maandje aan (nu bv vanwege Encanto, en dan kijken we nog een aantal dingen).
    Oh en NPO plus hebben we ook, dat kijkt mijn man vooral.
    En via Ziggo heb ik pasgeleden een jaar gratis ‘Movies & Series XL’ gekregen (zo heet het geloof ik), staan ook wel een paar dingen tussen (maar ik zou er zelf niet voor betalen geloof ik).

18. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Netflix
    Videoland
    Disney plus
    Prime

19. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.230
    113
    Ik kijk zeer beperkt tv. En zeker geen commerciële kanalen gezien alle reclame en zeer slechte programma's. Alleen npo uitzending gemist kijk ik regelmatig.

Ik deel Netflix, Disney+ en een sportzender met anderen.

Bepaalde series met name uit het buitenland (bbc, hulu, starz of hbo etc) kijk ik online of stream ik met de tv. Dan zijn ze natuurlijk wel alleen in het Engels maar dat is geen probleem (heeft soms zelfs mijn voorkeur). Er zijn tal van sites waar alles te vinden is. Daarvoor neem ik geen abonnement (wat soms ook gewoon geen optie is).

20. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.723
    113
    Ik heb npo plus en netflix. Dat is genoeg. We hebben nog wel een tv aansluiting, maar kijken eigenlijk alleen jeugdjournaal en ek/wk voetbal live. Dus die zal er binnenkort wel uit gaan.

Deel Deze Pagina