Ik ben getrouwd met een enorme filmliefhebber. Naast een enorme dvd collectie van films die niet te streamen zijn hebben we Netflix, Disney+ en crunchyroll. Dat laatste is voornamelijk voor zoon. Het zijn anime series. (Waarbij wij in de gaten houden wat voor soort het is) Mijn man zou er nog wel een paar bij willen maar hij noemde ook streamingdiensten die alleen in Amerika zijn. Maar gelukkig neemt hij verder geen abbo’s meer want hij ziet zelf ook wel dat het zonde is van het geld. En iets met uren in een dag en te veel om te kijken
Hier alleen Netflix. We willen graag Disney maar onze tv speelt dat helaas niet af dus moeten we eerst een nieuwe tv kopen dan.
Netflix Videoland (gratis via iemand anders) NLZiet Disney+ Discovery+ Wij doen alles via streamingsdiensten en hebben dus geen tv abbo meer.
Netflix & videoland. Net een proefmaandje NLziet gehad maar dat vonden we niks aan.. vanaf 1 maart Viaplay ivm formule 1.
Netflix Amazon prime en per 1 maart viaplay.. vind videoland niet zo leuk, maar zet ik meestal 2 maanden per jaar aan om eea te kijken.. en dan weer uit.. heb alleen vraagje ocer amazon prime; hoe kun je daar zien wat er binnenkort uitkomt, new releases, season 2 etc…
Amazon prime Netflix Videoland ( kan eigenlijk stop gezet worden, kijk alleen voor de handsmate tale) Deel met mijn zusje in kosten. NPO start Disney + Straks HBO New faith networks ( voor een bepaalde serie) Wij hebben de tv afgezegd.
Ik heb nav dit topic npo plus opgezegd. Afgelopen 4 maanden niets op gekeken. Ga denk ik ook zo kijken naar de andere streamingdiensten.
Daarvoor hebben we dus NLziet. Je kan alle nederlandse programma's terug kijken en je kan live kijken wat er op dat moment wordt uitgezonden op de "gewone" tv. Wij kijken alles na de officiele uitzending. Heb al heel lang geen reclame blok meer gezien. Heerlijk.
Wij gaan binnenkort ook gewone tv opzeggen. Man wil even wachten tot we glasvezel hebben (komt over een paar maanden).
Alleen Netflix, gedeeld met mijn ouders. En soms zet ik Disney+ een maandje aan (nu bv vanwege Encanto, en dan kijken we nog een aantal dingen). Oh en NPO plus hebben we ook, dat kijkt mijn man vooral. En via Ziggo heb ik pasgeleden een jaar gratis ‘Movies & Series XL’ gekregen (zo heet het geloof ik), staan ook wel een paar dingen tussen (maar ik zou er zelf niet voor betalen geloof ik).
Ik kijk zeer beperkt tv. En zeker geen commerciële kanalen gezien alle reclame en zeer slechte programma's. Alleen npo uitzending gemist kijk ik regelmatig. Ik deel Netflix, Disney+ en een sportzender met anderen. Bepaalde series met name uit het buitenland (bbc, hulu, starz of hbo etc) kijk ik online of stream ik met de tv. Dan zijn ze natuurlijk wel alleen in het Engels maar dat is geen probleem (heeft soms zelfs mijn voorkeur). Er zijn tal van sites waar alles te vinden is. Daarvoor neem ik geen abonnement (wat soms ook gewoon geen optie is).
Ik heb npo plus en netflix. Dat is genoeg. We hebben nog wel een tv aansluiting, maar kijken eigenlijk alleen jeugdjournaal en ek/wk voetbal live. Dus die zal er binnenkort wel uit gaan.