Welke streamingsdiensten gebruiken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door miss C, 14 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke streamingsdiensten?

Peiling gesloten op 14 sep 2021.
  1. Amazon Prime

35 stem(men)
    33,3%
  2. Apple Tv

7 stem(men)
    6,7%
  3. Discovery+

8 stem(men)
    7,6%
  4. Disney+

43 stem(men)
    41,0%
  5. Hulu

1 stem(men)
    1,0%
  6. Kijk.nl

6 stem(men)
    5,7%
  7. Nlziet

10 stem(men)
    9,5%
  8. NPO Start Plus

10 stem(men)
    9,5%
  9. Netflix

96 stem(men)
    91,4%
  10. Videoland

53 stem(men)
    50,5%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.804
    1.620
    113
    Wij hebben:
    Netflix (gedeeld)
    Discovery+
    Videoland (gedeeld)
    Amazon Prime (maar gebruiken we vooral zakelijk voor de verzending)
    NLZiet

En dan hebben we geen normale tv meer. Glasvesel 1gb lijn en goedkoper uit dan met alleen het voormalige Ziggo abbonement. Goedkoper en geen reclame meer. Dik tevreden dus :thumup:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Wij hebben Ziggo
    Videoland (gedeeld met de vriendinnen)
    Netflix (gedeeld met de vriendinnen)

3. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Wij hebben naast de "normale" zenders van KPN ook het pluspakket. En als het seizoen van American Football weer begint dan ook 1 of andere sportzender erbij.

Dan nog:
    - Netflix
    - Videoland
    En voor muziek Spotify.

Verder kijken wij echt heel veel YouTube. We kijken bijna geen normale tv meer. :o:

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Normale TV zo’n 1,5 jaar geleden opgezegd. Wij maken nu alleen gebruik van
    Netflix
    Videoland
    Amazoneprime

En heb ook de kijk en NPO app op m’n telefoon, gewoon de gratis variant, dus kan niet alles kijken.

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Geen TV abbo en een gedeeld netflix abbo. Wel hebben we Storytel en dat gebruiken we ook veel.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat kun je toch ook vragen.

Wij keken eerst ‘gratis’ met mn broertje mee, maar betalen nu mee. Vroeg hij zelf en is natuurlijk geen enkel probleem.

7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Daar voel ik me toch opgelaten over. Zonder dat ze meekijken betaal ik natuurlijk ook het is dus niet zo dat het me extra geld kost omdat ze meekijken.

De enige aan wie ik me daarom wel eens stoor is mijn moeder. Die kijkt op alles mee en ik betaal haar telefoon abonnement (is ooit zo gelopen dat ik hem afsloot omdat ze er zelf geen verstand van heeft) en overzetten is zo een gedoe met papierwerk. En als ze dan eens een boodschapje voor me meeneemt dan kijkt ze tot op de cent na wat ze van me krijgt. Dan denk ik weleens mam met dat brood en die kipfilet kun je ook zeggen laat maar zitten je betaald elke maand al zoveel voor me. Maar met boodschappen is ze heel principieel. We krijgen best veel kado en de kinderen ook maar boodschappen die moet ik echt altijd zelf terug betalen al is het een pak suiker van €0,60.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    nee dat klopt, maar ze vinden het waarschijnlijk helemaal geen probleem. Vragen kan altijd toch?

9. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Helemaal niks, alleen een standaard Ziggo abbonnement. We kijken vooral nieuws en actualteiten, en voor het amusement naar Ik Vetrek, WIDM en The Voice. De kinderen kijken vanalles op YouTube. Ik heb nooit een betaalzender gemist. Alleen volgend jaar moeten we voor de F1 ;)

10. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Netflix en Videoland. Beide geen eigen account, maar op familie account (betalen we wel gewoon voor).
    Ik heb man nog niet zover om tv abo te stoppen. Kan wat mij betreft prima.

11. GossipGirlxoxo

Ik betaalde voorheen voor 3 digitale ontvangers in huis (geloof €5 per stuk) en heb die sinds een jaar 3 van de 4 stopgezet. Alleen in de woonkamer hebben we die nog en op alle andere tv's heb ik een chromecast aangesloten en streamen we alles vanaf de telefoon of ipads. Met de kpn app kun je ook op die manier live tv kijken en opnemen dus die chromecasts hebben zichzelf al dik terug verdient. Ik zet nu ook al 2 jaar in de zomer het eredivisie sport pakket stop. Best zonde om door te betalen als er toch geen wedstrijden zijn. Na de zomer willen man en zoon er geloof ik ook een pakket voor buitenlands voetbal en formule 1 bij dus daar moet ik me nog in verdiepen en ik ga eens kijken of we de zenders van het pluspakket wel echt kijken anders zeg ik die ook op. Heb ik ooit genomen toen zoon klein was voor de kinder zenders maar toen bestonden er nog niet 101 streamingsdiensten.

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Kan je disney ook delen? Net als netflix?
    Disney lukt hier even niet. Per ongeluk abbo met automatische betaling opgezegd en nu kan ik hem alleen nog opnieuw opstarten door met creditcard of paypal te betalen.

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Wij hebben:

Netflix
    Amazon Prime
    Apple TV
    Disney+
    NL Ziet
    Discovery+

Videoland hebben we ook een tijdje gehad, maar daar vonden we niet zo veel aan, dus opgezegd. Qua series vind ik Amazon en Apple de beste content hebben. Netflix heeft vooral een heel breed aanbod (veel voor kinderen, docu’s, comedy specials, dat soort dingen). Disney vind ik vooral leuk omdat alle klassiekers binnen handbereik zijn. Discovery gebruiken we weinig. NL Ziet om eens iets te kunnen bekijken van ‘gewone’ tv.

We hebben ook nog ziggo, met name voor formule 1. Verder kijken we weinig live tv.

14. GossipGirlxoxo

Bedoel je echt zo een familie account? Volgens mij niet. Je kan wel veel accounts koppelen aan je abbo (hier hangen er al 6 aan) en volgens mij kan je met 2 accounts gelijk kijken zonder dat de ander daar last van heeft. Bij de 3e krijgt diegene een melding dat er al teveel accounts gebruikt worden.

Volgens mij als je via een pc of laptop inlogt op je account kun je wel de andere betaalmethodes selecteren. Ik heb hem op die manier ook op automatisch incasso gezet omdat ik via mijn telefoon app alleen nog credit card en geloof paypal kon selecteren.

15. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Niets van dit, enkel YouTube. Vanaf de herfst tot de lente wel Netflix voor de gezellige lange avonden. We kijken weinig tv, mijn man kijkt nog wel ouderwets het nieuws op tv.

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Alleen Disney en Netflix

17. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Nl Ziet en Netflix; hebben we meer dan genoeg aan.

Netflix delen we met mijn schoonouders, en wij gebruiken weer hun Spotify.

18. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.718
    7.203
    113
    Vrouw
    Ja, gewoon dezelfde inlog gebruiken. Ik weet niet met hoeveel je dan tegelijkertijd kan kijken, maar hier is dat nog geen probleem geweest.

19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.549
    113
    Vrouw
    Netflix
    Videoland
    Espn
    Ziggo sport

Netflix en Espn betalen we zelf, maar delen we met familie en andersom gebruiken wij dan weer Videoland van mijn zusje.
    Ziggo sport is ook een gedeeld account, gebruiken we overigens alleen voor de formule1.
    Ohja en spotift premium dan nog.

Vind dat wel meer dan genoeg.

20. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Netflix en Amazon. We hebben ook een tijdje Videoland gehad. We hebben verder geen tv pakket meer.

Deel Deze Pagina