Netflix en Amazon (en heel af en toe tijdelijk iets anders als mijn man een bepaalde film wil zien ofzo) We hebben ook ‘gewone tv’, maar dat kijken we weinig. De kinderen kijken vooral YouTube en Netflix, mijn man vooral Amazon en geen idee wat (films), zelf kijk ik amper tv, soms met de kinderen een film of een serie, meestal op Netflix en een heel enkele keer een documentaire gewoon op tv, maar ook vaak via de site van een omroep ofzo.
Hier al bijna 4 jaar geen gewone tv meer, toen ik het op ging zeggen, dat moest natuurlijk telefonisch kreeg ik helemaal geen praatje over maar mevrouw wilt u niet toch met een leuk aanbod.... die jongen keek en zei ik snap dat u het opzegt u heeft al 2 jaar niet gekeken . Hier dus netflix, disney+, videoland en prime, sommige worden over en weer gedeeld .
Alleen Netflix. Maar wij hebben ip tv, dus ik heb alle tv zenders ter wereld (dus ook de betaalde zenders) en kunnen daarbij ook van heel veel streamingsdiensten on demand kijken. Maar in de praktijk kijken we vooral Netflix, voetbalwedstrijden en F1.
Wij hebben bij ons Ziggo abonnement Ziggo Sport Totaal en ESPN Compleet. Daarbij nog Videoland, Netflix, Amazon Prime en NPO Start Plus.
Netflix Discovery+ (voor tlc) Disney alleen in de winter. Videoland toen gedaan in mijn verlof maar vond dat zo saai. Was er zo op uitgekeken.
Wij hebben disney en espn. Aan de youtube-kijkers hier,wat kijken jullie op YouTube? Ik zie alleen maar korte filmpjes en als er al langere zijn veel reclame ertussendoor.... Gewoon puur uit nieuwsgierigheid dat ik dit vraag. Ik denk dat ik onder steen heb gelegen...
Netflix, videoland en amazon prime. Ik heb een tijdje een christelijke ( weet even niet meer welke) gehad ivm een bepaalde serie ( heartland)
Wij kijke ook graag YouTube, maar meer korte filmpjes van YouTube. Wij kijken graag verlaten gebouwen/gebieden en dochter kijkt helaas van die schreeuwende YouTube gozers met Minecraft filmpjes en een meisje met roblox. En ze kijkt graag fortnite filmpjes.
Wij hebben alleen Netflix. Ik heb wel een proefabonnement op videoland gehad omdat ik grey's anatomy moest bijkijken, daarna weer opgezegd