Hoi dames, Ik zit er aan te denken om mijn PDL te gaan halen (praktijkdiploma loonadministratie). Eerder heb ik gestudeerd via de LOI en dat beviel prima. Nu heeft de nha een actie waardoor de de opleiding daar goedkoper is. Examens gaan zowieso via de associatie, onafhankelijk van de opleider. Iemand ervaring met NHA? Of LOI en NHA, wat zijn de verschillen? Hoe is lesmateriaal van NHA en hoe is de begeleiding? Het thuisstuderen op zichzelf is geen probleem, dat heb ik eerder gedaan en dat lukt me wel. Gaat me dus puur om bij welke opleider. Vast bedankt!
Ik doe een opleiding via laudius en ben hier zelf erg tevreden over. Die van jou ken ik van naam, maar ben ik verder niet bekend mee!
Ik heb pdb gedaan via de loi en daarvan vond ik de lesstof erg goed en duidelijk geschreven. Ik heb mijn praktijkdiploma debiteurenbeheer via laudius gedaan en dat vond ik 10x niks. Lesstof bevatte dubbele dingen. Updates van de lesstof moest ik zelf om vragen en het duurde lang voor ik mijn huiswerk terugkreeg en als ik vragen had over fouten werd me gezegd dat ik maar in mijn lesboek moest kijken. beiden geen pdl maar wel voor alles examen gedaan via de associatie. Ik begin in maart met mijn wft basis en ga de 2 vervolgopleidingen ook weer via de loi doen.
Dankjewel, ik heb mijn PDB en MBA via het LOI gedaan, dus de ervaringen daarmee zijn goed, zocht vooral ook ervaring met NHA, omdat daar de opleiding nu echt een stuk goedkoper is. Maar als de ervaringen daarmee niet zo super zijn dan kan ik daar beter geen geld aan uit geven!
Ik heb de secretaresseopleiding via de NHA gedaan. Ik raad het je echt af!! Ontzettend veel fouten in lesstof, zeer stroeve communicatie en examens kwamen niet overeen met de lesstof. Echt heel erg onprofessioneel:x
Ik begeleid momenteel een stagiaire die haar opleiding bij NHA doet. Mijn keuze is het niet. Onduidelijke lesstof, onprettige communicatie en een niet fijne stagebegeleider.
Ik doe momenteel PDB bij NHA, ben nu bij les 6 dus maandje bezig. Opzich bevalt het goed, huiswerk wordt echt supersnel nagekeken. Wel vind ik de lesstof soms niet duidelijk en zitten veel fouten in. Die staan dan weer in een bestand op de site, dus ik ga door de lesstof met dan bestand open als ik er weer eens niet uitkomt en vaak is het dan weer een fout. Erg jammer en verwarrend!
Ik doe momenteel een opleiding via de loi geen pdl wel Financial assistent. Het bevalt me wel goed. Instuuropdrachten worden snel beantwoord en bij vragen krijg je snel reactie. geen klachten over iig
Ik volg de brancheopleiding Kraamverzorgende via de NHA. Nu gelukkig bijna klaar maar daarna wil ik NOOIT meer iets via de NHA doen. Slechte begeleiding, veel onduidelijkheden en verouderde lesstof.