Heeft iemand ervaring met (skinny) jeans van Tommy? En dan specifiek de Como of Nora? lopen deze uit of krimpen ze juist? Ik heb nu 2 maten in huis, maar ik twijfel welke ik moet houden?
Ook ik koop geen maat groter. Naar mijn idee vallen ze gewoon normaal. Ik heb ze al een poos niet meer gehad, maar mijn ervaring was goed.
Ik weet dus niet zo goed wat mijn normale maat is. Heb al eens tijd geen merk jeans gehad haha… even voor het idee 2 foto’s erbij
Hoe vind je de broeken zelf zitten? Zit er veel spanning op de kleinere maat of zit die comfortabel? Dan zou ik daarvoor gaan.
Ik heb 1 paar Tommy jeans (mom jeans, geen skinny) en die blijven goed op maat, lopen niet uit. ik zou in jouw geval voor de 29/28 gaan, denk ik.
Het ligt aan je bouw denk ik. Ik heb die van mij 1 maatje groter gekocht omdat ik hem lager wil dragen, als een baggy. Ik heb (hele) smalle taille, zou ik hem dragen zoals het hoort, dan zou ik 2 maten kleiner passen op dit moment. Ik heb normaal 25 , mijn Tommy is een 26, ik denk dat ik deze ook 24 zou passen. Skinny (mid rise) zou ik wel 25 van moeten nemen want ik heb wel brede heupen in verhouding. Ze zitten van boven dan altijd wel losser.. mja.. c’est la vie. Ik heb dat eigenlijk met alle skinny’s wel. (Vandaar mijn liefde voor mom jeans ) Ik kan een fotootje maken als het niet helemaal duidelijk ik wat ik bedoel.