Onze dochter heeft een wrat op haar grote teen Is het het beste om hiermee naar de dokter te gaan of kan ik er iets voor kopen bij een drogist?
Hb je transparante nagellak in huis? Als je de wrat daarmee consequent elke dag 2 keer mee 'lakt', dan stikt het en gaat ie vanzelf weg
Heeft ze er last van? Dat hij tegen haar schoenen schuurt bijvoorbeeld? Mijn dochter heeft een wrat gehad. Hij was echt behoorlijk groot. Leek misschien extra groot op dat kleine voetje, maar ik vond hem heel groot. Hij zat op haar hiel en als ze haar hiel stootte, had ze er wel last van, maar verder niet. We hebben er niks mee gedaan. Na een paar maanden is hij vanzelf weggegaan.
Ik heb als kind verschikkelijk veel wratjes gehad op mijn voeten. Vond het verschikkelijk! Alles aan geprobeerd inclusief stikstof bij de huisarts (waarna ik een dag niet kon lopen van de pijn) en zelfs dat hielp niet. En toen maar met rust gelaten en een jaar later waren ze weg.
Om gebruik ook formule W. Werkt prima, en niet pijnlijk verder. Mijn jongste heeft ook eentje, precies op de rand van zijn schoen. Dat irriteert onwijs, nu paar dagen begonnen met formule W. Meestal is het na een ruime week wel los.
Mijn dochter had 3 voetwratten. Heb wartner wrattenverwijderaar gekocht en ze vielen er binnen 1 week vanaf. Nu niks meer zichtbaar
Deze heb ik gebruikt. Daarvoor van het zelfde merk ook aanstipstiften en zalfjes etc. Maar niks hielp . Deze gebruikt zelfde methode als huisarts. Wel wat Vaseline om de wrat en kan beetje pijnlijk zijn maar dochter van 7 hield het wel vol
Ja ze heeft er wel last van We gaan het weekend een weekend weg en 8 wil eigenlijk niet dat ze er last van heeft Als ik het goed begrijp kan ik net zo goed wat bij de drogist kopen dan dat ik naar de huisarts ga dus?
Mijn man heeft een aantal wratten laten weg vriezen bij de huisarts. Deze wratten zijn deels terug gekomen of hebben lelijke littekens achter gelaten. Een andere wrat met formule W is netjes weg en geen litteken. En dat vriezen is ook nog wel pijnlijk, dus voor een kindje niet fijn. Alleen voor het weekend is allebei snel. Met formule W zit de wrat er nog. Maar met vriezen heb je misschien nog een wondje waardoor je niet kunt zwemmen..
wij hebben gekozen voor duktape - hetzelfde principe als de nagellak: Duktape eroverheen plakken en zolang mogelijk zitten. Dat verstikt de wrat. Onze jongste had een stuk of 6 wratjes onder haar voet en ze zijn op deze manier verdwenen. Bij mezelf overigens ook vroeger, nadat ik al véél zwaarder geschut had ingezet via de dermatoloog.... uiteindelijk dus op advies van de dermatoloog met duktape gaan afplakken...