Hallo. Graag hoor ik ervaringen van jullie, waar je geboortekaartjes laat maken. Het liefst een die niet zo duur is en waar je zelf een ontwerp kan maken.. En hoeveel kaartjes bestellen de meeste mensen?? Graag hoor ik van jullie !
die van ons komt straks bij babycards.nl vandaan staat hier ook op de site aan de zijkant. die zijn echt neit duur. wij hebben straks zon 48 kaartjes lus nog 30 kraamfeestkaartjes voor ietsje meer dan 100 euro. en hoeveel kaartjes je bestled ligt eraan wie je allemaal wil sturen zorg in ider geval dat je altidj een paar extra hebt door het geval je toch ieand vergetne bent en voor in het plakboek. en dan nog voor eventuele kadoos zoals de c1000 doos ed daar moet je een kaartje laten zien.
bij www.geboortekaartjes.nl heb je ze vanaf 1.01. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik eigenlijk alleen naar de prijzen vanaf 100 stuks heb gekeken omdat wij er nogal veel nodig hebben. Ook kun je kijken bij de drukker in de buurt. Die heeft van die mappen met prijslijsten waar je in kunt kijken. Dat is ook handig en maakt het wat tastbaarder.
Wij gaan ze gewoon bij de Hema bestellen. Je kunt vantevoren de software downloaden en alvast een ontwerp maken (met je eigen foto's bijvoorbeeld). Het is helemaal niet duur en je kunt er je eigen draai aan geven. Nadeel is wel dat je de enveloppen niet van tevoren kunt krijgen (om adressen te schrijven), maar dat heb ik opgelost door alvast adressen op etiketten te schrijven. Wij gaan zo'n 50-60 kaartjes laten drukken.
Hoi Inkiewinkie.. Mag ik vragen waar je de software kan downloaden van hema? En kan je de kaartjes op de website van hema bestellen, of moet dat in de winkel???
Ik heb van de week al iets ontworpen op Babycards, inderdaad de link hier rechts op de site. Ik had al wat rondgesurfd en dit lijkt me heel goed. We hebben onze trouwkaarten destijds via Trouwkaarten.nl gedaan, het zelfde bedrijf als Babykaarten.nl. Daar waren we heel tevreden over, maar het is wel duurder als Babycards. Vraag van mijn kant: is hier iemand die al ervaring heeft met Babycards? Was je tevreden??
Wij hebben gewoon boeken gehaald bij een lokale drukker. Uiteindelijk zijn we gevallen voor een Mercard kaartje. We bestellen er denk ik een stuk of 80.
heb alleen een proefkaartje binnen en daar was ik wel tevreden over. tis miss niet de superdure kwaliteit die je bij een drukker kunt krijgen maar vodn het voor de pris erg mooi. anders kun je gewoon ff een gratis proefdruk aanvragen voor een kaartje dat ong op de jouwe lijkt dus qua formaat ed dan kun je zien of het naar je wens is.
Heb gister oook al zo topic gezien http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/161255-prijzen-geboortekaartjes.html misschien heb je wat aan de info wat daar ins taat
Wij bestellen ze bij poobies.com Kan je zelf een leuk kaartje maken voor redelijke prijzen! Heb laatst een proefdruk ontvangen en we zijn helemaal blij!
www.geboortekaartjes.nl Veel keuze en goede en snelle service, toen ik kreeg te horen dat ons kindje waarschijnlijk eerder zou komen heb ik ze gemaild en twee dagen later had ik de enveloppen al! veel plezier!!
Daar staat ons kaartje ook tussen Vraagje, hoe is de procedure qua tekst aanleveren? En krijg je de enveloppen ook bedrukt? En hoe zit het met een proefdruk? Ze zijn namelijk € 1,- goedkoper dan de drukker gewoon hier, dus daar hoef ik het niet voor te doen. Het kan ook wel zijn dat de drukker hier alsnog de kaartjes bij die site laat drukken... Kan best hetzelfde bedrijf achter zitten.