hulp bij afstudeer werkstuk

Discussie in 'De lounge' gestart door yinte, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn dochter doet dit jaar examen na de schriftelijke examens is het de bedoeling om een zogenaamd sectorwerkstuk te maken. normaal gezien hebben ze daar een week of 5/6 de tijd voor. nu wil het geval dat de examencomissie heeft besloten dat ze volgende week vrijdag al opgehaald worden en dus klaar moeten liggen. ze zijn deze week pas terug naar school gegaan ( de schriftelijke examens zijn vorige week en de week ervoor geweest. de tijd gaat dus erg dringen.
    mijn dochter heeft sector groen en wil met dieren gaan werken en doet haar examenopdracht over de kngf geleidehonden. ( omdat ikzelf visueel gehandicapt ben spreekt haar dit aan) ikzelf zie net niet slecht genoeg om in aanmerking te kunnen komen maar mijn dochter wil graag in een dierentuin of bij zoiets gaan werken later.

nu wil dus het geval dat de kngf niet reageerd op haar mails. en ook de vereniging voor blinden en slechtzienden niet. misschien gaan ze dat nog doen maar zoals gezegd dringt de tijd.

een interview met iemand die een geleidehond heeft of een observatie op een werkplek waar ze met zulke honden werken zou voor extra punten kunnen zorgen. nu is dus mijn vraag kent iemand van jullie heel misschien iemand die een blindegeleidehond heeft die ze zou mogen interviewen. (mag ook via de mail volgens de juf)

ik hoor dan graag van jullie.

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Sorry, ik ken niemand... Wel een heel boeiend onderwerp! Veel succes ermee :)

3. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Mijn moeder heeft een hond. Dit is haar derde.
    kent ook veel blinde mensen mocht ze zelf geen tijd hebben (ze is altijd erg actief)

Ik kan je misschien wel helpen

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    flipper@ bedankt voor je reactie. ik heb je een pb gestuurd als ik eht goed gedaan heb ;)

5. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Als ik het goed heb gedaan heb ik een PB terug gestuurd... :)

Deel Deze Pagina