IK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yam. hij heeft wel wat van klingman, maar hij is dan wel een soortvan ' de nerderige versie ' (want klingman vind ik persoonlijk echt een knappe man)
klingel@ je bedoelt lange mannen lange l*llen! hmmmmmmmmmmmmmmm hahahahha. hmmm waarom woon ik niet in jou dorp.. had mark best een rondleidinkje willen geven.... met een tussenstop in het plaatselijke hotel es even lekker die stropdas wat losser gedaan. ahum.... laten we het een beschaafd topic houden
Maar dat kun je niet echt een sukkel noemen.. Toch? Dit is de eerste man die genoemd wordt in dit topic waarvan ik zeg; Ja!
Ik zeg juist altijd; de kleinste hebben de grootste! Maar beide uitspraken zijn niet waar Over grote voeten, die klopt tot nu toe nog wel! Mijn vriend heeft schoenmaat 47
chantal74 en ik hadden via pb al van gedachte gewisseld over de el u el van mark. wij zijn het erover eens dat ie een middelmaatje heeft!
Jups, heb ik ook. Hoe heet ie ook alweer... Alan Rickman! Inderdaad erg mooie stem. Ik denk: rood aangelopen hoofd en heel veel zweet... Ieuw... Ik wil dat helemaal niet denken!!!
mijn vriend heeft schoenmaat 41, maar is wel degelijk een geval van de kleinste hebben de grootste dus ook jouw theorie klopt niet!
Mmhhh, welke sukkel is nou lekker........ Oh ik weet er eentje. Mensen kijken me altijd een beetje raar aan als ik zeg dat ik dit wel een lekker hapje vind. Hij heeft gewoon wat..... Vraag me niet wat!
haha geweldige tropic om te lezen.,ik heb niet 123 iemand waar ik van zeg nou die heeft me toch iets zal eens na denken