Ik weet niet of hier iemand naar Criminal Minds kijkt? Maar vindt die Spencer Reid (Matthew Gray Gubler) toch best wel een knapperd hoor!
mocht je vrijgezel zijn: mijn kamergenoot op het werk lijkt echt als twee druppels water op deze jongen... ik wil je wel aan hem koppelen hoor
nee toen was ik plurk op bed aan het leggen en eten aan het koken. dalijk wel het lagerhuis... mmmmmmmmmmmmmmmm markkkkkk!!!
Leuk topic dit Ik had heel wat in te halen vanaf afgelopen maandag, zie ik... Ja, Jef Goldblum en Theo Maassen (vooral in Minoes) vind ik ook wel erg leuk... Vind alleen Jeff Goldblum niet echt een sukkel of een foute vent... Vind hem wel hot eigenlijk Ohja en Ruben van de Meer van de Lama's...
Ja maar ik zei júíst dat kleinste de grootste hebben Alleen dat ging dan over de lichaamslengte Wat is eigenlijk een normale schoenmaat voor mannen? Dat weet ik echt niet
Haha wat leuk om te lezen. Mark Rutte.. Neh Onder het mom van een oude fiets: Victor Reinier vond ik altijd wel wat hebben. (Hij is nou alleen een beetje grijs en zo)
Ik vind Will Smith echt super lekker... al vanaf the fresh prince toen ie zo een sukkeltje was... maar hij is echt super lekker opgedroogd... ik zou mijn man nooit inruilen maar bij hem zou dat principe toch wankelen
Ach niks gemist, hij liep weer een boel BS uit te slaan, hahaha! Moest wel de hele tijd aan jou denken: "wat ziet die meid in die gast????"
oh meid ik vind hem heerlijk mn eigen vent is heel anders en die is en blijft het helemaal voor mij maar juist dat die mark zo anders is kick ik op hem vind hem helemaal sexy mmmm hij was weer lekker! leuk he miepie die verschil van mening!
Wat een leuk topic! Mark Rutte vind ik daadwerkelijk een vreselijk hoofd hebben,bah! Ik weet niet of het sukkels zijn maar ze hebben wel iets sukkeligs maar toch ook wel weer jammie, Nick Schilder (van Nick&Simon) en Dennis van de Geest.