Ohja en mijn huisarts.. hmm jammie, ouder dan mijn eigen vader maar ohzo lekker! geeft trouwens weleens ongemakkelijke momenten hoor van mijn kant dan.. hahaha
Ja echt he, die blik en volgens mij is t een beest in bed *sorry* haha manlief vraagt waarom ik met zon smile zit te typen.. hij moest s weten
Weet dat ik nu erg van t topic afdwaal, maar dat heb ik altijd als de zomer op doorbreken staat: altijd lekker in mijn vel en dan zie ik veel meer mannelijk schoon om me heen.. Mijn mannetje is me heilig hoor begrijp me niet verkeerd maar ik kan soms best genieten van alleen kijken hahaha Gelukkig weten man en ik dit ook van elkaar en kunnen we erom lachen Maar Plurkie, Mark Rutte ik snap wat je bedoelt hoor hij is nog vrijgezel dames!! Als ik bijv bam moeder zou zijn dan zou ik t niet erg vinden als hij donor zou wezen niet lelijk, en ontzettend slim!
hhahahaah ja ik heb dat ook zo met tijden dat ik ineens allemaal knappe aantrekkelijke kerels zie. maar ruil de mijne ook niet in hoor
Mark Rutte zal ik ook wel mee kunnen leven, of Wouter Bos maar die is eigenlijk niet echt sukkelig dacht ik! Adje?? Nee, ik zie het niet. Dan nam ik liever toch een vrouw als hij de laatste op aarde was.
Ik heb een zwak voor Bryan Ferry van Roxy music, iedereen lacht me altijd uit daarom hihi 8) hij heeft gewoon iets mysterieus, kan het niet uitleggen http://userserve-ak.last.fm/serve/_/16908455/Bryan+Ferry+bryan.jpg
Ik houd normaal van jonge mannen maar deze TV kok van travel en living : Anthony Bourdain vind ik wat hebben ( 8)) Bekijk bijlage 75537 Beetje fout, ha ha
HAHAHAHAHA Rustig rustig maar!! Moest eerst héél hard lachen, toen nog het hele topic lezen (en dan ben ik de 13e in de rij voor Mark, nee dank je ) dus ik ga NU even denken, oke?!
Oké, komt ie: Ik wil dan Noud van gtst. Denk ik. Lekker jong en wild, baardje, langer haar. Owww wat erg dit en ben hier niet eens anoniem dus zal maar niet zeggen dat oudere mannen de voorkeur hebben maar ja, die zijn meestal niet sukkelig... En voor de dames die Bert van Marwijk willen: geef maar een gil, hij woont hier 2 dorpen verderop hahaha
Ow ja jij bent goed bézig zeg! Ziet ie meteen dat ik hem niet wil :x Maar Mark, no worries: ik stem wél op je hoor!!