Oke.. het is wat aan de vroege kant. Maar ik ben al aan het zoeken naar leuke pakjes, beetje ideeën op doen. Heeft iemand nog leuke (buitenlanse) sites met kerst kostuums? Ik wilde graag voor mijn dochtertje een kerstoom kostuum maarkan hem helaas niet vinden in haar maat (toddler) Leuke tips of voorbeelden zijn welkom!
Mijn god zeg tis nog zomer. Heb dus geen tips voor je, maar kijk nu vooral uit naar het voorspelde lekkere weer deze komende week. Moet er nog niet aan denken kerstmis...
Haha ja dat kan natuurlijk ook ! Ik vind het het gewoon leuk om nu het web al een beetje af te speuren.. En geniet ook nog wel van het lekkere weer hoor Dit is meer voor de avonduurtjes als de kindjes al slapen..
Zoiets? Children Christmas Fancy Dress | Jokers Masquerade Children's Christmas Fancy Dress And Christmas Costumes For Kids - Ace Fancy Dress | Costumes
Nou inderdaad MamaBenjamin, alleen zijn de maten van leuke dingen die ik zoek niet voorradig. Maar bedankt voor het mee zoerken!
nou ik ben ook wel eens zo vlot hoor hahahha. maakt niets uit. vorig jaar zl met de honden gedaan. de twee jaar ervoor zl met een vriendinnetje foto's gemaakt. een ervan was deze hihihihi dit jaar versturen we geen kerstkaarten, vind geboorte kaartje meer dan genoeg
ik wil ze niet zien! Normaal heb ik altijd zin in winter en kerst als t zomer is (en als het winter is zin in zomer ) maar ik heb dit jaar zo'n heerlijke zomer dat ik wil dattie niet meer stopt
Toen ik hier vandaag bij de supermarkt was waren ze het kerst pad aan het opbouwen Onder het mom van Early birds enzo, rot toch op, t wordt deze week nog 24 graden! Ik moet geen kerstbomen chocola, die blikken quality street kun je ook nog fijn weglaten en turkeystuffing hoef ik ook niet!
Hier is het vandaag 30 graden, maar ergens heb ik ook wel zin in de kerst. .. Het is ook nooit goed he
Ik moet zeggen dat ik ook alweer bezig ben geweest met het maken van kerstkaarten. Voor webwinkel, dat wel, maar toch... De tijd gaat wel weer snel!
Zoon heeft gisteren ook de kerst paden in de supermarkt gezien en is nu al een uur Jingle Bells aan het zingen.. Please someone shoot me!
Even een upje, misschien dat iemand nog leuke links heeft met webshops met betaalbare outfits voor een kerstkaart