Welke supermarkt in Duitsland?

Discussie in 'De lounge' gestart door mam1991, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    mwoa.... ook niet elke dag hoor! :D Hier bedenken ze wel weer andere manieren om aan hun geld te komen.

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Wij gaan normaal naar papenburg maar moet binnenkort in oberhausen zijn.. Waar kan ik het beste dan boodschappen doen(plaats?) ergens war een grote kaufland is en evt lidl, Aldi Sud en natuurlijk dm.

3. Pooh28

Pooh28 Actief lid

12 jun 2009
    228
    0
    0
    Duitsland
    Hier mis ik de like buton:D

Kaufland is idd een hele fijne winkel, Clobus is ook niet verkeerd en verder idd de Aldi, Lidl en natuurlijk DM.

Boodschappen zijn vaak wel duurder in NL maar wat zou ik graag dichter in de buurt van de nederlandse grens wonen..
    Ik mis hier zo vaak van die kleine dingetjes waar ik vroeger nooit zo bij stil heb gestaan, nu bv anijsmelk of bepaalde kruiden.
    Oh en de thee de vruchtenthee hier is :$ en gewoon nederlands brood.... en, en, en...
    Naja je kan niet alles hebben en veel dingen laat ik of opsturen of er wordt goed ingeslagen als we in Nederland zijn, maar toch...

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dat is idd het grote voordeel van wonen in het grensgebied. Wij halen boodschappen in Nieuweschans qua Nederlandse produkten

Deel Deze Pagina