Hallo dames, Misschien een rare vraag maar wie weet kan iemand me helpen.... Mijn eerste grote liefde is nu bijna 3 jaar geleden overleden...we waren 4 jaar samen, hadden het over de toekomst en toch is het door omstandigheden mis gegaan....We hebben eigenlijk altijd wel een beetje contact gehouden, niet wekelijks of maandelijks maar een paar keer per jaar....er zat toch nog iets bij ons allebei en toch werd het nooit meer iets.... Ook toen ik mijn huidige man leerde kennen ging ik nog weleens met hem om (vriendschappelijk hoor).... Nu kwam hij een week voor hij overleed bij mijn ouders aan de deur en vroeg of ik thuis was, ik had inmiddels al een tijd niks van hem gehoord en ik was inmiddels gaan samenwonen met mijn man. Mijn moeder zei dat hij een beetje zenuwachtig voor de deur stond en schrok dat ik samenwoonde, verdrietig is hij toen gegaan. Een week later hoorde ik dat hij was overleden aan een hartstilstand 33 jaar....dat heeft me erg aangegrepen ben samen met mijn man naar de wake gegaan en de dag erna naar zijn crematie. Ik vraag me tot op de de dag van vandaag af wat hij nu eigenlijk kwam doen. Is er misschien iemand die door middel van dit bericht iets doorkrijgt zeg maar? Ik geloof heel erg in het spirituele, maar ik krijg zelf niks door. Of misschien kan iemand zijn foto lezen? Echt serieuze reacties graag Dankjewel voor het lezen. Liefs Dani
Ik zou je aanraden om op zoek te gaan naar een goed medium en diegene te bellen (en rond te kijken op internet of diegene goed bekend staat). Misschien kan je eens een afspraak met iemand maken en in persoon langsgaan. Het lijkt me allemaal nog vrij persoonlijk en ik zou me voorstellen dat persoonlijk contact met een medium dan ook het prettigste is, ipv via een forum. Veel succes en ik hoop dat je vind wat je zoekt!
ja ik ben dus bij 2 mediums geweest en die konden me niets specifieks vertellen.....het laat me gewoon niet los heb het idee dat ik iets moet weten ofzo ik weet het niet :S
Zijn er geen mensen uit zijn naaste omgeving aan wie hij iets verteld heeft over jou en waarom hij aan de deur is geweest?
nee...heb wel zn moeder gesproken bij de crematie en die zei wel dat hij al die jaren nog vol liefde over mij sprak, hij had nog altijd een zwak voor me (toen hij overleed was het ongeveer 5 jaar uit) en dat hij een schilderij van mij had gemaakt (hij was een kunstschilder) en dat ik maar eens moest komen kijken en dat ze nog oude spullen van hem en mij had, maar ja ben nooit meer gegaan want ik vind het ook moeilijk tegenover mijn man...die heeft zoiets van je moet het loslaten en afsluiten.
Bels eens met : Medium paranormaal helderziend paragnost spirituele lezingen - Paragnoste Anita van de Berg - Friesland - Nederland .NL Misschien kan ze helpen. Ik vind haar geweldig.