Welke supermarkt is favoriet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Senais, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat is jouw favoriete supermarkt?

1. AH

2. C1000

3. PLUS

4. Super de Boer

5. Dirk/Bas/Digros

6. Coop

7. Anders, nl....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    C1000 hier altijd favoriet, bij lidl heb je vaak goede groente en fruit maar is te ver voor ons. wat spulletjes die we bij de aldi halen. Bij de AH kom ik echt nooit

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Hoogvliet, omdat het in de buurt is en de meeste producten zijn wel goed daar! (ook altijd leuk meegenomen dat je met de kassabonzegels kan sparen).

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ik ga voor de AH xl, waar je zelf je boodschappen kunt scannen en wat enorm groot is! Heerlijk winkelen vind ik!
    2e keus is Jumbo, omdat ie ook groot is, groot assortiment en goedkoop.
    3e keus Aldi/Lidl, alleen vanwege de prijs!

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    AH en dan bij voorkeur gewoon die hier op t winkelcentrum, hebben zelfscanner en dat vind ik echt ideaal, gewoon boodschappen uit schap pakken, scannen en gelijk in boodschappentas zetten. En nooit meer in de rij bij de kassa.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
  6. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

trouwens wel even een aanmerking bij mijn eerdere post, ben ik de enige die de laatste weken zo veel problemen heeft met de voorraden van de AH? ik weet van de stakingen bij distributiecentra etc, maar ze hebben hier laatst bijna 2 weken zonder babyvoeding gezeten (eigen merk, dus ook zo handig, kon gaan switchen naar een ander merk..), vorige week wilde ik erwtensoep maken, hadden geen knolselderij, geen spliterwten, geen winterpeen, en gisteren weer geen champignons. hoe kan je nou geen champignons verkopen als supermarkt?
    hoop maar dat het snel opgelost is..

7. emje

emje Niet meer actief

vaak c1000. en voor de kleine dingen die ik vergeten ben de jumbo. zit lekker dichtbij.

maar binnenkort wil ik toch overstappen naar de ah. word gek van de service in de c1000

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Eerst altijd naar de ah, toen een paar keer naar de jumbo geweest en NO WAY dat ik nog naar de ah ga voor veel boodschappen!
    Bij de Ah hadden we voor 35 euro een winkelmandje vol en bij de jumbo een hele winkelwagen voor 50!
    Ah is echt duuuuuur :$

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik hoor altijd goeie verhalen over de AH, maar die zit hier echt heel beroerd.
    Midden in het centrum dus je moet altijd betaald parkeren en maar hopen dat er plek is.
    Dus ik ga daar vrijwel nooit heen. De sporadische keer dat ik er wel ben geweest lijkt het me idd een erg fijne winkel.

Heb nu voor de Plus gestemd, vooral omdat ik daar vaak heenga de laatste tijd. Lidl vind ik ook fijn, behalve dan dat ze niet alles hebben.

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Veel verschillende reacties, leuk! Ik had deze poll eigenlijk geopend omdat ik weer eens een reclame van Super de Boer voorbij zag komen. Ik vond en vind dat echt een rotwinkel en dat hoor ik echt van iedereen om mij heen. Dus ik was benieuwd of dat nou lag aan onze regio of niet. Maar ik zie dat nog niemand voor deze winkel heeft gestemd haha....dus misschien niet ;)

Wij gaan dus ook voor de AH wegens de service en de artikelen. Heb vaak bij andere supers dat ze best veel niet hebben wat de AH wel heeft. En ideaal, de scanners. Bij C1000 hebben wij altijd ruzie met het personeel, vind ze daar zo onbeschoft! Jumbo lijkt me een fijne winkel maar zit hier niet in de buurt. Wel binnen een straal van 400m 2!!! Plussen maar die vind ik beide niet echt fijn. Hebben weinig en zijn duur hier (een stuk duurder dan de AH)...

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Jumbo. Kan natuurlijk niet naar de concurrent gaan, vriendlief werkt er namelijk.. (dus als ik geen zin heb om boodschappen te doen, neemt hij het na z'n werk gewoon mee, makkelijk!)

Was eerst altijd Super de Boer, zat het dichtstbij. Zijn verhuisd, en hier is de C1000 het dichtstbij, maar winkelcentrumpje ligt op de kop, dus een kleine noodwinkel waar ze haast niks hebben. Maar nu is er ook een Jumbo in 't centrum, dus gaan we daar iedere zaterdag naartoe :)

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    anders: Lidl
    we hebben hier een erg ruim opgezette Lidl -erg prettig boodschappen doen.

Super de boer vind ik ook een fijne winkel hier (beiden locaties) , alleen wat duurder.

13. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    C1000 maar ook niet ieder filiaal is onze favoriet.
    Die hier vlakbij zit is dus echt 3 niks,lege vakken,weinig assortiment slechte service en de aanbiedingen zijn dus altijd op
    Die 15km verder zit heeft een groter assortiment,vriendelijk personeel en ik grijp bijna nooit mis bij de aanbiedingen.
    Hier in het dorp een Spar waar ik enkel kom voor een vergeten boodschap,echt een dure winkel.
    Verder nog een Lidl daar kom ik voor de luiers,doekjes en de toetjes

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind de AH wel een fijne winkel
    maar ga naar verschillende

van de Jumbo weet ik dat de klant vaak wordt voorgelogen met producten die zogenaamd vers zijn en dat niet zijn en gebak wat er echt te lang staat! (ik heb er zelf gewerkt) dus als ik daar al heen ga let ik heel erg goed op en gebak hoef ik daar zowiezo niet!

15. Dani11

Dani11 Niet meer actief

jumbo is hier nr 1

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    AH XL is bij ons favoriet !

17. pijman

pijman Niet meer actief

oh ik erger me zo aan de plus die hier om de hoek zit. Ik word altijd omver gelopen door vakkenvullers met karren. Zo'n arrogante houding alsof hun alles zijn dat ze daar werken. Loop inmiddels met een aardige buik en van de week werd ik tegen die lage diepvrieskisten geduwd! Zo klantonvriendelijk! Dat zou me bij de AH echt niet gauw overkomen hoor, en als er dan wat mis gaat dan kan er tenminste een excuusje vanaf.

18. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Bij ons is ook de AH XL favoriet, erg fijne winkel en personeel. Ik heb best een hekel aan boodschappen doen, doet mij vriend ook meestal, want het enige wat me wel eens tegenstaat bij de AH XL hier, is dat het er altijd druk is. Het maakt niet uit wanneer je er komt, zelfs op zondag is het soms gekkenwerk. :p
    Verder gaan we regelmatig voor bepaalde dingen naar de Lidl en ook naar de Golf. Die laatste is ook een superfijne winkel, erg ruim opgezet, erg netjes, goede kwaliteit en in een redelijk rustige wijk, dus op zaterdag rijd je niet constant met je kar bij andere mensen op de hielen en zij niet bij jou! ;)

19. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Anders, namelijk bij de Hoogvliet.
    Die zit hier aan het einde van de straat, ideaal! ;)

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    AH groot assortiment hoef dan altijd maar naar 1 winkel. en aangezien boodschappen doen niet mijn hobby is. en eigenlijk nooit problemen met de versproducten. (bij anderen dus wel.)

Deel Deze Pagina