Welke supermarkt is favoriet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Senais, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat is jouw favoriete supermarkt?

1. AH

2. C1000

3. PLUS

4. Super de Boer

5. Dirk/Bas/Digros

6. Coop

7. Anders, nl....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    dan doe jij ook boodschappen bij de jumbo bij de bunders??

want die is net verbouwd haha

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ben een C1000 meisje. lekker ruim, lekker groot, breed assortiment, goed huismerk

3. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Albertheijn:D

4. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een boel AH shoppers :D Ik ben vooral te vinden bij Dirk/Lidl/Aldi ;)

5. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gestemd voor AH, wij doen daar bijna alle boodschappen. Het is goed te doen ook met een kleinere beurs. Maar wij gaan niet in onze woonwijk naar de AH, die is zo klein. Wij rijden er altijd ongeveer 20 min. voor, dat is een supergrote, heel erg aardig personeel, altijd alles op voorraad, ruime paden. Heerlijk. Aldi gaan we enkel naartoe voor de cola van mijn man. C1000 zit ook in onze wijk, maar die vind ik gewoon minder, heb al heel vaak onbeschofte kassameisjes gehad. Plus vond ik ook niet fijn en de Boni en Jumbo ook niet.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    volgende keer eigen merk flesvoeding van etos pakken :) is de zelfde poeder in een ander pakje :D

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij halen onze grote boodschappen bij de Nettorama, daar komen we altijd het goedkoopst uit en ze hebben er wel gewoon A-merken.

En dan halen we sommige dingen (bijv. 2-liter-pakken melk) bij de AH, omdat ze dat bij de Nettorama niet hebben en in Den Bosch zitten die twee winkels naast elkaar.

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik werk bij de Vomar, dus de meeste boodschappen haal ik daar. Maar ik ga ook regelmatig naar de AHXL hier in de buurt. Al moet je daar wel goed op de datum letten, en ook groente moet je goed nakijken(maar verse dingen haal ik daar ook meestal niet). Maar ze hebben een breed assortiment en dat vind ik echt heel fijn.
    En ik kom af en toe ook wel bij de lidl, groente en fruit zijn daar vaak goedkoop en ik haal er cola en luiers.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Anders: Jumbo

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    lidl en emte (alleen omdat ie dichtbij is want vind het een ROTwinkel haha) lidl haal ik altijd de weekboodschappen en alles wat ze dan net niet hebben haal ik bij de emte.

AH kom ik nooit vind ik echt megaduur en het goedkopere merk vind ik niet om te eten :p

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik kom alleen bij de AH.

Super winkel ( met zelfscan helemaal geweldig)

12. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij zweren bij de Jumbo en AH.
    Jumbo doen we elke week boodschappen voor de hele week, en bij de AH (die om de hoek zit) halen we de dingen die we vergeten zijn of die echt lekkerder zijn van AH (en natuurlijk de bonus artikelen ;) )

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier regelmatig naar Deen, Lidl en Dekamarkt :D

14. Within

Within Niet meer actief

Ik zweer bij de Jumbo! Alleen hebben ze die hier in de omgeving nog niet.. dat is het enige wat ik mis uit mn vorige woonplaats :p

Dus hier ga ik naar de Boni en Coop.

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik heb de super de boer aangevinkt, Omdat ik hier altijd heenga vanwege gratis parkeren en fijne parkeerplekken, AH zit middenin de stad en heeft smalle kleine parkeerplekken dus nee bedankt.
    Maar ga ook welleens naar de aldi hoor....
    Straks wordt sdb jumbo en wordt dat mijn favo winkel!
    alhoewel ik de dirk ook een goedkope en fijne winkel vind, alleen dan de plek weer niet (ook midden in het overdekte en lastig en duur parkeren)

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoogvliet!!! Helaas zit er hier in het wkc geen één...
    C1000 vind ik niks de SBS van de supermarkten....
    AH scoort ook wel goed hier en wou dat er hier een Jumbo in de buurt zat schijnt ook wel een goede te zijn!

17. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Voor de brood naar AH en overige boodschappen bij Dirk. Zit naast elkaar bij ons.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier Jumbo en Albert Heijn.

19. MHMW

MHMW Niet meer actief

Gaat er helemaal niemand naar de Jan Linders ? Daar doen wij altijd de boodschappen, kunnen we meteen ons afval van karton, plastic etc meenemen. En bij hun inleveren. En we komen regelmatig bij de SuperCoop.

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Aldi, Lidl en Dirk!

Dirk meestal op zondag om 16.00 voor de kanskoopjes! ;)
    Kom je om 18.00 of de volgende dag dan is alles al op. Dus op zaterdag om 21.00 wacht ik al met smart op de folder die dan online komt hahah!

Deel Deze Pagina