ik ga meestal naar de C1000. af en toen naar de plus of AH. 1x in de zoveel weken halen we frisdrank bij de Lidl
Ik ga ook naar verschillende winkels. Meestal 1 keer per week naar de Lidl, verder nog wat kleine dingetjes bij de Poiesz en voor vleesaanbiedingen vaak nog naar de C1000.
Wij gaan meestal naar Bas van der heijden (bij sommigen heet het Dirk geloof ik?) Maar af en toe ook naar de Jumbo of AH, omdat Bas niet alles heeft. En Ah is bij mij aan de overkant, dus als ik ff ieds nodig heb ga ik daarheen. jessica
Deen staat er niet bij, hier ga ik 1x in de week heen. Vaak ook nog om kleine dingetjes naar de Spar de buursuper hier. En ook nog wel s naar de Lidl wat waarschijnlijk straks wel vaker word ivm bezuinigen.
Mijn antwoord staat er niet bij.... ik ga soms naar de AH, soms naar Jan Linders, soms naar de Plus en 1x per maand naar de Aldi... Ligt eraan... Gr. Niki
Nu doe ik nog alle boodschappen bij de Poeisz of AH. Maar zodra de kleine er is moeten we op een paar dingen bezuinigen, waaronder de boodschappen. Ik ga dan voor de basisdingen 1x in de 2/3 weken naar de Aldi en voor de wekelijkse boodschappen naar de Poeisz. Wij zijn wel redelijk smaak-gevoelig en vinden bepaalde artikelen niet lekker bij de Aldi vandaan. Zo proberen we toch een goedkopere combi te maken. Gr. Elma
Bij ons C1000 (in de buurt) en de Sanders (regionaal in oost nederland). Voor verjaardagen e.d. gaan we naar de Aldi of Lidl.
Ik ga meestal eerst naar de Lidl en wat ik daar niet heb kunnen krijgen haal ik bij Albert Heijn. Soms ben ik ook te lui om naar 2 winkels te gaan en dan ga ik alleen naar Albert Heijn
wij hebben de boodschappen van Dirk omdat me vriend er werkt, en het altijd mee neemt. Het vlees en brood,haal ik altijd bij de Sanders. patricia
voor de wekelijkse boodschappen de boni ( staat er niet bij), de aldi gaan we denk straks ook heen als we de kleine hebben. nu alleen nog voor verjaardagen enzo. doordeweeks ga ik naar de de super, maar dan alleen de verse groente.
1x in de week naar de Lidl en de Plus,verder ga ik nog naar de Coop en de A.H.Naar Appie meestal in het weekend omdat hij op zaterdag ook tot 19 uur open is en ik nog wel eens iets vergeet! Liefs,Claudia