Hallo dames Hierbij een vraag over mijn buik. Ik hoor nu geregeld dat mijn buik klein is voor een tweelingbuik. Vooral omdat ik al eerder 2 kinderen heb gebaard. Nu wil ik jullie vragen is mijn buik echt zo klein voor de 26/5 weken dat ik zwanger ben? Groetjes Lonny
Ik vind het een prachtig buikje en zeker niet te klein hoor! En wees blij, als hij nu al mega was, hoe moest hij dan aan het eind wel niet zijn!
Ik vind hem echt niet klein... Mijn schoonzus is ook zwanger van een tweeling en had rond dezelfde termijn net zo´n grote buik als jij. Nu is ze bijna 33 weken en nu krijgt ze echt een giga toeter... Zij heeft ook al een kindje, dus bij haar was de boel ook al voorgerekt
Dat is fijn om te weten. Mijn moeder zei ook al dat ik straks echt wel goed ga groeien. Ik twijfel te veel denk ik.
Toen ik zwanger was van mijn dochter begon ik pas een beetje een buikje te krijgen die op zwangerschap wees rond de 26 weken. Begon pas te groeien tussen de 31 en 40 weken. Lijkt mij een mooie buik hoor voor 26 weken.
Mooi buikje hoor. Ik heb een iets mindere buik en ben 22.4. De gyn heeft mij verteld dat ik een slanke lange baarmoeder heb. En dat deze nog wel naar de zijkant zal uitdijen. Meid ik denk ook dat je onder goede controle staat in het ZH en als zij zich geen zorgen maken, dan moet jij dat ook niet doen. Je heb nog ongeveer 12 weken te gaan. En dat is tijd zat om met een mega toeter te lopen. Succes
Ik zou willen dat mijn buik nog zo bescheiden was. Zolang je kindjes goed groeien, lekker van genieten!
Ik heb ook een bescheiden tweeling buik en ben er trots op! Beide kindjes groeien prachtig op schema en metingen zijn goed. Dat is veel belangrijker dat het uiterlijk van de buik. Dit was mijn buik bij 30 weken. Daarna nog wel echt een groeispurt gemaakt hoor, maar blijf horen dat ie bescheiden is voor een twin. Geen zorgen maken!
Eeeh...eerlijk? Ik vind het zelfs een grote buik. Ook voor een tweeling. Je 'moet' nog tien weken. Dit is mijn buik bij 40 weken van een eenling
Zolang ze goed groeien maakt het niet veel uit hoe je buik eruit ziet toch? Hier had ik een vergelijkbare buik rond die tijd met eentje, dus zou hem zelf voor een tweelingbuik wat klein vinden, maar iedereen is anders zwanger dus zegt niet zoveel hihi.