Een weekje voor m'n nod begon ik last te krijgen van zuur opstoten. En dat voor uren aan t stuk. Achteraf gezien had ik ook last van m'n hormonen. K kan erg fel worden wanneer ik t idee heb dat mij onrecht wordt aangedaan. Iets waar ik denk ik aan moet werken 2/3 dgn voor nod kreeg ik opgezwollen en erg warme voeten. Normaal heb ik ijsblokjes als voeten, ook hartje zomer. Dikke voeten heb ik sinds een paar jaar, maar alleen als t hartstikke warm is buiten, en ook alleen wanneer t een paar dagen extreem warm is. Dat waren m'n lichaamlijke dingen voor nod. Oww en t feit dat ik na een paar maanden geen constante ongi krampen meer had. Oorzaak waarom ik die had is nog steeds helaas onbekend. Na nod, dag erna getest. Pas de dag na m'n test kreeg ik t gevoel alsof m'n buik op knappen stond. Alsof je veel te veel gegeten hebt. En ik merk dat ik sommige dingen niet meer zo lekker vind en andere dingen lekkerder dan eerst. Tot nu toe wordt ik alleen misselijk van melk en peperkoek. Iets waar ik verzot op ben
Vandaag beginnen de klachtjes toch echt wel te komen. Lichtelijk misselijk, steken in de lies, mijn darmen doen vervelend (pijnlijk..) Jaja, hoort erbij..
ik heb wat bloed verlies gehad een week na eisprong. Beetje bruin. Veel vocht. Krampen. Ik kan zaterdag testen...wel ll see. Was in jan. zwanger en helaas miskraam. Ik heb geen haast, ik hoop het wel.
Wie kan mij even helpen?ik heb 13 april inseminatie gehad en heb sindsdien last van:misselijk met vlagen,menstruatiekrampen,hoofdpijn,duizelig,pijn in onderrug,geen koffie meer lusten,meer trek,zere borsten (heb ik ook voor ong) ik durf niet teveel te hopen,want het is pas de eerste inseminatie geweest.hebben jullie ervaring?bedankt alvast
Mijn enige symptonen zijn Ontzettend gevoelige borsten, met of zonder bh. 'S nachts het gevoel dat ze in de weg zitten, maar zal vast nog wel erger worden. En totaal geen eetlust. Brood eten staat me zo tegen. Terwijl ik normaal gesproken toch 2x 2 sneeën brood op een dag eet. Ik zit maar aan de yoghurt met noten en honing. Dat krijg ik wel weg.
Hoi allemaal, Ik heb meer trek dan normaal. Ook winderig en veel plassen. Zodra men bh uitgaat doen ze ook zeer. Ook heb ik last van me rug, nual. Is niet echt pijn maar een apart gevoel. Me linkerhand tintelt af en toe. Ojah als laatste heb ik af en toe een heerlijk gevoel in me onderbuik net of er een vlinder of een rupsjje in zit.. ojaaa en af en toe ook steekjes in men borsten hihi