Iedere maand standaard pijnlijke borsten. Daarnaast soms steken onderin mijn buik, en darmen zijn denk ik ook van slag. Helaas wordt ik meestal ongesteld en hoort het gewoon bij mijn cyclus.
wat jammer zeg! de hoop niet opgeven, maar blijven doorzetten! bij mij is het vooral die misselijkheid en ik ben ook duizelig, ben zelfs op mijn werk gevallen voor het weekend. misschien ligt het ook wel ergens anders aan.
Alle genoemde symptomen zijn gewone symptomen voor de mentruatie voor veel vrouwen en dus ook voor mij ook. Eén ding was voor mij wel echt anders (4 dagen voor NOD): vermoeidheid!
Ik voelde helemaal niks toen ik zwanger bleek te zijn. Terwijl de vorige maanden een week voor nod al ongikrampjes, misselijkheid. Bij mijn vorige zwangerschap (dochtertje nu 11 maanden) had ik een week voor nod ongikrampjes.
Ik heb "anders" gestemd en wel hierom: ik had juist in de maand dat het raak was geen enkele symptomen....
Ik heb last van krampen en crème achtige afscheiding, maar dit heb ik eigenlijk altijd als ik ongi moet worden ..
Best heftige steken in m'n baarmoeder gehad, een week voor ik positief testte. En juist GEEN gevoelige borsten Misselijkheid en dergelijke kwam hier pas een paar weken later.
Ik had last van menstruatiekrampen een week voor NOD tot 6 wk zwangerschap, alles leek erop alsof ik ongesteld ging worden, dit hoorde ik ook van andere vriendinnnen
Heb tegenwoordig altijd van alles voor NOD , alles aangevinkt, inclusief anders: hoofdpijn met vlagen, libido beneden vriespunt, emotioneel/prikkelbaar, kokhalzen. De miskraam heeft de boel flink 'opgeschud', met name de klachten van de buik (die had ik voorheen eigenlijk zelden tot nooit). Hoop nu stiekem dat ik straks als het raak is lekker niets voel, want heb mijn buikje vol van hormonale klachten . Het ene 'klachtje' dat ik echt, echt alleen zwanger heb gevoeld was dat geen kracht meer achter straal zit bij plassen en het dus langzaam en gestaag naar buiten komt, soms zelfs sijpelt. Maar nooit voor NOD, begon rond 5 weken zwanger.
Ik heb zere borsten, vaker plassen, darmen deden raar en steken in onderbuik aangevinkt. Dit had ik bij vorige zwangerschappen ook. Ben ook erg moe en dat had ik bij de vorige twee ook. En hele vermoeide benen. Weet niet vanaf wanneer, maar heb er nu ook "last" van. Geen idee of ik nu al "klachtjes" kan hebben.. Is weer spannend!!!'n x Manon
Erg veel afscheiding/slijm....geen pretje! Heb hier altijd wel last van gehad, maar nu echt heftig. Zal wel bij het ontpillen horen...
Ik heb nu last van steken in mijn zij en onderbuik. Moet veel poepen 's Avonds last van misselijk Ontzettend moe (Let niet op mijn banner, onregelmatige cyclus) Ik verwacht mijn NOD op 11 April.
bij mij waren het toch echt rode duivels sympthomen. ben vandaag ongi geworden. kennelijk moet ik me elke keer weer zo beroerd voelen voor mijn ongi. hoopte dat het na 13 jaar pil niet meer zo zou zijn, maar helaas...
Vorige zwangerschap had ik al 1 week voor NOD erg veel last van winderigheid en acne. Ook had ik af en toe vage hoofdpijn en soms een heel klein vlaagje misselijk.
IK heb anders gestemd. Mijn klachten zijn voor een menstruatie exact gelijk als voor een zwangerschap. Bij mij geen verschil te merken. Enige wat ik heb is vaak een onderbuik gevoel dat het raak is, dat gevoel klopt vaak wel. Maar lichamelijk gezien is er voor mij geen verschil.