Ik heb een paar nachten heel levensecht gedroomd. Ik werd wakker en ik was ervan overtuigd dat wat ik had gedroomd echt gebeurde op dat moment. Zelfs manlief aangestoten omdat hij "iets" aan het doen was wat anders moest. (manlief schrok zich wild van mij ) Die dromen had ik bij mijn eerste zwangerschap en vlak na de geboorte van mijn dochter ook. Doodeng zo echt waren ze. Ik wist meteen dat ik zwanger was. Ik was toen 3,5 week zwanger van mijn tweede.
Mijn symptomen waren pms achtig maar wat steeds verschilde met een cyclus die op menstruatie uitliep was: - gevoelige baarmoeder, ook met vrijen veel gevoeliger en intenser hoogtepunt (al in de week voor NOD=Niet Ongesteld Dag) - hongergevoel 's avonds (anders nooit) en ook overdag heel erg flauw worden bij later eten of zo - beter ruiken en afkeer van luchtjes die anders geen probleem waren een aantal dagen voor NOD en daarbij vlagen van lichte misselijkheid. Ik denk dat het wel per vrouw kan verschillen hoor. Bij mij zijn dit DE tekenen en dan weet ik het al haast zeker dat ik zwanger ben. Wel houdt ik er rekening mee dat het in een vroeg stadium nog kan misgaan, wat natuurlijk in veel gevallen zo is en je toch "gewoon" ongesteld wordt, soms een dag later of twee zoals ik bij mijn voorgaande cyclus had. de cyclus erna gelijk weer zwanger en nog steeds, gelukkig. Ik begin het nu steeds meer te geloven dat het goed zit daarbinnen.
Oja die levens echte dromen :O waren bij complete nachtemrries joh, mijn vriend heeft echt een paar keer een hartverzakking van mij gehad omdat ik dacht er zombies in onze slaapkamer waren hahahahahaha ( nadat ik een zombiefilm had gekeken maar toch)
- sinds 2 weken erg jeukende borsten en tepels met af en toe steken. - dronk nooit melk en sinds 2 weken wel een liter per dag. - als ik in de ochtend me haar was is het in de avond al weer vet terwijl ik het normaal om de dag waste. - normaal snachts 1 x me bed uit om te plassen. Nu opeens 3 x.
Erg leuk om te lezen dat iedereen zo zijn eigen symptomen heeft Voor mij erg positief zodat ik weet dat het nog alle kanten op kan gaan Iedereen dank je wel dat jullie reageren en hou jullie zeker op de hoogte
Misschien rare vraag maar wat voel je dan bij de innesteling en hoeveel dagen is dat dan voor jE nod ?
Mijn innesteling was 14 dec afgelopen vrijdag Ik voelde een soort van menstruatie achtige krampen iets wat ik normaal nooit heb en dit was 5 dgn na me eisprong 23 dec is mijn nod dus bij mij is als het een innesteling was de 14e 9 dagen voor me nod
Ik vroeg het me ook af. Heb al twee dagen licht bloedverlies. Menstruatiepijn nu weer weg. Daarvoor nu trekkerig gevoel in buik terug gekregen.
Ik had helemaal geen symptoom, echt geen een. Voelde me gewoon hetzelfde als toen ik niet zwanger was. Toch gewoon een testje gedaan 2 dagen voor NOD, omdat ik nieuwsgierig was. Had die ronde ook voor het eerst ovu testen gebruikt, dus dan zou de zwangerschapstest wel iets aan moeten geven als het zo was. En ja hoor, positief! Zelfs een week erna, totaal geen symptomen. Maakt je toch ook wel een beetje onzeker want je moet toch wel iets voelen denk je dan? Nou, bij mij begonnen de symptomen pas bij 8 weken! Toen werd ik super misselijk, met overgeven, super vermoeid, rugpijn... alles erop en eraan! Misselijkheid was bij 11 weken weg, maar de rest bleef, tot aan 20 weken eigenlijk
Ik merkte juist dat ik dingen niet kreeg Het viel me op dat ik geen puistjes kreeg, normaal altijd vanaf de eisprong. We zaten midden in een verbouwing en ben niet echt met testen bezig geweest. Ik merkte een dag voor mijn NOD dat ik spierpijn in mijn borsten had. Ik dacht dat het van het verbouwen was. Ik werd op mijn NOD niet ongesteld en testte de dag erna positief!! Pas in de 7de week werd ik misselijk. Ik ben wel constant moe. Wel vanaf het begin pijn in mijn borsten blijven houden, en twee cupmaten gegroeid
Misselijk, misselijk, misselijk, overgeven, heel heftig. En het gevoel alsof je elk moment ernstig ongesteld gaat worden. Last van mijn borsten/pijnlijke tepels heb ik nu pas.
Ik heb een innestelingsbloeding gehad. Niet bij vorige zwangerschap. Verder geen last van borsten. Voelde wel al een paar dagen mijn baarmoeder trekken, dus daarom gisteravond (4 dagen voor nod) getest en zwanger! Vandaag was de streep al duidelijker.
Gefeliciteerd Ik nog 2 dgn tot nod Ben wel erg misselijk maar zit ook in de lappenmand,dus het kan ook van een griepje zijn..... Dus nog even afwachten Jij lekker genieten