Hallo allemaal Zijn er hier meerdere zwangere die deze klachten hebben Ik ben zins 3 dagen echt mega misselijk hou bijna geen hap binnen Ook heb ik zodra ik me ga is spannen zoals Huishouden of werken mega erge steken in mijn buik die zo'n pijn doen dat ik er gewoon krom van ga staan Ik ben inmiddels 6 w en 6 d zwanger
De misselijkheid herken ik wel. Zolang je nog redelijk wat binnenkrijgt is daar niet heel veel aan te doen. Wanneer je echt alles uitbraakt is dat een reden om contact op te nemen met de verloskundige of de huisarts. De steken in je buik horen er ook bij. Probeer rustig aan te doen en bijvoorbeeld niet te onverwachte bewegingen te maken of te zwaar te tillen. Succes met je verdere zwangerschap. PS: ik zie dat dit je 2e zwangerschap is. Herken je deze klachten niet van de vorige keer? Kan natuurlijk, elke zwangerschap is anders.
Hoi Bedankt voor de reactie Is idd de 2e zwangerschap En ik herken dit idd totaal niet Zo als ik me nu voel heb ik echt het gevoel dat dit een drama zwangerschap gaat worden Dan maar hopen dat het snel voorbij is De kwalen dan
Ik ben nu 6 weekjes zwanger en eigenlijk vandaag pas voor het eerste flinke buikpijn en misselijk. Ik lig nu heerlijk met een plaidje op de bank, te genieten van de zaterdagavond! Lekker rustig aan doen...dat is de enige manier om het nu uit te houden. Ik heb net een glas cola gehad en ik moet zeggen, daar knap ik wel een beetje van op...
Ik lig zins afgelopen donderdag al op me bed of de bank zodra Ik wat ga doen al is het maar naar de wc moet ik al overgeven Wordt er gek van Morgen de h.a. maar bellen kijken of ik er iets voor kan krijgen Krijg nu ook niet echt voedings stoffen binnen want alles komt er weer uit