winnietje spannend , wanneer ga je testen? en aanstaandemama2? ben benieuwd hoe het met iedereen is..
joyce: Ik heb geen idee denk volgend weekend. Omdat ik niet meer precies weet wat mijn cyclus is. Afgelopen maand een rare cyclus geweest. Zo uit het niets. We wachten wel weer af.
Hey meiden, Ik heb nog steeds niet getest, ben bang voor een negatieve uitkomst... Wel sinds vanochtend heel duizelig en al een paar dagen ontzettend moe, kan hele dagen wel slapen. Liefs WannabeMom
Hai, Ik mag weer wat neerzetten na mijn positest van een half uur geleden Mijn symptonen voor nod zijn: ongiekrampen en witte afscheiding uit mijn beide tepels. Heb ons eerste kindje verloren met 21,3 weken en dit was afgelopen 2 feb. Daarna kwam melkproductie wel op gang, maar hooguit een week. En nu echt dezelfde vloeistof uit mijn beide tepels. Zit nu 3 dagen voor nod en getest met avond urine.
Wannabemom Testen jij ! Zafira jeetje jij hebt heel wat meegemaakt lijkt me dus nu zo zenuwslopend, duimen op een plakker meis gefeliciteerd
Ik had een week tot afgelopen za veel hoofdpijn. Al paar weken heel erg jeukende schaamlippen, twee weken geleden brandende tepels. Laatste dagen veel waterig afscheiding. Morgen of donderdag is mijn nod
Hey Meissies, Ik kon het niet laten om te testen, veel te vroeg eigenlijk hoor. Volgens mij is mijn nod pas volgende week (ik weet het niet eens meer door alle spanning hihi). Maar geloof eigenlijk nog niet zo in de uitslag, ben nu bij vlagen ook iedere keer misselijk. Voel me ook een beetje grieperig en heb dat hier ook al meer gezien, misschien neemt mijn lijf ook wel een loopje met me. Ik wacht het dus gewoon maar af... Liefs WannabeMom
Hai Joyce, De test was idd negatief, ik test nu niet eerder dan volgende week als de rode duivels niet eerder komen... Liefs
7 dagen voor nod was ik heel de dag door misselijk en buikpijn had ik de hele dag door. Ik dacht dat ik een buikgriepje te pakken had toen ik ook nog is het weekend op bed doorgebracht had door moeheid moeheid en moeheid en er echt onderin mijn buik het gevoel was van een baksteen die daar ligt zo een zwaar gevoel. Wist ik genoeg ik ben voor het eerst zwanger!
Bij mij voor al die miskramen dus voor NOD: - koffie werd ik misselijk van en niet zo'n klein beetje ook, kon er niet meer tegen - lopen was vermoeiend, was niet vooruit te branden - best wel erg duizelig - druk baarmoeder vooral tijdens plassen enzo - pijnlijke borsten - vlagen met misselijkheid - stemmingswisselingen, ineens huilen en dan weer keihard lachen - ijzersmaak in mijn mond - veel witte vloei Dit kwam allemaal een beetje rond 10/11 DPO. Helaas nog niet zwanger net ongesteld geworden dus gaan er weer voor deze ronde!
Oh ja bedoelde de koffiegeur Ik moest toen koffie zetten voor mijn vriend nou nou brrr hele koffiegeur hing in huis had het niet meer ben toen gevlucht hahaha!!!!
Mijn symptomen voor NOD waren niet anders dan anders. Niets wat ik nu had, had ik nog niet eerder gehad eigenlijk. Behalve achteraf gezien dat ik al last van de hormonen had voor NOD: emotioneler/meer met de toekomst veiligstellen bezig. Ik was er altijd van overtuigd dat ik het echt wel zou merken als ik zwanger zou zijn. Ik zou zeker weten last hebben van kwaaltjes die ik nog niet eerder had gehad. Was dus niet zo. Had zelfs helemaal niet het gevoel dat het eindelijk wel eens raak kon zijn.
11 mei ongi geweest en ik heb de 30 een innesteling moeten hebben ik heb de 30 bloed verloren terwijl ik niet eens ongi moet worden ik ben al meer dan 2 en een half jaar gestopt met de pil kan dat bloed een innesteling geweest zijn ik hoop het zo gr
Hoi dames, Ik heb 09 Juni mijn Nod ik heb al 1 week last van: -Jeukende Tepels -Grotere Tepelhof -rommelende Darmen -Harde Ontlasting -Opgeblazen Buik Voor de rest niks We wachten wel af !!