welke symptomen had je VOOR NOD?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door zwingertje, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zus01

zus01 Niet meer actief

Mijn symptomen voor NOD (maar pin je er niet op vast omdat ik ook Pregnyl heb gespoten en dit zwangerschapssymptomen kan geven):

- pijnlijke borsten enkele dagen na (vermoedelijke) innesteling, dat was ongeveer 1,5 week voor NOD en dat bleef aanhouden. normaal neemt dat af een paar dagen voor NOD.
    - rond innesteling ben ik 1 dag heel misselijk geweest, daarna gelukkig niet meer.
    - 1 dag voor NOD kreeg ik ineens krampen en vooral hele erge steken in mijn linkerlies. toen kreeg ik het vermoeden dat het wel eens raak kon zijn. ik had dat nl. nooit eerder zo gevoeld.
    - GEEN bruinverlies. jaren 'last' van gehad en nu helemaal niets! Op af en toe een beetje wit slijmverlies na.

gister dan eindelijk, na ruim 2 jaar, een positieve zw-test! :D

2. pippie

pippie Lid

12 mei 2011
    61
    0
    0
    Ik had juist elke maand (dacht ik) symptomen en elke keer had ik dan dus een negatieve test. Juist deze maand dat ik helemaal geen symptomen had en dacht dat ik ongesteld ging worden (menstruatiekrampen) had ik een positieve test.

3. Molky

Molky Actief lid

8 jun 2011
    143
    0
    0
    @MissMama09:

Nou meid heb je vandaag nog een x getest?
    En?? Ben benieuwd, nu wel een dikke streep?

Liefs molky

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Char1983 & @MissMama09
    Hier nog één na eisprong dagen keelpijn en nu keelontsteking :( (iets meer dan een jr geleden ook gehad) bobbeltjes achter de keel met wit zag ik. Dokter kan ik maandag pas bellen. :x

5. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ik ben Weer ongie geworden dus waar ik last van had was:

- misselijk
    - Kokhalsen af en toe
    - buikkrampen
    - steken in rug
    - Opgeblazen gevoel in buik

Maar gewoon Ongie geworden!

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik heb eigelijk niks gevoeld voor nod,eigelijk alleen maar wat steekjes in de zij zoals ovulatiepijn.

7. zwingertje

20 mrt 2009
    56
    0
    0
    hoihoi, ik had zelf dit topic geopend, natuurlijk heel erg op zoek naar symtomen. maar nu mag ik zelf, want net een positieve test! ..., maar erg weinig symptomen. net als ik eerder al las: de keren dat het NIET raak was, leken de symptomen duidelijker.

maar toch, symtomen VOOR NOD:
    - na klussen/eisprong lage rugpijn
    - beetje ong.krampen (kunnen ook eisprong geweest zijn)
    - dik wit slijm en fit
    - later juist moe
    - pijntjes in/om eierstokken
    - beetje steekjes
    - beetje lusteloos en moe
    - rugklachten en houten kont
    - zichtbaardere aders op borst
    - iets minder 'ingevallen' borsten

dat was het wel. lijkt nu heel veel, maar voelde echt juist alsof het niet raak was. ik kan het het beste omschrijven als twee weken hele lichten ongiklachten.

8. zwingertje

20 mrt 2009
    56
    0
    0
    oh ja, en ik deed steeds onoplettende/domme dingen: door rood heenlopen, zowat onder een bus komen, met de kliko richting stad lopen i.p.v. hem neer te zetten bij de kliko's van de buren, etc...

9. mama lexy

mama lexy Actief lid

30 mei 2010
    109
    0
    0
    ik was een week voor de nod
    misselijk en zere borsten
    3 dagen voor nod ja hoor een dikke streep!

10. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Ik heb vanaf mijn eisprong tot NOD erg veel menstruatiekrampen gehad. Vooral buikpijn en steken (geen steekjes) bij mijn liezen en daarboven. Afgelopen woensdag had ik opeens heel erge pijn in mijn onderrug...kon bijna de auto niet meer uit! Maar..........al wel 2 positieve zwangerschaptesten in mijn hand gehad!!!! Hoera!!! Oh ja, ik ben s avonds erg moe en s morgens juist zo uit bed..heel apart terwijl ik toch wel van uitslapen houd!

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Yeh! Mijn eisprong was achteraf laat dus dit is ook wat ik achteraf na me eisprong had

1 dag na klussen waarschijnlijk ei (buikkrampen)
    Enorm veel raar dromen was heel opvallend!
    Vrolijk en moe tegelijk
    Om 1 of andere manier me weinig druk maken om t feit dat ik al 2 weken overtijd was en nega testen
    savonds misselijk
    verstrooid
    snauwen naar vriend :p

xx

12. mamavanbabyboy

4 mrt 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL

oeeeh voel eigenlijk niet zo veel soms alleen van die steken en heb denk ik mijn innesteling gevoeld...Ik kan bijna testen dus;);)

13. Numberthree

11 jun 2011
    14
    0
    0
    Hoi,

ik had 4 dagen voor nod zere en gespannen borsten, daar merkt ik het gelijk aan. 2 dagen voor nod een positieve test.

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Gefeliciteerd meid!!!

Hier de volgende symptomen:
    - bekken gevoelig
    - opgeblazen gevoel
    - steekjes bij schaambeen
    - gevoelige boobs
    - zo nu en dan heel duizelig en beetje misselijk
    - oja en mn darmen zijn beetje van slag

mijn cyclus is zeer onregelmatig sinds paar maandjes dus weet niet hoe mijn cyclus deze maand loopt(zie onderschrift) ben nu maar van 35dagen uitgegaan. zaterdag kan ik testen als de rode duiveltjes niet op bezoek zijn geweest :)

15. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0
    even een ander onderwerp,had het al geplaatst:( maar misschien kunnen jullie me helpen?
    ik ben op 19 mei gestopt met de pil.dit was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
    ik zou volgens een cyclus van 28 dagen deze donderdag ongesteld moeten worden en op 1 juni mijn eisprong gehad.
    natuurlijk geklust,en sindsdien steken in mijn liezen en buikkrampen,laatste tijd veel plassen en nu sinds een paar dagen waterige witte afscheiding wie weet wat dit kan zijn???

al is het pas de eerste ronde toch hopen we het zo;)

16. beertje1978

beertje1978 Actief lid

3 okt 2008
    207
    0
    0
    ben nu 7 dagen overtijd en nog steeds negatieve testen
    ik heb op de dag dat ik me innesteling moest hebben bloed verloren
    30 mei
    9 juni krijg ik hele erge steken

symptonen zijn

misselijk
    steken onderin de buik
    heel snel huilen en soms om niks
    snel af geleid
    hoofdpijnen en soms duizelig
    ik hoop zo dat ik zwanger ben ben nu al meer dan 2 en een half jaar gestopt met de pil

gr

17. Martje1979

Martje1979 Actief lid

6 okt 2008
    119
    0
    0
    Dit had ik kunnen schrijven.
    Ik ben mezelf momenteel helemaal gek aan het maken of ik nu wel of niet zwanger ben...
    22 juni is mijn nod, maar ik voel me heel zwanger. Ben sinds vandaag misselijk. Bij mijn vorige zwangerschap had ik het precies hetzelfde en had ik ook heel sterk het gevoel dat ik zwanger was en dat klopte dus ook. Nu twijfel ik er aan of ik mezelf voor de gek aan het houden ben. Ik hoop dat het na al die maanden wachten raak is.
    Op vaderdag ga ik voor het eerst testen heb ik besloten!

Iedereen heel veel succes en ik gun jullie allemaal een positieve test!!!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik vind het dan wel weer grappig dat hier 3 andere meiden zijn met keelpijn (rond innesteling)?
    Je hoort bijna nooit dat dit een symptoom is en ik ga er ook van uit dat het gewoon toeval is hoor...
    Maar ik ben heel de winter doorgekomen zonder verkoudheid, keelpijn, snotneus, griep, etc.
    En vanmorgen word ik ineens wakker met ontzettende keelpijn!
    Nou, we gaan het zien over een ruime week!

19. Molky

Molky Actief lid

8 jun 2011
    143
    0
    0
    @Martje1979:

Hoi meid,

Ja dat wachten is wat hè?
    Jij hebt al 1 kindje? Is het nu hetzelfde als toen?
    Ik voel me dus ook erg zwanger maar ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Ik mag ook op vaderdag testen als ik uit ga van een gemiddelde van mijn cyclus. (26,5 dag) maar ik probeer het uit te stellen tot 26 juni. Als ik zwanger ben dan ben ik dan 35 dagen zwanger. En volgens mij heb je dan genoeg HCG om te testen.. Tenminste, ik lees ook veel dat er meiden zijn die al voor hun NOD positief testen.
    Maar ik heb elke dag wel aandrang om te gaan testen hoor. :)
    Kijken hoe lang ik dat vol ga houden...

xx

20. Martje1979

Martje1979 Actief lid

6 okt 2008
    119
    0
    0
    @molky:
    ja het is inderdaad wat dat wachten.. ik ben blij met iedere afleiding moet ik zeggen. Ik heb een peutertje van 2 jaar rondlopen dus dat is fijn. Toen ik zwanger was van haar had ik precies dezelfde symptomen als nu en zoals jij nu hebt dus. Toch geloof ik het pas als ik een positieve test in mijn handen heb.
    Spannend zeg, allebei testen op vaderdag!
    We houden elkaar op de hoogte, ok?

Deel Deze Pagina