welke symptomen had je VOOR NOD?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door zwingertje, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    hoi mensen,
    voor degene die zwanger zijn: gefeliciteerd!!
    voor degene die er mee bezig zijn: succes!

ik ben nieuw hier op het forum en had ook een vraag, weet niet of dit de goede topic is.

Mijn verhaal:
    Ik slik de pil al ongeveer 3 maanden door. In de tussentijd heb ik veel medicijnen geslikt waarbij de pil niet helemaal veilig is. Nu ben ik sinds ongeveer 3 weken heel erg moe. Ik werk 4 uur en moet dan echt gaan liggen. Ook heb ik buikpijn, had dat daarvoor ook al alleen nu voelt het meer als krampjes aan. Soms last van me onderrug en last van maagzuur. Voor de rest droom ik heel raar sinds een dag of 4. Ook had ik altijd last van diarree en nu sinds 2 weken is het juist het tegenovergestelde...

Ik heb van de week bloed laten prikken en me bloedwaardes waren goed. Arts had alleen niet op zwangerschap geprikt. Vandaag aan het eind van de middag een test gedaan maar was negatief. Nu heb ik gelezen dat je het beter 's ochtends kan doen nu morgen ochtend weer opnieuw testen. Maandag moet ik eigenlijk ongi worden. Nu lees ik alleen dat iedereen bij innesteling bloed heeft verloren...Is dat altijd zo? Ik heb daar geen last van gehad...

Herkent ook iemand deze symptomen?

alvast bedankt voor de reacties!!!

2. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Ik heb volgende week mijn nod, maar heb vlak na mijn ei ontzettend veel last van steekjes en last van mijn onderrug. Normaal gesproken heb ik gelijk na ei last van gevoelige tepels, nu totaal niet. Wel kan ik 's nachts niet meer slapen en lig ik wakker en ben dan totaal niet moe de volgende dag. Dit terwijl ik normaal al slaap voordat ik mijn kussen ruik. Verder wat licht in hoofd en duizelig.
    Ben benieuwd, maar het voelt hetzelfde als in December alleen liep dit verkeerd af.
    Succes allemaal.

3. Cindy1980

Cindy1980 Actief lid

2 mei 2007
    162
    0
    0
    Groepsbegeleidster
    Roermond
    Meiden die vandaag op vaderdag gingen testen, ben erg benieuwd naar jullie uitslag !

Ik heb deze maand juist amper kwaaltjes terwijl ik vorige 2 mnd vanalles voelde en toch niet zwanger bleek.
    We wachten maar af ( al is dat toch oh zo moeilik ;) )

Succes allemaal !

4. Martje1979

Martje1979 Actief lid

6 okt 2008
    119
    0
    0
    Ik ben heel even erg blij geweest met een positieve test maar heb vrij snel daarna een vroege miskraam gehad.
    Heel erg balen maar niks aan te doen.
    Op naar de volgende ronde voor mij!

5. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    hallo dames!

ik ben hier (op)nieuw. mijn dochter is bijna 2, dus tijd voor een broertje en zusje.
    dit is de eerste ronde, zou volgens een 'normale' cyclus vandaag ongi moeten worden. maar ja, dat ontpillen he! bij de eerste keer duurde dat 2 maanden..
    het vervelende is, is dat je nu zo op je lichaam gaat letten en jezelf zit gek te maken en kwaaltjes zit 'aan te praten'. bij mijn dochter heb ik nooit zwangeschapskwalen gehad, dus herken ik ze ook niet. dus toch opnieuw weer helemaal spannend!
    ik vind het leuk jullie verhalen te lezen en ga ze vanaf vandaag weer een beetje bijhouden. maar wel stiekem, want ik mag me er van mijn man niet zo mee bezighouden, met zwanger worden!! ha ha!]

succes allemaal!

6. wish23

wish23 Lid

17 mei 2011
    60
    0
    0
    dierenverzorgster
    drenthe
    hoi meiden, ook ik meld me hier even aan!

zal me even kort voorstellen, in dec heb ik een miskraam gehad na 10 weken zwangerschap, na de miskraam is mn cyclus nogal onregelmatig, (62-28-35-31) dus ik weet niet precies wanneer ik ongi zou moeten worden, voor mk had ik altijd regelmatige cyclus van 28 dagen.

mijn klachten zijn:

jeukende (.)(.)
    jeukende onderbuik
    misselijk
    emotioneel
    steken in onderbuik
    af en toe menstruatiepijn
    wit slijm

7. wish23

wish23 Lid

17 mei 2011
    60
    0
    0
    dierenverzorgster
    drenthe
    maar mn vorige zwangerschap had ik voor NOD:

behoorlijk groeiende borsten
    stemmingswisselingen
    geen haast met testen! zei steeds tegen mn vriend, nee joh ik ben niet zwanger, was 1 week overtijd toen ik ging testen, ronden ervoor steeds voor NOD.
    al 2 weken misselijk
    en rond innesteling ben ik nog op de dokterspost geweest met stekende pijn rechts. (ze dachten daar aan galstenen:+)

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Geen symptomen! kwam er met 6 weken achter...

9. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Voor NOD
    -moe! heel moe!
    - wagenziek gevoel maar zo weinig dat ik het met eten kon tegengaan
    - duidelig en snel buiten adem
    -niet alleen pijnlijk gevoelige tepels maar ook pijnlijk gevoelige borsten

Succes dames!

10. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hoi meiden, spannend hier;

- pijnlijke borsten.
    - Blaasontsteking gevoel af en toe.
    - Pukkeltjes.
    - Steken.
    - meer eten! Pff, vriend heeft half bord op.. ik de rest van de hele koekenpan!
    - Vanochtend raar/misselijk gevoel.

Toen ik zwanger was in April(MK:() had ik dit ook.. alleen had ik toen totaal geen testdrang.. en dat heb ik nu wel:)...

11. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Bij de eerste totaal geen symptomen gehad...
    Zou er ook nu niet op gaan letten, we zien wel.

12. trillian

trillian Actief lid

21 jun 2011
    230
    307
    63
    Vrouw
    Omgeving Den Haag
    Ik had eigenlijk vooral last van mijn gebruikelijke PMS klachten: moeheid, zeurderige pijn in borsten, gevoel in mijn buik dat ik ongesteld moest gaan worden. Overigens wel wat heftiger dan normaal.

Het enige wat echt anders was, was dat ik 's nachts zweette als een otter! Schijnt wel te horen bij de zwangerschap. Heeft te maken met veranderingen in de hormoonspiegel.

13. wish23

wish23 Lid

17 mei 2011
    60
    0
    0
    dierenverzorgster
    drenthe
    @baby: wat toevallig dat jij bij je vorige zwangerschap ook geen testdrang had, ik ook niet en nu pff

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoi dames,

Ik zit nu op 9dpo, omdat mijn cyclus nog wat in de war is van de miskraam ga ik maar uit van het gemiddelde van 14 dagen na de eisprong en dan zou a.s dinsdag dus mijn nod zijn. Ik test al vanaf 7dpo. Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar ik voel me gewoon anders. Heb steekjes in mijn buik en in mijn zij. S'morgends als ik wakker word, voel ik me heel weeïg, net of ik honger heb maar ook weer niet. Ook slaap ik opeens enorm vast en heb het erg koud. Hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt!

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik had voor NOD deze symptomen:

-Slecht slapen & heel vreemd dromen
    -Vermoeidheid
    -Prikkelende steekjes in m'n buik
    -Af en toe pijnlijke borsten/tepels
    -Een progesteron-uitslag van 71 na m'n eisprong!

16. wish23

wish23 Lid

17 mei 2011
    60
    0
    0
    dierenverzorgster
    drenthe
    @Charity: ik hoop het echt heel erg voor je! maar ik wou je toch even vertellen dat ik na mijn miskraam (10weken) de maand erna me ook helemaaaal zwanger heb gevoeld, inclusief klachtjes en steekjes! en ik was er echt van overtuigd dat ik zwanger was, je lichaam kan je echt voor de gek houden, en na een miskraam moet je soms ook ontzwangeren, maaar ik hoop echt echt echt voor jou dat je gewoon zwanger benT!

17. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Hallo iedereen,

Ik had eigenlijk tegen mezelf gezegd dat ik niet mee zou doen op een forum omdat ik dan misschien te veel bezig zou zijn met het zwanger worden. Maar heb nu toch al een tijdje klachten en wil ze toch even vertellen. Ik ben 24 mei gestopt met de pil en 28 mei ongesteld geworden. Ik weet nog niet precies hoe me cyclus loopt maar voordat ik de pil slike was dit altijd 28 of 29 dagen. Ik hou morgen of zondag aan als me NOD. Als het dan dinsdagochtend nog niet zover is ga ik een test doen.
    Hier mijn lijstje:
    - Maandag het gevoel dat ik ongesteld ging worden (als ik dat gevoel had werd ik altijd de dag erna ongesteld)
    - Gevoelige borsten, afentoe echt steken
    - Heledag honger gevoel, maar als ik dan een boterham neem, die bijna niet weg kunnen krijgen
    - Borrelende buik
    - Vanaf vanochtend is mijn urine veel donkerder.

Pff... Wil het zo graag. Maar denk ook dat ik alles me zelf aanpraat en omdat ik het zo graag wil ik vanalles voel. Raar...

Hoop dat ik dinsdag kan testen.

Groetjes Noa

Deel Deze Pagina