Welke symptomen had je VOOR NOD?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door NinaD, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Rot zeg, hopelijk dat je alsnog posi test.

2. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Hee meiden!

Heb ook snel weer even een beetje bijgelezen..

Ik heb vanmorgen 4 dagen voor NOD getest met cb digitaal (had nog 1 liggen) kon niet meer wachten:p Maar negatief natuurlijk..

Wacht nu gewoon tot mijn NOD denk ik.. Als dit lukt..;)

De pijn in mijn borsten is weg. Net zoals de gevoelige linker eileider. Nu wel wat menstruatie achtige krampen, mja dit kan ook aangeven dat mijn menstruatie er aan komt net zoals de bijna onverdraaglijke rugpijn wat sinds gister uitstraalt over mijn hele rug. Echt vervelend vooral met slapen.

Ben de afgelopen drie maand er wel achter gekomen dat heel veel 'zwangerschaps symptomen' gewoon bij mijn menstruatie horen. Dus stel me helemaal in op een negatieve test. Hoop dat de teleurstelling dan wat minder groot is.

We zullen zien. Ik hou jullie op de hoogte. Succes allemaal!

Liefs,..:)

3. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Dan heb ik mazzel dat ik die klachten normaal nooit heb, zitten toch vreemde bij :D
    En sinds vannacht bijna geen kramp meer, nog een beetje licht.
    Maar wel: een deukje in mn onderbuik (HEEEEEEL apart :(). Zijn er meer die dit hebben/gehad hebben?

4. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0

Het is idd ook heel vervelend. Eerste maanden ook nergens last van gehad. Eerste maand met de symptomen was ik er ook van overtuigd zwanger te zijn. Maar heb nou inmiddels al 3 maanden klachten. Ze gaan ook niet weg. Na de eisprong wordt het wel wat erger maar heb eigenlijk constant last van mijn onderrug. Heb ook al een echo gehad en bloed laten prikken maar niks te zien en hormonen waren rustig:( Dus nja ga donderdag weer testen. Wanneer mag jij testen?

Heb je het gevoel een deukje te hebben of echt een zichtbaar deukje? Heb hier geen ervaring mee maar ben even benieuwd:p

Groetjes..

5. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Overmorgen volgens FF, maar ga vandaag al een gokje wagen.
    Dat deukje is er echt, kan m ook in de spiegel zien.

6. Disch

Disch Lid

7 aug 2011
    76
    0
    0
    zaanstad
    Hoi meiden, hier even een soort van update..
    nog steeds niet ongi!! vandaag dus 4 dagen na nod
    Heb zo'n ontzettende pijn in mijn (.)(.) !! hoop dat iemand van jullie een tip heeft voor
    wat verlichting.. kan niet meer op zij slapen doet gewoon te zeer!
    ga woensdag testen dan zijn vriendlief en ik vrij..
    hou jullie op de hoogte
    kus xx

7. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Nou hier het volgende..

Ik net in mijn berichtje zetten niet van een positieve test dan is de teleurstelling miss niet zo groot.. Nou net na het toilet gebruik bloedverlies!:x Dus ik in tranen bij manlief! Teleurstelling net zo groot! Ik door mijn tranen heen 'hoe kan dat nou ik moet pas over 4 dagen ongesteld worden'. Altijd een een cyclus van 28 dagen soms 29.. Nu dus 24:$.. Zegt hij 'is dit dan misschien niet een goed iets?'

4 dagen voor NOD kan dit een innesteling bloeding zijn? Het is wel helder rood bloed met afvegen. Ik moet denk maar even afwachten hoe erg het bloedverlies wordt. Hoed heftig kan een innesteling bloeding zijn? Of is dat echt maar een paar druppels? iemand hier ervaring mee?

Nja maar weer afwachten.. Wat is dit een ongelooflijk zenuw slopend proces voor een vrouw! Had niet verwacht dat het zo zwaar kon zijn. Jasses!

Ik laat nog wel even horen hoe het afgelopen is.
    Ga nu naar m'n werk..

Groetjes..

8. sanne1984

sanne1984 Lid

24 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die tips wil ik ook wel horen :p Ze doen zoooo zeer. Dit weekend heb ik in ieder geval een sportbeha gedragen wat een stuk fijner is dan een beugelbeha. Maar in bed heb ik er inderdaad ook zo'n last van, ik heb het "gelukkig" vooral aan 1 kant dus ik draai vaak naar mijn andere zij...

9. sanne1984

sanne1984 Lid

24 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb dit voor mijn laatste MS opgezocht op internet. De berichten zijn een beetje tegenstrijdig. Volgens de ene site is het alleen wat bruin en heel weinig en volgens een andere site is het moeilijk te onderscheiden van een normale MS en kan het ook helderrood zijn. Toch is het vaak wel minder dan een normale MS dus ik zou gewoon even in de gaten houden hoeveel het is en hoe lang het duurt. Spannend he!? Ik word er soms gek van hoe ik alle dingen die ik voel en dingen die ik zie kan verdraaien naar een mogelijke ZW, terwijl ik tot nu toe toch echt elke keer ongi werd :(

10. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hoi dames!

Ondanks de vele kwaaltjes die ik had toch ongi geworden. Dus eigenlijk zeggen al die kwaaltjes voor nod nog weinig.
    Ik wil wel even vermelden welke kwaaltjes ik had:
    -vlagen pijn in boobies
    -trekkend zwaar gevoel schaamstreek
    -vlagen misselijk!
    -Honger!
    -koud
    -temp laatste week 37,0-37,0-36,9-37,0-37,0, maar gisterenochtend ineens 36.7 dus ik wist dat ik ongi ging worden. Tijdens de nod van mn zoontje had ik ook temp van 37.0 dus had goede hoop eigenlijk.
    Ik was dus zéér verbaasd dat de test negatief was eergisteren. Ik voelde me zo zwanger!
    Tja, misschien wás er wel iets, maar het gaat bij iedereen heel vaak mis zo vroeg en dan word je gewoon ongi.

11. Zittie

Zittie Lid

14 nov 2011
    16
    0
    0
    Werkzoekend
    Hallo dames,

Het heeft me heel wat tijd gekost om alle reacties te lezen.
    Wat jammer voor de mensen die ongi zijn geworden.
    Ik zit zelf nu ook op het wacht bankje.
    6 januari was laatste mesntruatie. Cyclus varieert tussen 26 en 29 dagen. Ei sprong heb ik volgens mij heel vroeg gehad deze cyclus 16 of 17 januari en gisteren en vanmorgen heel licht rose afscheiding. Ik hoop dat dit innestelingsbloeding was.
    Denk nu ook dat ik vanalles voel. Borsten gespannen. Gisteravond brandend maagzuur. Beetje misselijk en heel koud.
    Bij vorige zwangerschap had ik voor NOD volgens mij alleen zere tepels, maar toen was ik er wel heel erg van overtuigd zwanger te zijn!

12. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nog 4 dgn op het wachtbankje.. :)
    Gister heel veel honger en lekkere trek, kon werkelijk alles eten,
    maar toen ik eenmaal avondeten had, stond het me tegen!:(
    Later op de avond, weer alleen maar trek ik lekkere dingen. :)

13. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    ik wist het gewoon, intuïtie! zei zelfs in mijn hoofd tegen mezelf 'niemand kan me wat maken, ik ben toch zwanger'. hihi best gaaf he..hoop dat ik dat snel weer voel!!!! en jij ook, succes!

14. Dalia03

Dalia03 Lid

11 okt 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier is het nog rustig. Nog geen tekenen van de ongi. Morgen is mijn NOD.

@cjb In een embryologie boek stond dat je een bloeding kunt krijgen die lijkt op een menstruatiebloeding, rond de tijd dat je normaal ongesteld zou worden, doordat de moederkoek gemaakt wordt.
    Maar dat is dan weer iets anders (en later dan) dan de innesteling.

@ stopcontact: Balen dat je ongi bent geworden!! Veel succes met de volgende ronde.

En alle wachtenden veel suces met wachten!

Dalia

15. Maderieke

Maderieke Actief lid

23 jan 2012
    141
    0
    0
    Hoi!
    Kan niet slapen, dus plaats ik maar even een berichtje ;)
    Het lijkt wel of ik een soap volg, leef met jullie mee!
    Mijn NOD zou donderdag moeten zijn denk ik. Maar aangezien ik niet weet hoe lang mijn cyclus gemiddeld is, is dit een gok. (Eerste normale cyclus na laatste pil-ongesteldheid, was 26 dagen, tweede cyclus raakte ik zwanger. Helaas missed abortion. Na miskraam -curretage- weer ongesteld geworden, maar nu dus geen idee wanneer NOD ongeveer is).

Ik let teveel op de symptomen van de vorige keer. Bij alles wat ik voel denk ik "zou het??". Het houdt me bezig. Van het weekend denk ik testen, als ik niet ongesteld word natuurlijk.
    Symptomen: steken in/rond linker eierstok, vandaag en gisteren. Vandaag ook een lichte menstruatieachtige pijn gevoeld. Dit had ik de eerste keer ook, dus toen dacht ik effe 'yes!'. Maar dat wil ik eigenlijk nog helemaal niet denken!
    Vorige keer ook gevoelige borsten en versterkt reukvermogen. Nu niet. Hoewel, ben snipverkouden, dus dat laatste kan ik nu niet weten ;)

Tot morgen waarschijnlijk!
    Gr. Marieke

16. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Mijn NOD zou vandaag zijn (had verkeerd gekeken op de FF-kalender, dacht dat hij morgen aangaf en was ook nog eens overtuigd dat mijn NOD eigenlijk vorige week dinsdag zou zijn), maar toch ongi geworden. :( :( :(

17. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Hee meiden!

@deesjebeesje Balen Balen Balen!

@Dalia3 Dat klinkt hoopvol dankjewel, maar ga wel maar gewoon uit van mijn menstruatie.

Best al wel veel bloed verloren. Het is wel bruin rood heb anders altijd pas aan het eind bruin bloedverlies. Mja mijn lichaam is elke maand weer anders zonder positieve gevolgen!:x Dus ga maar gewoon uit van een korte cyclus.

Als het vandaag minder wordt houden we miss nog een beetje hoop maar daar ga ik niet van uit. Mijn temp was vanmorgen nog wel 36.8 maar die zal deze dagen ook wel weer omlaag gaan.

Nja ga er nu maar gewoon van uit dat we in ronde 8 zitten. En hoop dat ik volgende maand naar de 9 maanden beurs kan!:p Zou net voor die tijd kunnen testen.

Succes allemaal en blijf jullie wel volgen!

Liefs,..;)

18. liekje1977

27 dec 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,ik kom ook gezellig op de wachtbank hier:)
    ik zit in ronde 4 nu,ik heb gelukkig n cyclus waar je de klok op kunt zetten van 28 dagen,mijn eisprong was 17 januari en mijn nod is 1 februari,ik had gisteren op 6 dpo 1 veeg helderrood bloedverlies daarna niks meer,ik hoop dat t n innestelingsbloeding was want heb dit in de voorafgaande maanden niet gehad.
    ook doen mijn borsten al 3 dagen pijn aan de zijkant vooral,extra spannend ditkeer is dat ik vrijdag n inwendige echo krijg voorafgaand aan t gesprek met de ferti arts (dit ivm mijn leeftijd,34 en nooit controle gehad na jaren mirena ivm cystes of verklevingen).
    ik heb ook n licht zeurend trekkend gevoel in mijn onderbuik en hij is lichtjes gezwollen,ik heb normaal pas klachten 3 dagen voor nod.deze maand voelt zoooo anders,om gek van te worden en vrijdag duurt nog zo lang,succes allemaal,ik leef met jullie mee!

19. Leoniek84

Leoniek84 Lid

1 jan 2012
    56
    0
    0
    @dees dat is balen voor je meis.

Ik wacht met spanning af tot morgen dan
    is mijn NOD.

Ook mijn lichaam voelt anders dan de andere
    maanden heel raar.
    Had vanmorgen witte afscheiding terwijl ik
    dat normaal nooit heb als ik ongi moet worden :$

Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden.

Dus ik ga er ook gewoon vanuit dat ik morgen
    ongi wordt.

Liefs Leoniek :p

20. sanne1984

sanne1984 Lid

24 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @deesjebeesje: balen! Maar je tijd komt!

Hier ook nog steeds op het wachtbankje. Symptomen/rare dingen die ik voel van de afgelopen dagen:
    -pijnlijke borsten, vooral zijkant, heel soms ook jeuk
    -koude rillingen savonds met daarna gloeiende wangen
    -ongesteldheidsbuikpijn
    -nesteldrang!? (zou wel heeeel vroeg zijn haha)
    -al 2x savonds zin in augurken gehad! Dat eet ik echt noooooit...
    -obstipatie

Toch ga ik er maar vanuit dat mijn lichaam me weer in de maling neemt... Zou niet de 1e keer zijn ;)

Deel Deze Pagina