Ik heb me gisteren aan een testje gewaagd. Heel duidelijk negatief. Zelfs geen schaduw van een tweede streepje Redelijk snel na mijn eisprong kreeg ik last van mijn tepels. Ze deden pijn als ik eraan kwam. Ik was heel moe en mijn borsten en tepelhoven waren groter. Ik heb nog nooit pijnlijke tepels of grotere borsten gehad in de maanden dat we proberen zwanger te worden. Met als gevolg dat ik redelijk hard aan het hopen was. Vijf dagen voor mijn nod verdwenen de pijnlijke tepels... alsook mijn moed. Ik geloof niet meer in een tweede streepje, maar ik blijf wel heel hard hopen zolang ik niet bloed. Mijn borsten zijn nog altijd groot en hard beaderd, maar dat is dan ook alles...
Hoi hoi.. ff laatste update de 19 had mijn nod dus moeten zijn en tot op t moment van vandaag helemaal nix!! Alleen nog steeds heel erge pijnlijke (.)(.) kan niet op mn zij slapen bijvoorbeeld en een soort ongi gevoel in onderbuik ook is mn onderbuik wat opgeblazen (maar heb al beetje dikke buik van mezelf ) Morgenochtend is de testdag dus zodra ik wat weet.. Weten jullie 't ook!! xx
Oooohh neeee!!! net naar toilet zie ik dat ik wat bruinig bloed ben verloren niet veel maar toch... help help help wat kan dat nou weer zijn?????
Tja dit kan 2 kanten op, of het zet door en je wordt vanavond of morgen ongesteld of het is een innestelingsbloeding en je bent zwanger... Als het niet doorzet testen dus!
hoi dames..... Ik voel me zo beroerd.... rillingen sotverkouden opeens of t is allergie ben constand aan het snotteren....... Ik moet nog even wachten met testen........ Spannend voor de meiden die gaan testen
Hey meiden, Hier iemand die achter elk kwaaltje wat zoekt. Al probeer ik er maar gewoon niet van uit te gaan. Maar nou heb ik sinds een dag witte cream achtige afschijding. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat dit kan betekenen? Moet nog wel een dikke week tot mijn NOD.
Even een update: de bloeding die ik vanmorgen had, hield na een paar uur alweer op (rond 2 uur 's middags en ik had nog niet eens een halve tampon nodig, terwijl ik er normaal zeker 4 op een dag nodig heb) en hield niet veel om het lijf, het was bijna geen bloed. Idd...nog nooit eerder gehad. Als ik ongi ben, ben ik het ook goed. Om half 6 had ik weer wat bloedverlies, dat ook met een uurtje weer weg was (net naar het toilet geweest en dr was NIKS op het toiletpapiertje te zien (behalve geel )). Ik dacht vanmorgen écht dat ik ongi was geworden, maar dat kan ik dit toch echt niet noemen. Er is dus toch nog hoop, hoewel ik wel realistisch probeer te blijven, het kan zijn dat het morgen alsnog doorzet... Overigens ook geen spoortje buikkramp ofzo.
Maar als.de 19e je NOD was ben je nu toch 5 dagen overtijd? Of zie ik dat verkeerd? hihi.. nja in iedergeval hopen op een positieve test binnenkort!
Ja, snap dr ook niks van. Daarom ben ik ook benieuwd wat morgen brengt. Edit: sorry, reageer op het verkeerde bericht.
Cjb.. Beschuitje en ik hebben de zelfde foto naadt onze naam staan.. ik ben 5 dg overtijd en beschuitje 2 dg.. x
Ahaha zelfde plaatje inderdaad zorgt voor verwarring Ik weet dat nog niets definitief is, maar ben toch een beetje sippies... Ik ga morgenochtend nog eens testen misschien was het niet het goede tijdstip? Er stond wel op dat het niet perse met ochtendurine moest...zucht nog geen einde aan de onzekerheid dus...
YES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben ZWANGER !!!!!! Wow, ik kan het gewoon nog bijna niet geloven Ik wilde eigenlijk wachten met testen tot morgen, maar vanochtend was mijn temperatuur nog steeds hoog, en anders gaat hij echt omlaag op de dag dat ik ongesteld moet worden. Ik had gewoon geen zin meer om te wachten! Dus toch maar de test tevoorschijn gehaald. En ja hoor, binnen een paar minuten een prachtig paars lijntje . Was wel lastig om heel de dag mijn mond te houden. Kids klaarmaken, kids naar school, gaan werken, kids uit school halen, speelafspraakjes, eten, kids naar bed. Ik kon het manlief pas vanavond vertellen, dus de dag duurde wel erg lang, haha. Ik ben zo BLIJ !!!!! Ik kan het gewoon bijna niet geloven dat ik de eerste ronde al zwanger ben! @ Deesjebeesje: wow je houdt het wel spannend hoor! Hopelijk ook een posi test voor jou! En alle wachtenden, veel sterkte met wachten! Hopelijk een positieve test voor iedereen! Groetjes, Dalia
Hoop positief voor je Beschuitje!! ga voor je duimen!! Nog maar ff een vraagje.. kun je bij 5 dg overtijd een innesteling hebben en dan morgen positief testen??