Gefeliciteerd joh! Geniet er maar lekker van Ja, ik weet het echt spannend te houden blijkbaar. En m'n temp was ook wat lager, maar heb weer slecht geslapen (al een week zowat), dus ik hou de spanning er nog even in. Morgen meer nieuws!
Dit heb ik ook, heb je nog kwaaltjes? Kben ongeveer even ver in de cyclus denk ik (onregelmatig) Groetjes!
@ Woezie, bedankt! Ja, ik had dat echt niet verwacht de eerste ronde. Ik ben inmiddels al 36, dus ik had erop gerekend dat het wel een poos kon duren! Groetjes, Dalia
@ Deesjebeesje, Bedankt! Spannend hoor voor jou! Ik kon morgen weer even kijken hoe het gaat! Sterkte met wachten!! Groetjes, Dalia
Fientje7: Ja ben erg moe dit heb ik normaal ook nooit. O oke wat grappig heb jij verder nog kwaaltjes? Die afscheiding kan ik echt niet thuis brengen!
Gefeliciteerd en geniet ervan! ah meid heeft zeker niets met je leeftijd te maken jij bent 36 ik ben 25 en ik probeer het al maanden
Mijn kwaaltjes op een rij: - Creme afscheiding - Gevoeligere tepels - steken in borsten - steken in onderbuik - oprispingen, net of ik continue moet boeren - MOE Groetjes!
het is gewoon echt net creme. weet wat een schimmelinfectie inhoudt maar daar lijkt het ook echt totaal niet op .
creme heb ik nooit gehad maar wel maar wel eiwit een beetje dikachtig toen was ik ook zwanger dus wie weet
Ik hoop maar dat de dagen voorbij vliegen want ik ga met de dag meer hopen. Al probeer ik gewoon neutraal te blijven. Maar ik ben vast niet de enige ongeduldige hier
Hoi meiden, Kom net uit werk en kon niet meer wachten... heb gestest en Ben Zwanger!! kan t niet geloven en vriendlief al helemaal niet.. nou slaap lekker iedereen.. xxx
Hier net een flinke huilbui gehad je raadt het al... Ongesteld.. Gaan nu toch maar eens denken over een diktersbezoek... Sorry meer heb ik even niet te zeggen....
Jeeeeej! Ow Geweldig! Gefeliciteerd! Denk je dat jou bruinverlies oud innestelings bloed was dan? Was het veel? Of echt heel heel klein beetje? Ik ben nou na 2 dagen bloeden gestopt met bloeden. Als het donderdag nog zo is ga ik toch nog een testje wagen. Hou jullie op de hoogte! En Disch en Dalia Geweldig! Genieten! Wel leuk als jullie misschien even laten weten hoe het gaat en of er nog duidelijke kwaaltjes bij komen Liefs,,