Welke symptomen had je VOOR NOD?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door NinaD, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    ;)

2. piepoe

piepoe Actief lid

16 dec 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Dish en Dalia,

zelf sinds gisteravond wat slijmerig met bruinverlies, denk dat mijn ongi eraan komt,maar begin toch ook nog een beetje te twijfelen na jouw verhaal Dish, ook bruinverlies gehad toch? Na ja, zal proberen niet te veel aan te denken. Denk dat ik mezelf ook maar ga verbieden vandaag nog op zp te gaan kijken, maak mezelf een beetje gek namelijk.

succes verder alle wachtenden!

x

3. sanne1984

sanne1984 Lid

24 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heb ik alweer een hoop gemist!

@Disch en Dalia: GEFELICITEERD!!!

@Beschuitje: wat ontzettend balen voor je! ik zou inderdaad eens langsgaan bij de HA en je laten doorverwijzen naar een GYN. Het is voor jullie 1e kindje toch?

Hier neig ik steeds meer naar dat ik denk toch echt zwanger te zijn. Vannacht heb ik 2 uur wakker gelegen van de (ongesteldheids)buikpijn. Precies hetzelfde waar ik last van had voordat ik toen ik nog heel jong was was begonnen met de pil. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld.... Gisteravond was mijn buik ook enorm opgezet. Het leek wel of ik 5 maanden zwanger was ;) Mijn darmen rommelen nog steeds heel erg en kan ook nog steeds erg moeilijk naar de wc. Aan de andere kant wil ik mezelf niet gek maken en moet ik ook echt tegen mezelf zeggen dat het ook weer mijn lichaam kan zijn die spelletjes met me speelt...

Nog 3 dagen, dan ga ik testen! ;)

4. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

gefeliciteerd:D

5. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Nou ja, nog steeds amper bloedverlies. Af en toe bruin, af en toe lichtrood. Geen kramp niks. Ik voel me wel beroerd. Hoofdpijn, misselijk enz. Snap dr niks meer van. Ook dat mijn temp zo laag is, vind ik maar vreemd zo. Vooral omdat ik niet echt ongi ben.
    'k Kan alleen maar afwachten. :(
    Ik hoop ook eigenlijk op twee dingen:
    Óf dat mijn temp morgen weer omhoogschiet en ik alsnog zwanger blijk te zijn.
    Óf dat mijn ongi eens goed doorzet, zodat ik weer voor een nieuwe ronde kan gaan...
    Hopeloos dit...

6. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

sterkte meid.......
    @HIER: Nog steeds beroert en rillingen over me hele lijf:(
    Ik moet ook nog zo naar me werk......
    pffff........echt geen zin

Ik denk dat me lichaam me gewoon voor de gek houd:x
    In iedere geval over 6 dagen mag ik testen:(

7. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Hoi meiden,

Ben nieuw hier. Ben bezig voor 1e ronde voor een 2e kindje. 1e kindje waren we niet heel bewust mee bezig en was binnen no-time raak. Heb denk ik afgelopen vrijdag/zaterdag mn ei gehad en rondom regelmatig geklust. Nod is 4 februari.

Heb normaalgesproken altijd 1 a 2 dagen na mn ei flink wat bruinverlies een dag of 2. Deze x is dat helemaal uitgebleven. Wat denken jullie? Zou dat een teken kunnen zijn?

8. Leoniek84

Leoniek84 Lid

1 jan 2012
    56
    0
    0
    Hier nog niks aan de hand.
    Zou normaal vandaag ongi moeten worden,
    Maar nog niks te zien of te merken.
    Heb wel het idee dat ik steeds beroerd ben, heb ook nog geen test gedaan.
    Als ik morgen nog niet ongi ben doe ik een test.
    Iedereen met posi test gefeliciteerd.

Liefs leoniek :p

9. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

Jij hebt geduld.....;)

10. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    En ja, het is nu echt doorgekomen. Niet echt zwaar, maar ben de hele dag al bloed aan het verliezen. Heb dr alleen geen kramp bij, dat vind ik wel vreemd.

Maar aan mn lage temp en bloedverlies te zien ben ik echt ongi, alleen niet zwaar.
    Ben dr niet echt verdrietig meer om, dat heb ik gisteren al gehad.
    Volgende ronde (hopelijk) beter nieuws.
    Hoop dat k wat aan de ovulatietests heb, had ze vandaag al binnen.

11. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    jammer meid!

Maar geen pijn bij ongie heb ik bijna altijd;)

12. Dalia03

Dalia03 Lid

11 okt 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Disch, Gefeliciteerd meis!!! wow wat een geweldig nieuws!!! Geniet ervan!!!

@ Beschuitje & Deesjebeesje, balen dat jullie toch ongi geworden zijn... Heel veel succes met de volgende ronde!

@ wachtenden, heel veel succes nog met wachten, spannend hoor!!!!

En bedankt allemaal voor jullie felicitaties :)
    Hier gaat het goed, het is nog wel heel onwerkelijk. Ik ga elke keer even naar de test kijken ;)
    En ik heb best wat afscheiding, en elke keer loop ik naar de WC: "als het maar geen bloed is". Maar ja, het zal vast wel wennen over een paar dagen!

Welterusten allemaal!
    Groetjes, Dalia

13. jenneferO

jenneferO Lid

15 jan 2012
    22
    0
    0
    Gastouder
    Dorst
    aan iederen die zwanger is ontzettend gefeliciteerd.

aan iedereen die nog testen moet heel veel succes, ik duim voor jullie

voor iedereen die duiveltjes ontvangen heeft echt balen... hopelijk volgende maand beter

14. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    dames meestal is het zo toch als je zwanger bent heel vochtig bent (UIT JE VAJA) ????
    want volgens mij als je een droge hebt net vlak voor je nod zo als mij nu (DROGE VAJA) dan word je ongie toch?

wie ervaart dat anders....
    pffff maak me zelf gek...en uiteindelijk ben ik straks toch niet zwanger sjong jonge

15. Leoniek84

Leoniek84 Lid

1 jan 2012
    56
    0
    0
    Heb net een test gedaan met de etos
    maar negatief.
    Ook nog geen duiveltjes te bekennen,
    Zit te denken om bij kruidvat een test
    te halen.
    Heb vanacht niet geslapen van de beroerte
    en hoofdpijn.

Liefs Leoniek :p

16. sanne1984

sanne1984 Lid

24 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

@Leoniek, balen een neg test :( Op wat voor manier voel je je beroerd?!

Hier nog geen ongi dus een update van mijn "lijstje" (in volgorde wat nu het "heftigst" is:

- slecht slapen!! Lig nu al 2 nachten achter elkaar 2 uur lang wakker
    - (ongesteldheids)buikpijnen, vooral 's nachts, daar word ik dan dus ook wakker van en afn en toe steekjes in lies
    - pijn in mijn rug
    - opgeblazen buik, vooral 's avonds
    - pijnlijke borsten, nog hetzelfde
    - darmen helemaal ontregeld
    - af en toe een beetje weeig gevoel, niet echt misselijk
    - klein beetje veranderde smaak, sommige dingen wil ik niet meer, andere dingen (zoals augurk!) wil ik weer wel

Ik heb nu het gevoel dat het echt niet anders kan dan dat het zaterdag een positieve test word. Aan de andere kant kan het nog steeds allemaal voortkomen uit het feit dat ik het zo graag wil en mijn lichaam weer eens spelletjes speelt. En als ik wel zwanger ben, zijn het ook wel al heel veel symptomen voor NOD (of mijn NOD is misschien al geweest)...

17. Leoniek84

Leoniek84 Lid

1 jan 2012
    56
    0
    0
    Heb gewoon een mega brok in mijn keel,
    en als ik mij omdraai dan heb ik het idee
    dat alles eruit komt.
    Heb ook veel steken in de onderbuik en
    richting de lies.
    Had vanacht ook het idee dat ik de eierstok
    kon voelen.
    En steeds hoofdpijn.
    Heb me in ieder geval nog nooit zo gevoeld.
    Zou het komen omdat ik een korte cyclus heb
    dat het later pas een posi test kan doen :(

Zoals gisteravond aten wij brood, en ik had gewoon
    moeite om het op te eten.
    En ik had totaal geen honger en mijn buik rommelt
    elke keer :$

Snap er niks van, maar de duiveltjes blijven uit ;)

Heb in ieder geval test van KV gehaald.

Liefs Leoniek :p

18. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hai allemaal!

Ik ben nieuw hier maar las wel al met jullie mee...

Wij zijn ook begonnen aan een 2de kindje, ons zoontje is 4jaar en 4 maanden, ik ben 26.

Ik was net begonnen met de pil ( na 4 jaar, vanwege huidproblemen) maar na 2 weken hadden we besloten om voor een 2de te gaan. Gestopt op 2 januari maar verloor die dag ervoor wat licht bloed. (lijf was vast in de war) ongesteldheid werd hevig en voelde als echt ongesteldheid dus gerekend vanaf 3 januari.

Eisprong zou dan rond de 18 zijn geweest, flink geklust uiteraard. De 20ste ineens wat nloedverlies, duurde 2,5dag. Nu af en toe steken in onderbuik, pas 2 keer wagenziek geweest (kort) en wel heeeeeeel erg moe! Heb ondergewicht dus kan daardoor komen maar ik let op voeding.

Uitgaande van 3jan is as woensdag mijn nod.....

Ik ben helemaal niet misselijk meer en al helemaal geen gevoelige borsten..:(. Dit had ik bij mijn zoontje wel ontzettend!

Wat denken jullie?

19. Disch

Disch Lid

7 aug 2011
    76
    0
    0
    zaanstad
    hay meiden,
    Ik zag ergens een berichtje langs komen of we nog een update konden plaatsen ...;)
    Ik heb dus woensdag op donderdagnacht posi getest, donderdag ochtend weer posi met kruidvat en clearblue (2-3 wk)
    Ben dus als t goed is vandaag 5wk maaaaarrrr ik juich niet te vroeg en kan nog niet echt blij zijn.. Had gistermiddag bij t afvegen een beetje roze bloed en gisteravond leek t wel of ik ongesteld was geworden :( het was donkerrood met wat sliertjes (SORRY) en vanmorgen alleen bruin...:( Heb VK gebeld en die zegt kan alleen afwachten volgende week als er geen bloed meer is nog een test doen en bij posi test krijg ik vroege echo met 7wk.. anders pas de 24e!!
    Dus er rest nix anders als afwachten , hoe moeilijk ook!:(
    xxx

20. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Oeeh jeetje Disch! Spannend joh.. Nou hopen van het beste natuurlijk!

Ik heb nu 2 dagen gebloed dag 24 en 25 van mijn cyclus.. Eerst roze toen /bruin roze en dag 25 alleen nog bruin verlies. Dacht echt dat mijn menstruatie gewoon begonnen was maar nu gister dus de hele dag niks. Vandaag zou mijn NOD zijn maar durfde vanmorgen niet te testen. Heb nog wel steeds buikpijn en rugpijn dus misschien durf ik morgen ochtend wel. Had net ook een heel raar gevoel in mijn buik een soort kriebelig gevoel door dat gevoel kreeg ik heel sterk het gevoel van jawel ik ben wel zwanger. Maar wil mezelf ook niet gek maken. Mijn temp is nu al 3 dagen 36.7 dit is ook zo verwarrend het is niet hoog maar ook niet laag. Tijdens mijn menstruatie gaat ie altijd weer omlaag naar 36.4 meestal van te voren al. Maar naar mijn ei zit ie meestal op 36.9 dus zit er net tussen in heel vaag. Nou ga denk wel morgen ochtend testen als die negatief is leg ik het naast me neer en gaan we naar de volgende ronde. Maar dit heb ik nog nooit gehad maar 2 dagen bloeden ver voor mijn NOD. Dus afwachten maar weer! ;)

Weer een lang verhaal sorry maar kan niet zo vaak op de site dus alles maar in 1 keer:p

Succes voor iedereen!

Liefs,..

Deel Deze Pagina