Welke symptomen had je VOOR NOD?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door NinaD, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Hallo dames....

Disch....jeetje meid dat was schrikken of niet? Ik had ook gewoon bruinverlies duurde tot 8 weken ongeveer....en t bloeden kan ook wel normaal zijn........maar wacht de echo maar af.......

kan niemand mijn vraag beantw van gister??

2. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hai missillie,

Bij mijn vorige zwangerschap had ik geloof ik ook afscheiding, wit, nu ook. Voordat ik ongesteld word ben ik nooooooit droog, eerst veel meer slijm daarna rood. Hoop dat je er iets mee kan. Hoe ging dat voorheen bij jou dan? Ook droog?

3. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Bij mij vorige zwangerschappen was ik juist heel vochtig
    veel slijm enzo jeweetwel.....en net voor dat ik ongie ga worden ben ik droog en af en toe wat bruinverlies maar niet echt dat eiwitte slijm:) en daarna word ik ongie denk er eerlijk gezegd dat ik dat ook gewoon ga worden deze keer:x

4. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ohw, ja als je het steeds op die manier werd kan ik me voorstellen dat je je twijfels weer hebt, maar.....you never know!

Ik heb savonds een ontzettend dikke buik, niet normaal! heb normaal gesproken een platte buik :s maar nog best vroeg voor een buikje denk ik? Pfff ik kan niet wachten!

Missillie, wanneer ga jij testen?

5. Leoniek84

Leoniek84 Lid

1 jan 2012
    56
    0
    0
    Hier nog steeds geen duiveltjes.
    Ga morgenvroeg test doen van kv.
    En dan gewoon weer afwachten,
    kijken als die nu positief is.

Liefs leoniek:p

6. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

Zijn natuurlijk gewoon je darmen maar dat is vaker net in het begin van een zwangerschap spannend...:D

Wanneer is je NOD?

Ik wilde eerst in het weekend testen maar aangezien
    ik er geen goed gevoel over heb wacht ik gewoon me nod af.....
    en dan pas .....vind het zonde van me test anders;)

7. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend Leoniek!

Missillie, mijn nod is als t goed is woensdag, maar kan ook maandag zijn haha, weet t niet vanwege die plotselinge bloeding tijdens de pil. Maar ik houd wdag aan...

Trouwens, ik heb vandaag alleen 2 koffie op een appel en een kiwi...hmmmm veel te spannend allemaal!

8. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

OOh dus voor jouw ook nog effe wachte......;)

:$zo weinig......

9. Leoniek84

Leoniek84 Lid

1 jan 2012
    56
    0
    0
    En wat ik ook heb is een rare smaak in mijn mond :(
    Heb ook echt het idee dat ik me heel anders voel.
    Draaiende onderbuik,steken in de lies, moe, beroerd
    rommelde buik ga zo maar door.
    Heb ook het idee dat ik niet ongesteld wordt,normaal
    ben ik namelijk nooit echt.ziek en voel ik ook niks.

Denk dat ik morgen als ik niet ongesteld ben
    weer een testje ga wagen of ik wacht tot zondag :D

Liefs leoniek :p

10. JMMH

JMMH Niet meer actief

Hoi dames,

Afgelopen maandag had ik mijn NOD, en al een paar dagen het gevoel dat het raak kon zijn. Mijn symptonen voor NOD waren:
    - gevoelige borsten, vanaf eisprong tot nu
    - vlagen van misselijkheid vlak na ovulatie. Deze week (rond NOD) ook 's nachts misselijk/zere buik, en af en toe wat steekjes.
    - minder zin in koffie
    - sinds een paar dagen heel veel plassen
    - meer pukkels
    - en wat sneller geïrriteerd :)

Vanavond toch maar eens getest, en direct een dikke plus! Wat een geluk, de 1e ronde gelijk raak!

11. Leoniek84

Leoniek84 Lid

1 jan 2012
    56
    0
    0
    Jmmh gefeliciteerd.

Ik wacht nog een paar dagen denk ik.
    Denk dat ik zondag ga testen ;)

12. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    oh jammer seg!!

maar kop op.. gewoon verder naar de volgende ronde!!

grtjs

13. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Nou ik word natuurlijk weer helemaal gek van mezelf.

Mijn test vanmorgen was negatief. Maar mijn temp is wel weer gestegen:( was vanmorgen 36.8. Snap er echt niks van. Normaal zakt ie terug naar 36.3/36.4.. Kheb nog steeds buikpijn, zwaar gevoel onder in mijn buik. En heb ook nog steeds last van mijn rug. Mijn borsten zijn niet gevoelig wel af een toe een steek er door heen. Gisteravond ook hoofdpijn. Kan ook allemaal bij een menstruatie horen mja die is nu dan al voorbij.

Heeft iemand ervaring met een temperatuur stijging na je menstruatie?

Wacht nog maar even af als mijn temperatuur hoog blijft ga ik maandag weer een testje doen.

Liefs,..

14. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ooooohh ik heb dat dus ook! Hoofdpijn, steken, misselijkheid niet meer en ook geen spoortje van gevoelige borsten, ik word nu ook erg gek van mijzelf, temp was constant 36,8en 36,6....kwam vanmorgen niet verder dan 36-3! Maar nod is volgende week maan, dins of wdag...aaaaaarrrrggggg....dus ja hier ervaring met temp verandering maar kan er verder ook nog niks van maken. Wanneer had je ongi moeten worden?

15. Leoniek84

Leoniek84 Lid

1 jan 2012
    56
    0
    0
    Heb vanmorgen weer een testje gedaan,
    helaas weer negatief.
    Ik had woensdag ongi moeten worden,
    maar daar is geen sprake van.
    Snap er niks meer van.

Denk dat ik er nu niet zoveel meer over
    ga nadenken, want wordt gek van mezelf.

Mijn gevoelens zijn nog steeds niet veranderd
    en de hele nacht weer hoofdpijn, en een raar
    gevoel in mijn buik :(

16. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ohw Leoniek, zelfs overtijd en dan negatief, kan me voorstellen dat je er niks meer van snapt :( wacht je geduldig is t nog niet goed. Wel fijn voor je bevestiging dat je die klachten nog hebt....hoop dat je snel positief kan testen, wanneer ga jij weer?

Ik heb vanmorgen ook maar even getest maar ik wist dat t negatief zou worden maar ik ben er zo obsessief mee bezig dat ik t ff nodig had om te zien dat ik niet stiekem al zwanger ben terwijl ik mezelf op zit te vreten. Ik heb me er dus nu even bij neer kunnen keggen. Ik heb een sensitest aangeschaft dus ik ga zondag of maandag voor t eggie testen.........

Pffffg vrouwen zijn toch maar vreemde wezens hihi...

17. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ten 1e gefeliciteerd :D

Ik heb deze klachten ook allemaal! ben erg benieuwd wat het ons brengt :)
    Ik zelf dat dat m'n eisprong afgelopen vrijdag of zaterdag is geweest, misschien waag ik zondag een testje (is m'n moeder jarig, zou een leuk kadootje zijn ;) )

18. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Hallo iedereen,

iedereen die zwanger blijkt te zijn: gefeliciteerd
    iedereen die wacht: hopelijk heb je snel een posi-test in je handen

ik heb 3x gedacht dat ik zwanger was, voor ik het bleek te zijn. de symptomen waren:
    - buikkramp maar anders dan ongi-krampen
    - overtijd (waarvan 1x tot 9dgn)
    - stemmingswisselingen
    - slechter over bepaalde geuren kunnen
    - weeing gevoel op de maag
    - gevoelige borsten
    - lamlendig gevoel

echter toen ik zwanger was had ik enkel last van gevoelige tepels, en met gevoelig bedoel ik ook echt gevoelig. als ik er naar keek deden ze al zeer. pas na een week na mijn nod heb ik getest (nieuwjaarsdag om 2.45 `s nachts. ik wou het weten voor ik mijn bed in kroop, met gevolg dat ik dus helemaal niet meer sliep :D)

neem mij het volgende stukje niet kwalijk, ik probeer niet negatief te zijn, ik probeer te helpen.
    als je echt desperate zwanger wil worden ga je in alles tekenen zien van een zwangerschap. je haalt je in je hoofd dat je zwanger bent en je lichaam zal er op reageren door met wat andere zwangerschapsklachten te komen, waardoor je gevoel van 'ik ben zwanger' wordt versterkt. de teleurstelling als je of ongesteld wordt of een negatieve test in handen hebt is alleen maar groter. ik heb dat drie keer gehad en vond het bij de derde keer wel genoeg om dan bijna een week van slag te zijn omdat het niet lukte.
    ik ging van 'ik moet klussen' naar een 'ik doe het alleen als ik het zelf echt wil, niet omdat ik een eisprong heb' en prompt bleek ik zwanger te zijn.

ik wil er mee zeggen, dat het soms even beter is om niet zo desperate bezig te zijn. soms is even een stapje terug doen om ademtehalen beter voor jou. al is dit maar 1maand.

19. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Helemaal mee eens! :) maar wel erg moeilijk om er niet mee bezig te zijn

20. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0

Hee meid! Ik wil je niet gek maken.. Maar dit zou dan toch een (laat?) innestelingsdipje kunnen zijn? Als je volgende week pas je menstruatie moet hebben. Misschien wie weet! Ik hoop het voor je!.

Mijn NOD was gister. Maar ik dacht dat mijn menstruatie maandag middag al was begonnen. Maar woensdagochtend alleen nog wat bruine afscheiding en daarna niks meer. Dit heb ik al een keer eerder gehad dus wou me er niet teveel mee bezig houden. Maar mijn Temperatuur blijft dus hoog:( En zie volgende week wel weer..

@melindy Gefeliciteerd! Je hebt idd ook helemaal gelijk! Maar zo moeilijk!

Liefs,..

Deel Deze Pagina