je kunt op de forum kijken... en daar zijn verschillende dames die op aangegeven tijden pendelen door je naam en geboorte datum door te geven.. kunnen ze je vertelen in welke maand je zwanger gaat raken en welke geslacht..... komt natuurlijk niet altijd uit..... maar ik moet zeggen dat het wel regelmatig sommige dames het wel goed hebben... ik zou zeggen klik op forum dan scrol je helemaal naar beneden en klik je op pendelen
Gister moe en.misselijk naar bed, vannacht de ergste buikkramp die ik ooit gehad heb, ik wist niet meer waar ik t zoeken moest, vanmorgen getest met sensitest....negatief :s Lig nu beetje ziek op bed, voel me niet lekker, buikpijn, dus gewoon griepje op komst? Voel mij wel een beetje verraden door mijn lichaam.....
Morgen, maar dat weet ik dus niet zeker....ik was maandag 2jan. Gestopt met pil, maar was al wat gaan bloeden, klopte niet want slikte hem pas 2 weken, woensdag heel hevig als een normale ongesteldheid. Dus vandaar dat ik de woensdag heb aangehouden. Maar ja die sensitest kan 4dgn vooruit testen dus vrijdag.....snap t niet meer.... Oh spannend! Pijnlijke boobs, hoop voor je dat t raak is! .
Hee dames, @missillie en @Bells Hoop voor jullie allebei dat het raak is! Een kleine update van deze kant. Mijn temperatuur is nog steeds hoog. Vanmorgen zelfs 37.2 Ksnap er echt niks meer van. Gister nog een testje gedaan, negatief! Heb wat dingen opgezocht op het internet en daar lees je wel dat er vrouwen zijn met een hoge temp na menstruatie en uiteindelijk wel zwanger blijken te zijn. Dus heb nog steeds een klein beetje hoop. Als ik niet zwanger ben wordt het zo ook lastig om mijn ei deze maand te vinden heel vervelend. Mja we blijven gewoon vrijen om de 2 a 3 dagen dan kan ik hem hoop ik bijna niet missen. Waar ik op het moment last van heb. Nog steeds ongelooflijke pijn in mijn onderrug en heel vervelend. Mijn buik doet echt van alles rommelen, steekjes, trekkend gevoel, menstruatiepijn echt alles. Af en toe pijnlijke steken door mijn borsten voor de rest zijn ze niet gevoelig. Ben af en toe echt weeeig en sinds een paar dagen hoofdpijn. Ik ga morgen of overmorgen nog een testje wagen en anders een afspraak bij de HA want vooral de pijnlijke onderrug is echt niet normaal. Wil heel graag weten waar dat vandaan komt. Nja ik hou jullie op de hoogte! Fijne dag allemaal! Liefs,..
Ik hoop het zooooooo voor jou! Ik weet nog dat toen ik net op het forum was, ik jouw symptomen (steken in buik, bij de lies) erg op de mijne vond lijken en dat ik hoopte dat je zwanger zou zijn. (Zodat ik het vertrouwen kreeg dat ik ook zwanger zou zijn). Nu is het andersom: ik ben zwanger, zaterdag positief getest. Ik duim voor jou!!! Liefs, Maderieke
Jemig, ik ben 1,5 week niet "geweest" en het was een hele klus om alles terug te lezen. Wat leuk voor de dames die zwanger zijn!! Een hele dikke vette proficiat voor jullie!! Voor iedereen die wacht: succes!!! @Leoniek: zou het kunnen dat je cyclus gewoon langer aan het worden is? Hoe lang ben je gestopt met anticonceptie? @Nina: Hoe sta jij ervoor op het moment?
@ Taart, het zou inderdaad misschien wel kunnen dat deze cyclus langer duurt. Ik ben in oktober gestopt met de pil en toen binnen 18 dagen al ongi (bruinige scheiding niet echt rood) Daarna zie mijn banner. De laatste keer was het heftig en rood. Wacht wel af is mijn 4de ronde dus zal wel heel snel zijn, maar het zou van mij wel mogen. Liefs Leoniek
Hallo, Na een week dit onderwerp gelezen te hebben ga ik ook meer meedoen. Ik ben nu 4 dagen overtijd, zit in de vierde ronde en heb maandagmorgen negatief getest. Heb eigenlijk geen symptomen. Voor nod had ik het gevoel net als anders dat mijn menstruatie eraan kwam. Maar een dag later voelde ik niks meer alleen de steekjes in mijn lies en pijn onderin mijn rug. Sinds zondag heb ik een vol gevoel in mijn onderbuik. Ik ben dus aan het afwachten... @leoniek volgens mij zitten wij een beetje in dezelfde situatie. Succes!
In Juli ben ik al gestopt met de pil. Ik had de eerste 2 maanden een cyclus van 28 dagen. Daarna was het steeds anders... Nu weer 2 maanden op 28 dagen..... Je lichaam kan echt raar doen! @Leoniek: heb je al een ovulatietest geprobeerd? Dan kun je misschien iets beter je eisprong bepalen? @Nelleke: Welkom hier! Heb je al een test gedaan?
@taart ja ik heb maandagmorgen een test gedaan maar negatief. Ik ga morgenochtend nog een keer een test doen als er nog niks is.
Bij mij is het dus ook heel vaag. Mijn gemiddelde cyclus was 31 dagen, kortste was 29 en de langste 33. En nu zit ik al op dag 37. Ik heb voor mijn gevoel dus mijn ei later gehad, voelde hem een week later dan dat dus zou moeten volgens mijn banner. Dus ben eigenlijk nog niet echt over tijd, maar wacht af tot 14 dagen na mijn vermoedelijke ei. 4 februari ga ik testen. Ik heb helemaal geen last van gevoelige borsten waar ik veel mensen over hoor. Wel moe, en ben 2x echt misselijk geweest. Een vreemd en apart gevoel in mijn onderbuik. Mijn buik zet in de loop van de dag echt op. Ik vind het echt spannend!
Dankjewel! Doet me goed! Ik ken dat gevoel idd dat andere vrouwen je dat vertrouwen kunnen geven. Ik hoop dat het nu idd andersom is! Het enige waar ik nog op kan hopen is een late innesteling of latere eisprong. Dat mijn bloeding van vorige week een innesteling was. Wie weet eigenlijk of je op het moment van de bevruchting of het moment van de innesteling HCG aanmaakt?! Lees op het internet veel tegenstrijdige dingen Nja ga morgen vroeg weer testen en dan zien we het wel. Fijne avond allemaal! Liefs,..
Volgens mij de innesteling, want t vruchtje, de beeb geeft dat hormoon af? Maar goed, ik heb dit ook maar ergens gelezen, misschien een goede vraag voor de vk. Zelf voel ik mij een beetje raar, vol gevoel in buik en heel erg moe. Maar afscheiding is sinds vandaag wel een stuk dikker en dat heb ik.altijd voor mijn menstruatie.... Ik heb via sensitest.nl nieuwe ovulatietesten gekocht en senszwangerschapstesten, nieuwe ronde! Toch gek, bij mijn vorige zoontjes was het de eerste maand meteen raak en bij mijn zus ook 3 keer, dus ergens hoopte ik dat t nu weer zou zijn "als vanzelfsprekend" gekke werk natuurlijk, maar toch een teleurstelling.....maar geen duiveltjes dus nog een sprankje hoop?
Ik heb het volgende in een boek (gekregen van MvM) gelezen: "Na de bevruchting begint de bevruchte eicel een drie dagen durende reis door de eileider naar de baarmoeder. ... Bij aankomst in de baarmoeder heeft het een doorsnede van 0,1 tot 0,2 milimeter - een speldenprik. De eierschaal is nog intact. Daarbinnen liggen nu twaalf tot zestien cellen. ... De bevruchte eicel maakt het zwangerschapshormoon bèta-hCG aan, kortweg hCG genoemd, zodra het acht cellen groot is. Nadat de innesteling in het baarmoederslijmvlies heeft plaatsgevonden, gaat het aanvankelijk nog om minuscule hoeveelheden, die alleen in het bloed van de moeder zijn aan te tonen. Vaak al enkele dagen na de verwachte menstruatie wordt er zoveel door de jonge placenta geproduceerd dat de zwangerschapstest in urine positief uitslaat." Er wordt dus al vroeg hCG aangemaakt, maar de hCG die in het begin wordt aangemaakt is dus via urine nog niet meetbaar... Ik weet niet of je hier verder iets aan hebt? Groet!