Nou.. kwaaltjes niet echt. Behalve een opgeblazen gevoel en buikpijn. En dan buikpijn alsof ik last heb van mijn darmen. Ik kan niet goed naar het toilet. Volgens mij heb ik normaal zere borsten na mijn ei, maar nu nog niet. Ik had het misschien iets beter bij moeten houden! Vanmorgen en vanmiddag had ik geen honger, totdat ik ga eten. Nu ik het zo aan het typen ben blijkt dus dat ik wel wat kwaaltjes heb! hahahaha... Kweet niet of dit wat te betekenen heeft. Jij?
Nee dat weet ik ook niet. Volgens mij zijn het toch wel redelijk normale eisprongklachten... Althans, bij mij. Die darmpijnen herken ik wel! Over een paar dagen zal ik wel wat meer voelen. Ik heb trouwens best veel afscheiding. Waterig, denk ik. Ach, we wachten af!!
Je bedoelt je kwaaltje? Uhhhh ja! Zover ik weet vindt de innesteling plaats tussen 5 en 10 DPO... Dus dat lijkt me wat vroeg.
Ik had helemaal nergens last van, pas toen ik de positieve test in handen had kon ik het pas geloven, heb overigens heel mijn zwangerschap geen kwaaltjes gehad. Nu ondertussen bijna 40 weken zwanger!
Oh wat fijn! Zonder kwaaltjes je zwangerschap! en fijn voor diegene die denken dat t niet gelukt is.........het kan ook zonder de kwaaltjes
Temperatuur dip eisprong en innesteling. Misselijk. Golf van misselijkheid midden in de nacht (bevruchting) Heel erg duizelig, bijna flauwgevallen dag van innesteling. Brandende tepels. Borsten voelen alsof ik verbrand ben door de zon. Misselijk.... Rare trek, vooral in overheersende smaken. Warm gevoel in mijn buik, vooral als ik in bed lig. Alles wat zoet is smaakt zout. Het gevoel hebben dat ik zweef. Koffie smaakt aangebrand. Droge ogen. Gal spugen in de ochtend. Misselijk...of had ik dat al gezegd? Kokhalzen zodra ik moet hoesten. Darmen van slag. Eerder menstruatiepijn dan normaal
Jeetje zo zie je idd maar weer de 1 heeft helemaal nergens last van en de ander merkt van alles.. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus en eigenlijk nog helemaal nergens last van. Beetje pijnlijke borsten en pijnlijke onderrug maar dit heb ik elke maand. Ik heb wel sinds twee dagen echt jeuk over mij n hele lichaam. Vooral op mijn armen hier komen ook plekjes op heel vaag. Herkent iemand dit? Mja kan ook gewoon een droge huid hebben. Merk wel aan mezelf dat ik het een beetje los kan laten gelukkig. Ben veel minder op het internet aan het zoeken wat alles kan beteken. Dit geeft wel een stukje rust. Denk er natuurlijk elke dag aan maar wat minder gefocust op de kwaaltjes. Nou ben benieuwd hoe het met de andere dames gaat.. Fijne dag allemaal! Groetjes..
Ik heb sterk het gevoel dat het deze maand niet mijn maand gaat worden. Of schrijf ik dat alleen om me in te dekken? Nou weet ik dat het niets hoeft te zeggen dat ik weinig gekke dingen voel, maar toch! Ik heb wat lichte krampjes, verspreid over de dag. Ik heb wel 1 nacht gehad dat ik wakker werd om 4 uur en onwijs kramp kreeg! Ik moest toen rennen naar de wc voor een "number 2". Vrij dunne ontlasting. Vaag vond ik dat. Ik heb 's avonds vaak droge ogen, dat dan wel. Geen pijn in de borsten (niet meer), niet chagerijnig, geen bloedinkjes...Ik wil eigenlijk dit weekend gaan testen! Stiekem wel spannend! Nog meer bijna NOD'ers?
Ik laat het ook meer los, voelt veel prettiger. Ik heb nu licht buikpijn, maar ach, dat hoort er wel een beetje bij... Succes met wachten!
Oh ja, jeuk ook haha. Ook heel veel afscheiding, soort creme, spierwit maar dat kon ik vroeger ook wel hebben voor een menstruatie.
Hoi dames, Ik heb ook niet ergens last van sinds paar dagen wat opstandig maar dan ben ik altijd als ik ongesteld moet worden, nog een paar daagjes weten we van hoe of wat. Succes met wachten lady's!
dag dames, weet eigenlijk niet wanneer ik kan testen, ga uit van 28 dagen maar afgelopen maand was 26 dgn. wil eigenlijk vrijdag voor carnaval testen (niet om dan wel of niet te kunnen drinken hoor) heb een vaag gevoel in mijn onderbuik (btje metstruatie achtig) verder eigenlijk niet echt iets. ik ga er gewoon vanuit dat ik gewoon ongi wordt dan is de teleurstelling ook minder. we zullen zien dames, de tijd zal het leren groetjes