ja dat zal zeker wel dat hij er ook mee zit.. maar toch.. nog altijd niet zoals wij ermee zitten he.. wij voelen vanalles bijv nu voel ik echt zo n soort druk in mn onderbuik, zeurende pijn, ni echt pijn die doorgaat naar mn rug en zij lijkt wel... en dan snachts.. voelde ik t echt borrelen in mn onderbuik.. een soort van hoe je maag doet als je honger hebt maar dan in mn onderbuik.. was een fijn gevoel, had echt t gevoel dat daar wat aan het gebeuren was.. ik heb alleen niks gevoeld aan mn borsten, heb ik eigenlijk ook echt nooit gehad.. gevoelige borsten ik snap soms ook niet wat mensen ermee bedoelen, want je een steekje voel ik wel zo nu en dan als ik erop let.. en als ik erin knijp dan voel je ook wel wat maar ja wie niet dan he? dus ik heb echt geen idee.. dat van die borsten is voor mij heel erg onduidelijk. en ja testen durf ik nie te kopen.. zeker niet vandaag .. ik heb bloed gezien en ben echt bang ze te gaan bestellen en dat ik ze in de bus vindt terwijl ik net ongi ben.. heb k al n keer meegemaakt, was echt nie fijn. ik ga gewoon afwachten en hopelijk kan ik over n paar dagen zeggen dat mn ongi nie zijn doorgekomen en gestopt zijn en dat de test posi was.. is dat te veel gevraagd?
Nee, helemaal niet. Zeker niet na ronde 25. *knuffel* Was deze ronde met ivf? Of iui? Over borsten pijn. Heb ik nooit gehad met onze dochter dus misschien ben je net als mij.
nee is gewoon een natuurlijke ronde.. we hebben effe geprobeerd gezonder te leven en af te vallen.. wat bij ons beide redelijk goed gelukt is. dus nu hopen dat t zijn vruchten mag afwerpen. oh oke, dus last van boobies is geen must? gelukkig.. hoe bedoel je ronde 25? want ik lees dat jij bij ronde 6 bent? en ik ben bij ronde 38 dus..? ben volop aan t googlen op dit moment.. zie natuurlijk veel voorbeelden van zwangere vrouwen die ook net als mij bloedingen hebben die komen en gaan.. dus ben echt benieuwd hoe dit zal aflopen voor ons
Oeps, hoe kom ik nou bij 25? Haha in de war,is dat een symptoom? Een vriendin van mij is net zwanger en die heeft hetzelfd verhaal als jij. Ik wil je niet in de war brengen maar die had dus ook dan wel, dan niet bloed. De eerste test was niets maar tien min later een licht streepjeen eenweekje later was het twee strepen. Het komt dus weer op wachten en hopen.
nee hoor je kan iemand die allaang in de war is, niet meer in de war brengen hoor hahhaahaha dus dat verhaal van je vriendin interesseert mij natuurlijk wel nu.. ik ben benieuwd wanneer zij die eerste test had gedaan en of zij buiten haar zwangerschap om ook last had van tussentijdse bloedingen.. want ik heb echt eisprongbloedingen en dan week voor nod altyd al bloedingen soms zelfs nog eerder.. mijn test is wel omo wit gebleven eerlijk gezegd.. maar natuurlijk ga ik nu, dag later, effe in de vuilbak kijken of er toch iets verschenen om mezelf nog meer in verwarring te brengen hahahaha
Die eerste was een week voor de tweede dacht ik. Hoop doet even toch? Jammerdat in de war zijn geen symptoom is. Haha
Hoi, Het wordt jou ook niet makkelijk gemaakt Het is wel positief dat het bloeden nu gestopt is! Ik voel me vandaag weer erg moe, maar werd gek van mezelf, zodoende maar aan schoonmaken geweest Voel ook van alles en nog wat. Ben steeds bang dat ongi klachten beginnen Ik duim voor je!
ja maar eerlijk.. vind je niet dat er een soort nieuw iets moet uitgevonden worden zodat we in ieder geval 1 week na bevruchting kunnen achterhalen of er een bevruchting heeft plaatsgevonden.. zou volgens mij ook veel mensen helpen.. zodoende weet je ook vaak waar t mis loopt en kan je dat evt aanpakken
Babybelle Even wat voor je opgezocht: Wanneer bloeden bij minimaal blijft, kun je het beste een Zw test doen nadat het bloeden minstens een dag gestopt is. Want dan pas kan hcg gehalte hoog genoeg zijn. Ik hoop het zo graag voor je
ah hey ah moe zijn is wel n erg goede teken he! .. ik bleef best lang liggen in bed ook.. maar nu voel ik me niet moe ofzo.. heb ook ni veel gedaan.. luie zondag gewoon. dus ja. dat schoonmaken schijnt ook weer iets te zijn heb ik eens gelezen.. dat je n soort van nesteldrang hebt en je huisje inorde wil maken ofzo.. ik weet nie.. mijn god heb soms de drang om gewoon es effe heel hard te gillen maar ook dat zal me geen positieve test bezorgen
ow dankjewel is erg lief van je ja ik was zoiezo niet van plan te testen van zolang ik bloed zie.. heeft ook geen zin.. tenzij dit echt veel te lang duurt en ik over n week nog steeds zit met deze shit.. ik heb weer net dit gevonden 3 na bevruchting: 5 - 50 mIU/ml 4 na bevruchting: 5 - 426 mIU/ml 5 na bevruchting: 18 - 7,340 mIU/ml 6 na bevruchting: 1,080 - 56,500 mIU/ml 7 - 8 na bevruchting: 7, 650 - 229,000 mIU/ml 9 - 12 na bevruchting: 25,700 - 288,000 mIU/ml 13 - 16 na bevruchting: 13,300 - 254,000 mIU/ml 17 - 24 na bevruchting: 4,060 - 165,400 mIU/ml 25 - 40 na bevruchting: 3,640 - 117,000 mIU/ml Niet-zwangere vrouwen: <5.0 mIU/ml Vrouwen in de overgang: <9.5 mIU/ml weet iemand vanaf welke hoeveel je test posi kan zijn
Wat grappig, ik wist niet dat schoonmaken ook een symptoom kan zijn Weer wat geleerd! Ik durf het niet te hopen, ben erg bang voor de teleurstelling Wanneer ik mij nu al zo voel, kan ik me goed voorstellen hoe vervelend het voor is bij ronde 35 :x Afvallen en gezond eten helpt wel echt! Collega is nu 8 wkn zwnger na 5 jr. Zij en haar vriend zij allebei veel afgevallen en gestopt met alcohol. Zij dronken veel wijn. Wie weet zolang Aunt Flo er niet is .....
ja laat ons hopen dat t bij ons ook zo mag wezen!! ik wens t ons allemaal toe !! ja net weer gaan vegen.. inlegkruisje is zoiezo echt spierwit he.. dus k moet echt beetje diep gaan vegen.. beetje soort van deppen en ja hoor,weer wat bloed
:x ik leef met je mee! Maar je zei dat jou ongi meestal niet zo verloopt. Het wordt nu afwachten hoe het gaat lopen. Wat ook niet bepaald makkelijk is
dus met andere woorden je kan tot 5 weken na de bevruchting nog neg testen en gewoon zwanger zijn.. man man man