Welke symptomen had je VOOR NOD?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door NinaD, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi dames,mag ik ook mee komen kletsen?iklas het verhaal van nanette en ik dacht dat ben ik zelf,haha!veel te vroege test gedaan en ook hheeeeeeeel licht wat rose te zien.nu weet ik dat er in de week voor je nod nog veel mis kan gaan ,maar ben misselijk,stemmingswisselingen..zou echt balen als ik donderdag toch ongi wordt!

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    erg zijn we he..
    oftewel een cursus.. hoe maken we onszelf gek in 14 dagen;)

Mensen even een vraagje.. zat net een vriendin die denkt dat ze toch een eisprong heeft ookal is ze aan de pil..
    Dus ik liet haar een ovutestje van mij doen en deed er zelf ook 1 (dat moest van haar.. hahaha)
    Is bij haar gewoon een licht pos resultaat.. ben benieuwd..
    Maar ik heb opeens een donkere test. hoe kan dat nou?
    Ik heb echt afgelopen maandag mijn eisprong gehad.. test en slijm bevestigen dat. Hoe kan in nu weer zo'n donkere test hebben (niet even donker als de controle streep hoor) mijn lh moet toch zijn afgenomen? Of zou mijn ei niet g oed gesprongen zijn?
    Misschien niet helemaal het juiste topic.. maar misschien weet iemand her het antwoord wel

3. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok... ik lees al een maand of 2 mee maar heb nog niet zo heel veel gepost. Ik wil graag met jullie meedoen omdat ik mezelf net zo gek maak. ;)

Wij zijn hier nu in ronde 3 en tot nu toe heb ik elke maand van alles gevoeld waardoor ik zeker wist dat het raakt was, not.... Ronde 3 valt nog mee zou je zeggen maar ik heb mijn leeftijd tegen, ik word in mei 38 en mijn man ik zouden er heel graag 2 willen als het ons gegund is..

Maar goed, zal er niet een te lang verhaal van maken, ik heb woensdag 5 of 6 dgn na mijn ei een ochtend echt serieuze menstruatiekrampen gehad (innesteling?), sindsdien alleen nog steken in mijn onderbuik, behoorlijk pijnlijke (lage) rugpijn, mijn borsten voelen beurs, af en toe soort spierpijn in billen, vieze metaal/bittersmaak in mijn mond. Vrijdag was ik de hele dag niet fit/moe, heb keelpijn vooral in de avond/ochtend, ik heb bij vlagen gloeiwangen. En pukkeltjes aan 1 kant van mijn mond sinds een dag of 2 en dat heb ik nooit! Ik droom bijna elke nacht en de eerste keer (dinsdagnacht) dat ik een positieve test in handen had. Ben een paar dagen erg misselijk geweest. Wat een lijst he...

Vanochtend (veel te vroeg) getest en was omowit maar ja... nod is pas donderdag. En maar weer in de wachtstand! Samen met jullie wachten en vooral met Nanette77... het zou zó mooi zijn als we samen blij konden zijn he?

4. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    Ha Nanette, wanneer je zwanger bent, kun je ook positief testen op een ovulatietest. Is dat het misschien?

5. Madi

Madi Lid

17 feb 2012
    48
    0
    0
    Schuldhulpverlener
    Ik had exact dezelfde symptomen...! Ik ben alleen inmiddels 14 dagen na NOD en nog niet ongi...alleen geven de testen ook geen duidelijkheid XD. Paar positief en een paar negatief. Ik wacht het rustig af ;)

6. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Madi... dat lijkt me ook erg frustrerend! Ik hoop dat je snel een knaller hebt! Hoelang ga je afwachten (knap!!!) of ga je binnenkort naar de HA?

Zat me net tijdens het was ophangen te bedenken dat ik de helft nog niet heb opgeschreven.. haha! Jeuk over mijn hele lijf, droge mond, kietelachtige steken in mijn tepels/borsten, warrig, vergeetachtig en haal namen door elkaar, hou mijn buik onbewust vast en die is behoorlijk opgezet en `hard` `s avonds. Moest donderdagavond ineens huilen tijdens een mooi duet toen we naar het theater waren.. na jah... feit blijft dat mijn lichaam me goed voor de gek kan houden dus ik probeer er niet teveel op te hopen!

7. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Wat een goed topic dit meiden en veel herkenbaar! Ik kan ook echt niet wachten totdat ik eindelijk kan testen!

Ik lees dat meer meiden niks voelen en toch zwanger zijn en toch vind ik het 'eng' om geen symptomen te hebben. Ik voel me goed en niet anders dan normaal!

Hoop echt dat het raak is!
    -----------------

Iedereen die zwanger is: Van harte meiden en geniet van jullie wonders die in jullie buik groeien!!!

Liefs Lovefilu

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn. maar daar is het denk ik nog wat vroeg voor..
    uiteraard maak ik mij met dat idee wel helemaal gek;)

@petrea. wat zou dat geweldig zijn he.. gewoon samen zwanger.. zit maar een paar dagen tussen jou nod (donderdag?) en de mijne volgende week donderdag!
    OEwwwwwwwwwwwwww dan gaan we gillen ok?

9. Madi

Madi Lid

17 feb 2012
    48
    0
    0
    Schuldhulpverlener
    Daar ben ik al geweest. Maar die doen 1 test en zeggen je bent niet zwanger punt. Maar verklaren waarom ik een paar uur ervoor en de dag ervoor wel 2 positieve testen had (van KV, wel lichte streepjes) kunnen ze niet. Ik loop al vanaf mijn 18e bij een gyn vanwege troubles met mijn eierstokken (cystes, operaties en veel gedoe), dus die heb ik maar gebeld. Morgen moet ik weer testen...

10. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    ik herken dit!!
    ik heb ook een paar dagen een vieze smaak in me mond... beurse borsten en heb ook flinke pijn in me onderbuik gehad een week na me eisprong..mijn test was ook omo wit..
    ik kan me herrinneren toen ik zwanger was dat ik ook een vieze smaak in mijn mond had! laten we het hopen meid!! mijn NOD is ook donderdag

11. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgenochtend enorm hard voor je duimen Madi!

@Nanette77, ja donderdag of uiterlijk zaterdag nod. Mijn cyclus is de afgelopen 2 maanden ineens korter. Maar feit blijft dat als het voor ons beiden raak is heel Friesland dat zal horen door ons gegil! ;)

@Vallie87, dan wordt het voor ons allebei spannend de komende dagen!!
    Ik duim voor ons!! :)

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    tot in rotterdam toch;)

Ik denk trouwens ook vanalles te voelen.. ik blijf mezelf maar vertellen dat het helemaal nog niet kan..
    Maar ja...
    De hoop op een raakschot is er;)

sweet dreams trouwens.. ik ga heerlijk slapen!

13. jenneferO

jenneferO Lid

15 jan 2012
    22
    0
    0
    Gastouder
    Dorst
    Dag dames.

Allereerst gefeliciteerd voor de gene met een posi test!

Afgelopen maand had ik een cyclus van 26, zit nu op 28 maar nog steeds geen duiveltjes, maar ook geen posi test. Hoop toch snel 2 streepjes te kunnen aflezen. Dinsdag weer testen. Dit is echt te spannend!

Mijn klachten zijn gevoelige borsten/ tepels, dat was het wel.
    De rest wijt ik aan een weekendje alcohol vrij carnaval...
    Keep you posted!

14. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk ook steeds dat t tussen mijn oren zit,maar als ik drie uur niets heb gegeten wordt ik echt misselijk..dan eet ik maar weer wat en is t weer over :s..even geduld nog,woensdag of donderdag nod...

15. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Nou dames vanmorgen niet meer getest want denk dat het hier einde oefening is!:( Mijn temp is vanmorgen aanzienlijk gezakt naar 36.3 mijn temp zoals die is voor mijn ei dus het zal vanddag wel komen.. Heb er echt even goed de P in!! Moet de hele dag werken dus wel.wat afleiding. En er is natuurlijk nog een kleine kans maar daar ga ik niet vanuit!

Succes en spannend voor de dames die deze week kunnen testen!

liefs,..

16. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

Ik weet ook niet hoe het kan meid.....ik had het vorige maand namelijk ook maar heelaas was ik niet zwanger.

17. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

en getest???:D

18. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    pff rustig hier.....
    nou dames mischien beetje vroeg
    maar de pijn in borsten is daadwerkelijk aanwezig

19. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Madi??? Getest??

Hier wordt het steeds spannender... donderdag nod maar aangezien ik de laatste 2 keren 2 dagen te vroeg ongesteld werd hou ik ook een beetje rekening met morgen en... heb vandaag meer afscheiding en sinds een uurtje menstruatiekrampen... dus ik durf nu nauwelijks nog naar de wc. Fingers crossed...

20. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    spannend he !! ik heb net nog kruidvat testen gehaald.....en ik hou mezelf bijna niet tegen!!
    ik temp eigenlijk nooit maar ik dacht ik zal het eens doen...ik heb nu 37,4 dat is best hoog toch??

Deel Deze Pagina