Hey Nanette, leuk dat je een Bijbeltekst in je handtekening hebt gezet. Ik lees nu ook wat meer, haha altijd pas in nood.....is niet zo heel goed, maar geeft me wel troost en rust, om te bedenken dat de Heer voor alles in mijn leven een tijd kent. Misschien is nu die tijd aangebroken En anders vertrouw ik op Hem....
Vorige week dacht ik mijn ovulatie te voelen. Nu bijna een week later krijg ik opeens het gevoel dat ik ongi wordt (menstruatiepijn)...maar geen bloed. Over 10 dagen is mijn NOD.... Nu lees ik dat menstruatiepijn voor je NOD ook een mogelijke innesteling zou kunnen zijn......Ik hoop in ieder geval van wel!!!!
Nou dames, voor mij is het weer game over... Helaas. Gisteravond brak hij helaas door. Baal er flink van maar ja we gaan gewooon vol goede moed verder... Tot volgende maand
Oh Jennifer, dat was vast erg spannend voor je. Bijna een week over tijd.....zucht, en nu weer verder.
Bedankt voor de felicitaties meiden! @ Missillie ik heb getest op mijn NOD. En test van Kruitvat, pakje 2 voor 5euro. En met een test van Clearblue, die in het frans zegt dat ik zwanger ben. haha. (Had die in augustus al gekocht, maar ja was toen ongesteld geworden).
Hoi dames, Ik mag mij ook bijna weer bezig houden met bovenstaande vraag, als het goed is is mijn eisprong van het weekend, ben al lekker bezig na mijn ongesteldheid, om de dag, wie weet Iedereen succes! Jennifer, balen! hoop dat je komende maand meer geluk hebt! Succes meid! X
Dank jullie wel dames. Was idd echt spannend, voelde me ook echt zwanger. Ik was mede daardoor ook echt een wrak vandaag, heb al sinds 3 jaar geen fatsoenlijke vakantie meer gehad, ben steen kapot, werk 5 dgn per week, en dan deze spanning er nog bij. Werd me even teveel. Maar goed, iedereen heel veel succes en tot over 3 wkn. Voor de posi testen alvast super gefeliciteerd en een fijne voorspoedige zwangerschap toe gewenst. Voor de rest tot volgende maand Xxx
He meiden, ik heb gisteren om 20u positief getest, daarnet opnieuw en wederom positief. Niet eens een tuur streep maar duidelijk aanwezig dus alle `klachten` waren toch wel degelijk zwangerschapsymptomen! Het dringt nog niet echt door maar, ik ben zwanger!! Heel veel succes allemaal... met wachten, dingen voelen in je lijf maar ik hoop vooral heel veel positieve testen!!! Groetjes!
lieve petrea.. vreselijk gefeliciteerd! maar dat zei ik gisteren al Mensen ik heb getetst met een cb+ en die is neg het kan nog hoor, ik ben veel te ongeduldig.. maar toch een teleurstellilng
--dames hier wat menstruatie gevoel af een toe langs komt in me onderbuik -- Wat steekjes recht onder in me buik -- last van me borsten vooral bij me tepels een trekkerig gevoel -- Ben moe -- En snak de hele tijd naar vette hap (maar dit heb ik wel vakker zo net tegen me NOD) pffff word er echt niet wijzer van dit
nou mensen volgens mij beginnen mijn symptomen te wijzen op een griepje.. nog steeds wel last van mijn (.)(.) maar ook snip verkouden (maar dan ook snip verkouden) en mijn darmen zijn de weg kwijt.. Dus ik ben bang voor griep
Nergens last van hier. Posi ovu test op de 18e. Geklust die avond en de volgende avond dus heb goede hoop. Alleen af en toe wat gekke kramperige gevoelens af en aan. Gefeliciteerd petra!
IK heb gister trouwens getest met een ovutest want die schijnt ook te reageren op HCG maar heelaas een heel licht streepje... ik heb er nog een doe m morgen........ bij mijn vorige zwangerschap gaf de ovutest positief aan....
Hoe gaat het hier? Ik heb sinds gister 'vlagen' van slijm. Zo uit het niets krijg ik dan enorm veel slijm, wittig, rekbaar. Heel vreemd! Ook steekjes in m'n buik. Steken in m'n borst. 5 feb. eerste dag van menstruatie gehad, precies 14 dagen erna mijn eisprong. Dus nog eventjes, dan kan ik testen. Meer mensen die vlagen van slijm herkennen?
Hoi hoi, ik heb net een SUPERpositieve ovulatietest gedaan! Woehoe, uhm en nu? Binnen hoeveel tijd moeten we klussen? Zaterdagavond hebben we het ook gedaan dus mijn ei kan nu ook eventueel bevrucht worden toch? Want zijn zaad kan 3 dagen overleven? @nono, heel veel succes, ben benieuwd, geen ervaring met jouw symptoom, althans ik weet,t niet meer, mijn zoontje is alweer 4