Welke symptomen had je VOOR NOD?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door NinaD, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pumpkin

Pumpkin Lid

18 feb 2012
    76
    0
    0
    oh spannend biancs! wie weet..:)

En ja, ik hoop ook dat het bij mij allemaal goed blijft gaan en 'het' flink blijft plakken:D

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Aangezien jullie inmiddels een clubje zijn geworden verplaats ik dit topic naar 'zwanger worden clubs'.

3. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hihi, wij zijn ern clubje....anyway

Ben zondag ongi geworden... Even wat rust aan mijn hoofd, en met volle moed op naar ronde 2!

Gefeliciteerd voor de zwangere!

4. jenneferO

jenneferO Lid

15 jan 2012
    22
    0
    0
    Gastouder
    Dorst
    Dag dames.

Moet even mijn dingetjes opsommen.

Als eerste ben ik gruwelijk misselijk! Vooral NA het eten. Heb snel honger en kan eten als een bouwvakker.
    Heb gevoelige borsten en moet vaak plassen.
    Nou heb ik dit altijd voor mijn NOD maar nu ben ik echt wel misselijker dan normaal.

Zal je zien dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houdt.

Moet nog 6 dagen wachten voor ik ga testen bah

5. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Anyone? Nieuws? Ik heb overmorfen, 28maart waarschijnlijk mijn eisprong, weer aan de klus dus, en jullie?

6. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    He jammer...er is hier niemand meer...ben inmiddels zwanger! 4 weken en 4 dagen...

Symptomen

Gespannen borsten, ontzettend chagrijnig en steekjes in onderbuik

7. jenneferO

jenneferO Lid

15 jan 2012
    22
    0
    0
    Gastouder
    Dorst
    Gefeliciteerd bells! Wat supet om te horen. Ik hoop dat je een super zwangerschap hebt. Het is je gegund!
    Ik vind het ook jammer dat iedereen weg is, het werdt een clubje genoemd e. Iedereen was weg. Helaas...
    Groetjes

8. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjewel! 2de keer zwangerschap is wel iets anders zeg, vorige stond ik meteen diezelfde dag op de stoep bij mijn schoonmoeder en ouders om het te vertellen, nu heb ik zoiets van...ooohh ze wachten maar even hihi, maar dat komt omdat ik ook gek wordt van iedereen die maar zegt dat hij er een broertje of zusje bij moet!...ze wachten nu maar even haha

Mijn zoontje reageerde heel erg lief! hij is 4,5 jaar en hij wreef meteen over mijn buik en zei dat hij de kleine gaat leren fietsen en ook om niet te botsen, bordje leeg te eten en gaat er voor zorgen zodat mama dat niet hoeft te doen ( smelt...) En.. het is ons geheimpje zei hij, hij gaat het nog aan niemand vertellen :)

Ja inderdaad erg jammer, viel wel op ja dat iedereen na dat "clubje" meteen weg was...:(

9. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    jij nog 7 dagen! spannend! heb je een voorgevoel?

10. jenneferO

jenneferO Lid

15 jan 2012
    22
    0
    0
    Gastouder
    Dorst
    Wat schattig zeg!! Echt heerlijk he! Kinderen ze zijn zo goud eerlijk :)
    Vorige maand dacht ik een licht posi test te zien, maar helaas werdt ik de dag erna ongi en echt heftig, was er ook van overtuigd en zelfs mensen die niet weten dat we weer bezig zijn zagen het aan me, echt balen.
    De komende maanden doen we het wat rustiger aan ivm verbouwen en ook een beetje financieel gezien. Dus deze maand denk ik dat het niet raak is, we hebben het echt rustig aan gedaan.

Wij moeten dus nog even geduld hebben en de gevoelens onderdrukken.

11. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ohja dat is zeker vervelend! Ik had maandag getest en het streepje was zoooo licht! maar ik dacht, streepje is streepje toch? dinsdag toch nog maar een testje gedaan en die was wel donker, maar goed, een licht streepje hoeft dus niet perse raak te zijn?
    maar misschien was je wel even zwanger? dat jij en andere daardoor zagen en voelde dat t raak was?

Nou wie weet is het nu wel raak, hou me op de hoogte! Succes met verbouwing!

12. jenneferO

jenneferO Lid

15 jan 2012
    22
    0
    0
    Gastouder
    Dorst
    still waiting for something...
    ik wacht tot maandag, dan is manlief weer thuis.
    heb verder nergens last van...

13. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend! Succes! Ben inmiddels 6wkn en onwijs moe!! Ik hoor t wel!

14. jenneferO

jenneferO Lid

15 jan 2012
    22
    0
    0
    Gastouder
    Dorst
    Ben net ongi geworden... Op naar de volgende ronde...

15. jenneferO

jenneferO Lid

15 jan 2012
    22
    0
    0
    Gastouder
    Dorst
    Mijn borsten groeien de pan uit!
    Ik ben regelmatig misselijk en moe!!! zooooooo moe!!!!
    En dat nu al 4dagen. Morgen ga ik een vroeg testje wagen. Ben benieuwd

16. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik duim!

Hier is t misselijke gelukkig iets minder maar voel me behoorlijk lamlendig en val elke middag in slaap, te moe.inmiddels 9,5weken Maandag echo!

17. jenneferO

jenneferO Lid

15 jan 2012
    22
    0
    0
    Gastouder
    Dorst
    Ow spannend !
    Hier is de test nog neg:(
    Maar ook nog wel erg vroeg...
    Mijn borsten doen nog meer pijn en ow ja vergeten, ik vergeet ALLES echt heel vervelend

18. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Je was nog een beetje vroeg idd. Ik teste 2dgn voor mijn posi test, niks te zien, 2dgn later op DE dag dus wel maar zoooooo ontzettend licht! De volgende dag was hij heel donker, zou dus maar zo kunnen dat er morgen bij jou nog niks te zien is en 2dgn later wel. Ik duim!

19. jenneferO

jenneferO Lid

15 jan 2012
    22
    0
    0
    Gastouder
    Dorst
    Helaas vanochtend toch ongi geworden, gepaard met enorme buikkrampen. Ach ja, er zijn mensen die er langer over doen of waarbij het zelfs helemaal niet lukt. We gaan vol goede moed op naar de volgende maand.

20. Bells

Bells Lid

26 jan 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    He jammer! Maar idd vol goede moed naar volgende maand! Heel erg veel succes en ik hoor t vast!

Deel Deze Pagina