Welke symptomen had je VOOR NOD?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door NinaD, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NinaD

NinaD Niet meer actief

Babybelle

Wat jij nu zou kunnen hebben heet een semi-menstruatie of een pseaudo-menstruatie. Er wordt steedsgezegd dat het totale bloedverloes veel minder dan je normale ongi is en ongeveer 2-3 dgn duurt.

Jouw afscheiding begon gisteren en is nu nog minimaal. Ik wil je geen vals hoop geven, maar wie weet :)

2. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    nou nee het zit zo.. mn ongi verloopt idd niet zo nee.. maar mn ongi heeft wel vaker rare streekjes vertoond..

maar als ik nu terugkijk op de voorbije maanden.. dan had ik in december weer voor mn nod al bloedingen.. maar ten laatste op dag 30 van mn cyclus waren ze explosief doorgezet.. dus echt heel hevig.
    in november hetzelfde verhaal
    in oktober ook
    in september ook
    in augustus ook
    in juli deden ze ook raar.. ik weet ni meer precies maar ze deden raar

dus nu in januari doen ze weer raar maar echt nie zoals in juli.. dit is weer echt nieuw.. maar dat van juli was toen ook nieuw

dus als ik gewoon mn verstand volg dan word ik gewoon ongi vandaag of morgen

maar ja mn gevoel is er ook nog en de hoop en de wil .. dus ja..

en ook eigenlijk de wetenschap dat ze niet zijn doorgekomen en dat t bloeden heel licht is...

dan heb je natuurlijk ook die droom.. noem me een gevoelsmens maar tis echt die droom die t em doet

3. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    ja daar heb ik ook al over gelezen en daar hoop ik natuurlijk op.
    ik heb 3 zussen en niemand van hen heeft dit ooit gehad.. ze hebben alledrie kindjes.
    ze zeggen dat ong 1 op 3 vrouwen last heeft van bloedingen in t begin van een zwangerschap.. dan denk ik.. hopelijk ben ik de ´lucky`one die daar wel last van heeft.

4. NinaD

NinaD Niet meer actief

Ik snap :(
    Zo weet je niet wat bij hoort en wat niet!
    Ik ben zelf ook een gevoelsmens :), zodoende weet precies wat je bedoelt!

5. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Schoonmaken een symptoom? Net nog de bovenverdieping gedaan haha. Ik ben zo benieuwd!

Succes voor beiden!

6. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    ninaD.. oke dus we snappen elkaar!! laat ons gewoon duimen voor elkaar en hopen op een goed verloop. mag ik vragen hoe oud jullie zijn dames.. nina jij gaat net als ik voor je eerste he.. spannend.. nou ik ben 28.. in juni alweer 29

burningkarma..hahaha ja ik heb t ook gewoon gelezen op fora, dat werd genoemd bij de symptomen dus ja ik deel t gewoon mee.. ik sta er niet voor in hihi

jij hebt al mogen voelen hoe t is om zwanger te zijn.. hoe heb je dat ervaren.. was t niet zwaar en ook na de geboorte enzo.. lijkt me wel pittig

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

Ik hoop het van harte voor ons :)
    De komende dagen blijven spannend voor ons allebei :(

Ik ga nu maar een lekker lange douch nemen. Ik heb de oven zo grondig schoon gemaakt dat ik schoonmaakmiddel in mijn haar heb gekregen :D

Ik ben trouwens stuk ouder :) bijna 35 jr. Zodoende maak ik me zorgen mocht het niet op korte termijn van zelf gaan :x

8. NinaD

NinaD Niet meer actief

:D wij hebben vandaag in ieder geval ons zelf hoop gegeven!

9. NinaD

NinaD Niet meer actief

Burningkarma

Aangezien jij ervaringsdeskundige bent, heb jij wat adviezen voor ons?:)

Jij ook succes met de tweede!

10. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik word in feb 30. Ik was 28 toen ik een posi test had op mn verjaardag van ons meisje.

Nou, C.aitlin is echt een heel makkelijk kindje. Die vond en vindt alles prima haha. Als de fles maar met regelmaat kwam. De zwangerschap bestond vooral uit vermoeid zijn... Maar dan ook echt moemoe. En bekken pijn... Ik denk instabiliteit. Maar zwanger zijn was echtwel heel bijzonder. Ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn en het zelf mogen ervaren!

Nu ons meisje rond loopt merk ik dat het klussen allemaal wat minder frequent is omdat we beiden moe zijn.

11. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal

Waahaha ervaringsdeskundige... Teehee :D dat zou ik niet willen zeggen. Advies die ik ook zelf aan moet nemen; heul veul klussen! :D en er tijd voor maken want dat doe ik ook weer te weinig haha.

En dank je wel :)

12. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    ninaD.. nou mn zus is 42 en is nu zwanger.. door de pil heen:$ dus ja niet alles verloopt volgens logica.. hopelijk is t snel deze ronde raak!! geniet van je douche! x

Burningkarma, ah fijn om te lezen dat t zo bijzonder was, daar twijfel ik ook niet aan hoor! en de lasten nemen we er met alle plezier bij!!

13. MamaVnMilan

10 jan 2012
    33
    0
    0
    Amersfoort
    Zo ik wordt ook echt gek van mijn vriend!!
    Ik voel ook gewoon dat het zo is!
    Vandaag NOD, en vanmorgen negatieve test :'(
    Vriend zegt... BOEIUUUH Volgende maand beter! :mad:
    Kan er zooo boos om worden!

Xx

14. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    mamavnmilan, join the club

15. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    @babybelle

Wij zitten inmiddels in ronde 7 van ons tweede kindje.. En had in ronde 5 ook zoiets als 'tekens' ;

De uitgerekende datum zou zijn geweest 10 aug. verjaardag van mijn beste vriendin.

Mijn neef kwam bij mij dat hij dus degene was geweest die gedroomd had dat ik weer zwanger was terwijl hij helemaal van niks weet.

Een bedeltje van mijn dochter die ik aan mijn armband had na een jaar weer terug gevonden in een evangelisch boeken winkeltje (dit was de sterkste)

En zo waren er nog een paar kleintjes die weet ik nu zo niet meer.

Klachten; Pijnlijke onderrug, trekkende onderbuik, pijnlijke borsten.

Ik was verslagen toen ik gewoon mijn menstruatie kreeg. Was er zo van overtuigd dat ik net zolang doorgezeurd heb voor een inwendige echo. Hierop was niks te zien. Ronde 6 kon ik me dus ook helemaal niet focussen. Nu in ronde 7 en heb 2 dagen geleden duidelijk mijn eisprong gevoeld. Heb nu nog steeds hetzelfde gevoel links onder in mijn buik dus dit is weer nieuw voor mij meestal is het zeurende gevoel na een paar uur weg dusss..

Ik hoop natuurlijk gigantisch met je mee! Kvind het ook ongelooflijk dat je het zo goed houdt. Ik durf nu in ronde 7 al niet eens meer te hopen.

Hoop dat je snel die positieve test in handen hebt! :)

Veel liefs, N.

16. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Dames, met veel plezier lees ik jullie reacties! :)
    Morgen zou mijn NOD moeten zijn, maar het zou ook net zo goed volgende week kunnen zijn. Ik verwacht deze maand eigenlijk niets...weet niet precies waarom niet, maar het is een onderbuik gevoel! :)
    Ik heb wel grotere tepels en ook mijn onderbuik lijkt opgeblazen. Letterlijk. Ik heb weinig buik van mezelf, maar nu wel een duidelijk een "buikje". Veel plassen en ik zou de hele dag door kunnen blijven eten! Pfff. Maar goed, misschien morgenochtend een test doen, uit nieuwsgierigheid. Succes allemaal!

17. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal

Ja ze hebben makkelijk praten, die mannen van ons. Pffff.

18. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    hey meid, wat een verhaal ook weer
    ja ik snap je gevoel.. wat wel grappig is, is dat mijn beste vriendin, nu wel wat minder contact, van vroeger meer.. ook op 10augustus verjaart hahahahahhaha

ja weet je als ik nu gewoon echt mn ongi goed doorkreeg zou ik het wel accepteren hoor maar ja t bloeden is gewoon veel minder..
    ik weet voor 90% dat ik morgen of overmorgen hier ga komen melden dat t game over is... maar tot dan klamp je je vast aan die 10%
    ik kan er niks aan doen

dankjewel en ook jou een dikke vette positest toegewenst:D

19. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Ik had trouwens bij mijn eerste zwangerschap ook helemaal geen symptomen!

Ik was gestopt met de pil heb een menstruatie gehad en was meteen de eesrte ronde zwanger:$! Ongeveer met 6 weken ben ik heel moe geweest maar gevoelige borsten of zoiets helemaal niks.. Was ook heel verbaasd met de positieve test.

Ik ben trouwens 22, rook niet en drink af en toe een wijntje. Heb wel wat overgewicht maar niet overdreven. Maar ben er zeker van overtuigd dat gezond leven er mee te maken heeft!

Succes allemaal meiden!

Groetjes..:)

20. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Zo'n toeval allemaal idd!

Ik kan het me heel goed voorstellen! mijn menstruatie had ik heel duidelijk gehad maar was er nog van overtuigd dat ik zwanger was, vandaar de inwendige echo:p Dus als jouw menstruatie zo onduidelijk blijft kan ik met helemaal voorstellen dat je blijft hopen!

Hoop dat je snel een beetje meer duidelijkheid hebt! mijn NOD is 22 jan. dus dat duurt nog even.

Fingers crossed! :D

Deel Deze Pagina