@ mamavannoah, erg spannend ook voor joU! Zou gaaf zijn als dit een nog mooiere dag zou worden inderdaad!!!! Vanavond wordt denk ik uit eten Ik weet niet of je de dvd: 'Wonder van het leven' kent? Dit is zooo bijzonder!! Toen ik die dvd een week geleden zag dacht ik: ok, dit duurt nog wel een tijdje voordat het lukt, want is zo bijzonder!! Ik ben wel gelovig en door die dvd word het nog extra bevestigd! Er hebben ook heel veel mensen voor ons gebeden en wij zelf ook en zie het resultaat! Voor God is NIETS onmogelijk!!!! Echt NIETS!!!
Mar88 Van Harte gefeliciteerd !!!! Geniet ervan...... Cjb Hihi...als je maar wist hoe ongeduldig ik eigenlijk ben Het is dat ik de afgelopen maanden genoeg heb meegemaakt en daardoor dit keer anders wil aanpakken. Ga jij op jouw NOD testen?
gefeliciteerd mar88!!!! ale de eerste zwangerschap is bekend!! geniet ervan meid!! ja bij mij is t nog steeds te lichte bloedverlies .. heb rugpijn ook.. lage rugpijn... s wel hatelijk je weet dat t over is maar ze komen ni eens door @mamavannoah, succes met testen vandaag @nina, je houdt van spanning zie ik missch is het omdat ik zo onzeker ben over mn lijf en t zaad enzo.. dat ik persoonlijk juist wel vroeg wil testen om in ieder geval te weten dat ik zwanger kan worden en de zaadjes er komen etc.. ook al word t een mk(is niet fijn natuurlijk) maar ik weet t liever.. zeker in mijn situatie.. dus in jouw situatie zou k missch anders denken hoor
Hi Babybelle, Wat vervelend dat ongi niet doorkomt! Wat testen betreft snap ik je volledig De vorige maanden heb ik ook heel veel getest Op de een of ander manier vind ik het dit keer niet meer zo makkelijk te testen ook al ben ik ERG NIEUWSGIERIG! Ik had ook niet verwacht dat ik zou kunnen wachten. Wanneer morgen ook geen ......, dan misschien wel eerder testen. Heb sinds gisteren wat buikpijn, zodoende maak ik me beetje zorgen
ja ja je hebt eigenlijk ook helemaal gelijk hoor! gewoon afwachten en dan komt ofwel de ongi vanzelf.. ofwel kan je pas over n paar dagen testen en dan met n zekerder gevoel goed overtijd zijn is toch wel al n heel goed teken he nou ik duim voor je en voor de rest!!
goedemiddag dames ik heb vandaag weer een nieuw kwaaltje erbij maagzuur. nouja het is eigenlijk na mijn nod natuurlijk. ik had mijn man even naar kruidvat gestuurd en net een test gedaan toen ik thuis kwam na het ophalen van mijn dochter. misschien willen jullie even kijken
Wow....gefeliciteerd!!! Wat een mooie streep! Hoeveel dgn na NOD ben je? -> zie net in je handtek. 2 dgn overtijd.
dankjewel! gister was mijn nod. voor jou wordt het ook spannend nu. ik snap wel dat je nog niet wilt testen. de vorige keren heb ik een week na mijn nod getest.
Gefeliciteerd Mar en Quinnie! Super nieuws! Ik had een test gedaan vanmorgen, voor het geval mijn cyclus weer normaal was maar die was negatief. Was gewoon te vroeg denk ik. We zullen zien, ik houd moed.
hai ladies!!! ik zie dat er een tweede zwangere bij is!! nou gefeliciteerd quinnie!! het was dus, in tegenstelling tot mij, niet je lichaam die je voor de gek hield!! geniet van je zwangerschap!! burningkarma.. zolang er geen ongi in zicht geen hoop verliezen!! succes ik liep net zo door de supermarkt en voelde k enerzijds dat ik meer ging vloeien(dus ongi komt meer en meer door nu) en anderzijds voelde ik me misselijk.. toen bedacht ik me.. ben wss onbewust aan het walgen van het feit dat in ongi ben
Gefeli mar en quinnie!! Hier moet ik tot het weekend waxhten, ik voel echt helemaal niks raars. Wel beetje last van obstipatie.... Af en toe erge dorst maar dat is het, en de evendige dromen dan...
dankjewel ninaD.. heb wel besloten dat ik er dit jaar echt voor ga.. vorig jaar heb ik eigenlijk nie veel gedaan.. dus hopelijk zal t ons lukken ook!
Ik had voor NOD geen symptomen.... Toen ik positief had getest begon ik pas met 5 weken geen eetlust te krijgen en erg vermoeid te worden, dit duurde tot 7 weken en daarna weer niks. Grootste symptoom was de dikker wordende buik
Heel goed! Tegenvaller omzetten in kracht Je bent echt een sterke dame. Ik denk dat jij alles kan bereiken wat je wilt. Kijk hoe goed je met deze situatie omgaat! Petje af!
Hoi Quinnie, jij ook SUPER gefeliciteerd met je zwangerschap! Onwijs gaaf gevoel he!! Kan het nog niet bevatten zeg...!!!