aaah zo lief!! en leuk om te lezen.. missch ben ik zo omdat ik nog jong ben.. ik bedoel ja .. ik zou t graag voor mn 30ste wel willen .. ik heb altyd al geroepen dat ik 30 een mooie leeftyd vind voor n eerste kind en missch had ik dat niet zo hard mogen roepen vroeger maar ja we zullen zien..ben 8kg kwijt van november tot nu.. dus heb me voorgenomen nu na mn ongi.. weer effe erin te vliegen om voor mn volgende nod toch in ieder geval nog wat lichter te zijn.. een nog gezonder lijf klaar maken voor mn beebje
dankjewel jij ook gefeliciteerd tis echt dubbel ik weet het zeker maar aan de andere kant geloof ik het niet haha en dat terwijl dit mijn derde zwangerschap is. iedereen die ongi is geworden sterkte en op naar de volgende ronde
dag dames, allereerst gefeliciteerd aan quinny en mar met jullie zwangerschap. ben echt blij voor jullie. ik ben nu in mijn 4de ronde en mijn nod is vrijdag. dus moet nog ff afwachten. irri. heb niet zo heel veel klachten maar dat had ik bij mijn boys ook niet. bij hun had ik helemaal geen klachten. nu zijn er wel een paar dingen die anders aanvoelen. had vanaf de eisprong last van plopjes in mijn onderbuik echt heel raar was dat soms tot vervelend aan toe. ze zijn sinds vandaag eigenlijk verdwenen. ben ook al heel de week aan de diarree en mijn darmen rommelen verschrikkelijk. heb altijd na mijn eisprong zeer pijnlijke borsten tot mijn nod en deze x zijn ze een stuk minder pijnlijk maar gewoon een beetje gevoelig. wat wel echt anders is deze maand is dat ik heel erg last heb van mijn schaambeen deze staat alsmaar in brand en mijn huid jeukt heel erg. normaal gesproken begin ik zo'n vijf dagen voor mijn nod verkleuring te krijgen en die is er nog niet dus heb een beetje hoop. ik kijk naar mijn boobs en zie vanalles maar die dingen zoals blauwe aders en donkere aureolen heb ik elke maand . dus daar word ik niet wijzer van. heb wat lichte steekjes in mijn buik maar nog geen krampen. mijn buik jeukt wel ondanks dat ik me insmeer. ach elke maand zijnn er wel dingen die me opvallen omdat ik zo graag nog een kindje wil. en het liefst een meisje. ik woon echt in een mannenhuis. mijn vent mijn twee zonen van 15 en 6 en mijn hond natuurlijk een mannetje.maar nog een ventje is ook welkom hoor maar ik probeer het dan niet meer voor een meisje. ik zei altijd vanaf ik jong was ik wil voor mijn 35ste 3 kinderen eerst twee jongen en dan veel later een meisje die twee broers heeft om haar te beschermen. mijn jongen heb ik dus nu nog dat meisje. en dit jaar moet het dan ook echt gaan gebeuren aangezien ik deze maand 34 word. we gaan er dan ook echt voor. ik weet vertel een heel verhaal maar is eigenlijk omdat ik aan het werk ben heb nachtdienst en heb niks te doen dus dan ga ik al die sites afkijken en jullie verhalen lezen. nou dames voor de dames die aan het wachten zijn succes en voor de dames bij wie het niet gelukt is . alles op zijn tijd.
Hoi, Ik had wat last van een rommelende buik, maar verder weinig....Heb ik nu steeds...Ben wel moe, maar weet niet of dat van de zw komt...Moet iedere dag om 5.30 uit bed om te werken en volg een deeltijdopleiding, dus kan goed daar van komen. NinaD, volgens mij had jij gereageerd op mijn vraag van de week (kruidvat test positief, CB negatief)...Zie mijn handtekening Ik wil jullie allemaal wel meegegeven dat wij 15 maanden bezig zijn geweest voor de eerste, dus hou vooral hoop!
@ Cook: Ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30ste mama wil worden (dat lukte ) Maar ik wil nu wel graag voor mijn 31ste mama voor de 2de keer worden. Ik hoop dat dat genoeg tijd is want ik word in Feb pas 30 Ik hoop dat je een meisje mag krijgen. Als meisjes mama kan ik je zeggen... meisjes zijn erg leuk Jongens natuurlijk ook maar op een andere manier. Ik zal meisjes vibes naar je sturen! @ Alex: Mooi die foto met die testen hahaha. Gefeliciteerd
Eens zien.. Hoofdpijn, opgeblazen gevoel, buik voelt dikker/harder/ anders dan anders.. Duizelig, misselijkheid bij vlagen, bloedend tandvlees, lichte krampjes.............
hallo ben nieuw hier ik heb donderdag 29 dec mijn spiraal laten verwijderen , 30 dec was ik ongi tot 3 4 januari en ben de 30e ook met de pil begonnen, volgens de ha werkt die deze maand niet!!, ha vertelde ons toen met condoom te sexen omdat ik heel vruchtbaar zou zijn, hebben we gedaan 4 5 jan hebben we gesext condoom gescheurd, toen op internet gekeken wanneer ik me eisprong zou hebben en dus het meest vruchtbaar te zijn, op die dagen sex gehad, nu heb ik zondag een vervelende steek in de rechte kant van me onderbuik gehad ''blijkbaar eisprong'' nu ben ik sochtends een beetje misselijk slaap onrustig, normaal kan ik tot 11 12 slapen nu ben ik elke dag tussen half 9 en half 10 wakker heb al 2 dagen lichte ongi krampen en voor mijn gevoel voelen me borsten zachter aan ook heb ik hoofdpijn, ben snel moe en als ik wat eet een borelend gevoel savond tegen 7 8 uur begin ik ook slecht te zien en moet ik het beeldscherm vergroten anders kan ik het niet lezen af en toe een steek aan de binnenkant van mn been,steken in me zij, krijg opeens spierpijn tijdens het fietsen? snap er niks meer van!! zijn dit tekenen van een zwangerschap, na mijn berekening kan ik 27 jan testen?? Groetjess
@naatasja Spannend!!! Helaas is op basis van de klachten niets zekers van tevoren te zeggen, alleen achteraf aan de hand van de testuitslag. Het kan zijn dat ik te snel gelezen heb, neem me niet kwalijk wanneer het niet klopt. Wanneer jouw eisprong 4 jan. is geweest, kun je b.v. eind deze week al testen. En wanneer jouw eisprong onlangs is geweest, kan de geschuurde condoom van begin jan. jou niet meer zwanger maken. Hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes
zoals ik hier heb berekend, heb ik de 15 eisprong gehad, daarvoor heb ik wel onveilige sex gehad met mijn vriend, mijn innesteling moet dan de 20e zijn, mocht het zo zijn dat het idd raak geschoten is.. we zijn zelf een beetje naief geweest om te denken van nou ik slik de pil dus er gebeurt toch niks, terwijl de ha gezegt had dat juist deze maand de pil zijn werking niet zou doen
Hi, sorry! Ik dacht al dat ik te snel had gelezen Wanneer je 15 jan. eisprong hebt gehad, is het zeer onwaarschijnlijk dat je nu al zoveel klachten hebt. Niet onmogelijk natuurlijk! Klachten ontstaan meestal pas na innesteling, omdat jou lichaam dan in grote hoeveelheden HCG gaat maken. Wanneer deze zwangerschap niet gewenst is, kun je nu nog met de HA over sterkere Morningafter pils hebben. Succes!
Ik had vooral jeukende borsten en een zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Alsof ik ongi moest worden, al sinds mijn eisprong maar t kwam maar niet. Toen 3dagen voor nod getest en meteen al een duidelijke streep! (met kruidvat 2v5) Succes met testen!!!
Jeukende borsten heb ik niet maar idd wel sinds eisprong zeurderig gevoel. Soms voelt het als een druk en soms alsof ik ongi moet worden. Wat duurt wachten toch altijd lang!
Ja dat herken ik ook! Ene moment zo'n drukkend gevoel dat ik ook denk ongi te worden en ander moment totaal niets. Gisteren had ik paar uur achter elkaar last van mijn buik. Vandaag geen ongi gelukkig Ben nu echt blij dat ik het heel druk heb op werk , gaan de uren tenminste sneller!