Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

ik ben best jong, 21 jaar en mijn vriend 22 jaar. Wij willen heel graag een kindje op deze jonge leeftijd!
    Ik vroeg mij af of er nog meer meiden zijn van deze leeftijd en wat jullie omgeving hiervan vindt...:)

Ben benieuwd!

2. Delta

Delta Niet meer actief

ja leuk! haha ik ben zelf net 23 en mijn vriend net 26.. we gaan ook voor ons 1e kindje! we wonen net een half jaar samen, anders waren we eerder begonnen! haha en jullie? wonen jullie al samen?

3. Nepie

Nepie Lid

6 nov 2011
    47
    0
    0
    Eindhoven
    Hey hey,

Ik ben 24 en mijn vriend 27 en wij gaan ook voor een kindje.

Mijn omgeving vindt het helemaal geweldig, mijn moeder is al bijna de babykamer aan het inrichten haha.

We wonen al wel 2 jaar samen en gaan volgend jaar trouwen.

Veel succes met zwanger worden!

4. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend meiden!!!
    Mijn omgeving weet hier nog niks van, om negatieve reacties te voorkomen ;)
    Wij zijn nu een jaar samen en wonen sinds maart samen!

5. Delta

Delta Niet meer actief

leuk! en werken jullie allebei al?

6. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Ik ben ook maar 21 en m'n vriend 25. Ook ons eerste kindje.
    En we werken beide :)

7. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zeg allemaal!!
    Ja ik we allebei een vaste baan en plek in huis voor een baby;) dus ik zie geen probleem, helaas denken onze ouders daar anders over...

8. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

mag ik ook af en toe wat meekletsen ?
    ik ben 20 jaar en ben nu zwanger van ons tweede ukkie !

9. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk!!! Hoe meer meiden, hoe gezellig!
    Dan was je ook jong! Hoe bevalt het zo jong moeder? :)

10. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

heeel erg fijn ! vind het fantastisch ! men meis is nu 9 maand oud ze komen dus kort opelkaar en we hebben voor men meis 12 maand geprobeerd ( zijn der heeel vroeg aan begonnen) we zijn nu 13 februari 2 jaar gehuwd , ikzelf word 21 op 31 januari , en men mannetje word 27 op 17 mei .
    ik vind het voor heeel veel redenen beter om jong mama te zijn !

11. Nepie

Nepie Lid

6 nov 2011
    47
    0
    0
    Eindhoven
    Ga op je eigen gevoel af en niet op je omgeving.

In mijn ongeving zijn er ook vrienden waarvan ik weer dat ze achter overslaan als ze weten dat ik zwanger ben.
    Maar het maakt me niks uit, mijn vriend en ik willen het graag en dat is het enige wat telt.

12. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo "meiden"

Ik ben 23 en net "bezig" voor de eerste.
    Ik heb al jaren een groot verlangen naar een kindje, wat mij betreft had ik 3 jaar geleden al gestopt met de anticonceptie, maar daar was m'n lief nog niet aan toe.

Ik hoop dat het iedereen snel mag lukken!

13. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hey!

Ik ben nog net 22, bijna 23 jaar.. en mijn vriend wordt 24.
    Wij zijn nu ook aan het proberen voor ons eerste:)
    Onze ouders vinden ook dat wij nog moeten wachten, en veel vrienden zijn er nog niet mee bezig in ons omgeving (op een aantal na dan)
    Vandaar dat wij het ook tegen nog (bijna) niemand hebben verteld.
    Zodra het zo ver is, dan vertellen we het en dan maar hopen op meevallende reacties.. ;)

14. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ook ik wil meepraten!!

Ik ben 21 jaar en mijn vriend (eigenlijk aanstaande) is 30 jaar. Wij wonen nu zo een 3 jaar samen in een koophuis en hebben dan ook genoeg ruimte!! Mijn vriend werkt en ik moet in juni afstuderen, maar dat komt helemaal goed!!

In mijn omgeving weten de meesten wel van onze kinderwens en die vinden het dan ook heel leuk dat we er nu echt voor gaan!! En ik ben heel erg blij met de steun en het idee dat me ouders ook achter de keuze van ons staan.

15. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Ik kom ook gezellig mee kletsen ik ben en 21 en mijn vriend 23 wij hebben al een mooie zoon van 3 en zijn al een tijdje bezig voor nog een mooi wondertje. Onze omgeving schrok eerst even maar waren daarna super blij voor ons. We werken beide en hebben alles netjes op de rit :) ben erg blij dat we zo jong ouders hebben mogen worden wat een genot!!!

16. TjoekeTjoek

17 nov 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben 22 en wil zwanger worden van mijn 2e kindje :)

17. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hè Meiden,

Ook ik klets graag mee. Ben 23 jaar en woon nu 3,5 jaar samen met mijn vriend van 31. Sinds vorige maand zijn we gestopt met de anticonceptie en hoop ik snel zwanger te zijn.
    Ik heb me wel even over de gedachte heen moeten zetten dat niet iedereen hier positief op zal reageren aangezien ik nog vrij jong ben. Maar ik ga voor mijn eigen geluk, jammer dan wat de rest van de wereld daarvan denkt.

Wat leuk dat sommige al een kindje hebben, hoe ervaren jullie het om jong moeder te zijn?

18. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Idd je weet zelf het beste wanneer jullie er klaar voor zijn en voor de rest niemand. Ik Ben super blij dat ik zo jong mama hen mogen worden en ben er ook echt trots op!! Ik zou get ook niet anders gedaan nebben als ik wist wat ik nu weet!! Vind het heerlijk om zo jong mama te zijn!!!
    Hoop dat het bij jullie en natuurlijk ook bijce rest snel mag lukken!!

19. Gold

Gold Actief lid

14 mei 2011
    135
    2
    18
    Ook wij zijn nu een jaar serieus aan het 'klussen' voor ons eerste wondertje! Beide zijn we 23 jaar en wonen zo'n 2 jaar samen.

Altijd al jong moeder willen worden, had van mij ook al eerder mogen gebeuren maar daar was mn lief nog niet aan toe ;)

Wij hebben het niet aan de familie verteld ook om negatieve reacties te voorkomen. Van mijn kant zit iedereen er stiekem op te wachten omdat ik de jongste ben en al jaaaaren roep dat ik graag een kindje wil krijgen ;) De schoonfamilie zal er niet om staan te juichen denk ik.. Vrienden hebben we het ook niet verteld omdat eigenlijk iedereen nog echt als student leeft en wij de enige zijn met koophuis, vaste banen e.d.

Hopenlijk hoeven we niet al te lang meer te wachten op ons kleintje!

20. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    hallo, ik wil me hier ook graag melden :)
    ik ben 19 jaar en mijn vriend 32 en wij zijn ook aan het proberen voor ons eerste kindje. :)
    We zijn op het moment druk aan het klussen in ons nieuwe huisje, wat hopelijk snel af is:) lijkt me leuk om met jullie te kletsen! :)
    afgelopen maand heb ik een vroege miskraam gehad en dit hebben we vorige week aan mijn schoonouders en schoonzus verteld. die vonden het heel jammer maar hopen dat het snel raak is want die zouden het helemaal leuk vinden als we een kindje zouden krijgen. mijn schoonzus is op dit moment 7 weken zwanger en die zou het super vinden als we samen zwanger zijn dus die hoopt heel erg dat het deze maand raak is.:D
    mijn familie staat ook helemaal achter ons en vind het helemaal super! hier dus eigenlijk alleen maar goeie reacties :)

Deel Deze Pagina