Ja ja het is gewoon te erg voor woorden... Ik geef al weken aan dat als ik bevallen ben 2 bakjes file en 10 bolletjes wil hebben... Word gehaald volgens me vriend en me ouders... Maar nu geef me moeder een heerlijk bakje file aan me vriend en ja hoor in mijn huis pffff.... Oke als die dicht is is het nog niet zo heel verleidelijk om er van te snoepen maar zodra die open is en iedereen op bed lig en ik benee is het toch zeer verleidelijk om er van te snoepen pffff.... Ik heb er echt moeite mee om er af te blijven en daarom moes me vriend hem ook echt gelijk helemaal opeten en dat heeft die gelukkig gedaan.... Maar bij wie is die file ook zo verleidelijk en heeft het gewoon in huis zonder het aanteraken... Ik durf het gewoon niet te halen voor me vriend want weet als hij op bed lig en het is open dat ik het ga pakken...
oeeehh dat is inderdaad heel gemeen! goed dat jezelf ook aangeeft er moeite mee hebt om er van af te blijven! ik zelf heb er niet heel veel moeite mee, ik heb meer behoefte aan biefstuk .. en dan nog ROOOD van binnen! haha. & zul je net zien als je bent bevallen je niet aan filet moet denken! haha. neem aan dat je vriend wel begrijpt toch dart je het niet in huis haalt om jezelf het zo makkelijk mogelijk te maken?! mijn vriend zegt altijd ; jij bent zwanger .. maar ik zwanger gezellig mee! succes iig! komt vast goed!
Ik ben er ook zo ongeveer verslaafd aan maar tijdens mijn zwangerschap had ik geen moeite het te laten staan, kocht ook gewoon elke week een bakje voor vriendlief. Na mijn bevalling kreeg ik idd meteen filet en nu haal ik gemiddeld twee bakjes in de week. Jij mag ook bijna weer, eet smakelijk alvast!
Ohhh en dan filet van de slager mmmmmmmm!!!! Stiekem zou ik heeeeeeeeeeeeeel graag een bakje willen halen en op een stokbroodje doen, maar durf het niet aan. En idd een lekker malse rood van binnen biefstuk. Heb ook al gezegt, de eerste weken is het biefstuk eten, kan me niet schelen of VL het zn neus uitkomt Biefstuk en filet! De rest mis ik niet wat niet mag, maar dat zijn 2 dingen....
hier werd de zwangerschap die dingen die niet mogen niet in huis gehaald niet door mij maar ook niet door vriendlief heb hem alleen voor zijn verjaardag een klein flesje bacardi gegeven die van 3 euro en hij was zat. filet is er denk ik 1 keer in gekomen en dat was het. ik heb heel stellig gezegt ik zwanger jij ook.
Hoezo gemeen, hier worden veel dingen gegeten en gedronken die ik niet mag. Je kan toch niet verwachten dat je hele omgeving meedoet?? Ik heb dat met biefstuk, afgelopen week uit eten geweest en hebben er ook mensen biefstuk op hoor.
Das gemeen ja....nog even meid Ik at na m'n bevalling heel de week filet en rosbief en de eesye avond dat ik thuis was biefstuk. Ik ben nu nog maar 13 weken zwanger dus nog niet ergens echt behoefte aan, baal wel dat ik nu weer met kerst geen carpaccio en gerookte zalm mag 2 jaar geleden had ik t zelfde, toen liep ik hoogzwanger met kerst
Haha ik zou het wel lusten maar nee hoor ik kan me prima beheersen. En als mijn vriend er zin in heeft dan mag hij dat lekker eten! Dat wat toetie zegt kan ik me helemaaal niet in vinden.. Maar goed sommige mensen voelen.zich daar prettig bij. Maar ik kan me wel verheugen op straks de dingtjes die weer mogen maar ik vind het geen probleem om het te laten staan nu in ieder geval, eet smakelijk voor straks!
Ik mis het ook!! Thuis was ik de enige die het at, maar op m'n werk verschijnt het nu nog wel eens al houden de meeste er wel rekening mee vind het ook heeeel moeilijk om er af te blijven hoor.
Nou ik vind het heel raar om je partner ook dingen te verbieden...jeetje zo ga je toch niet met,elkaar om??? Hij is gewoon niet zwanger en moet ook dat heerlijke getrappel enz missen.
+1! Ik bedoel ik vind dat je man rekening hoort te houden door niet om 6 uur 's nachts ladderzat thuis te komen, maar eten verbieden? Is vast ook omdat ik vega ben en bijna niks hoef te laten staan !
Hier ook erg lastig. Ik ben op dieet vanwege zwangerschaps diabetes en mag daardoor bijna niets hebben aan suiker en koolhydraten. Hier word verder wel gewoon gegeten en gsnoept door de rest van het gezin. Helaas moet ik dus altijd overslaan en is zelfs een lekker toetje of een gebakje niet mogelijk. Ook chocola en drop kan dus niet. Normale vruchtensappen zit ook teveel suiker in, dus kan altijd kijken hoe een ander het wel mag. Verder heb ik er welleens de balen van, nou ja eigelijk heel vaak. Maar goed ik laat het niet teveel merken. Voor een gezond kindje doe je alles. En over een week of 3 word mijn kindje geboren en mag ik eindelijk weer normaal eten.
Ik kocht het zelf voor m'n vriend toen ik zwanger was. Ook biefstuk, of carpaccio. Dat ik het niet kon eten, wilde toch niet zeggen dat hij het ook niet kon eten? Zo is er wel meer (ben allergisch voor sommige dingen die ik verrukkelijk vind; die koop ik gerust voor anderen). Kwestie van overtuigd zijn van de reden waarom je het niet mag. Dan is het helemaal niet moeilijk om ervanaf te blijven.
Mijn vriend heeft nog nooit zoveel gerookte zalm gegeven als nu, nu ik zwanger ben. Maarja kan hem moeilijk verbieden die dingen te eten naast mij. Hij kan er geen schade mee aanrichten, en zo moet hij de kattenbak doen en ikke niet
+1. Mooi gezegd. Ik zou niets van dit wondertje in mijn buik willen missen. Daar laat ik filet ed graag voor staan.