Welke symptomen hebben jullie bij de 5de week?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jane 31, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hoi Dames,

Ik ook in afwachting van mn 1 afspraak vk,duurt nog 1,5 week en vermoed dan nog niet meteen echo grrr..(hebben geen eigen apparaat)
    Jullie ook plannen om het met moederdag aan de de ouders/broers/zussen te vertellen of weten ze het al? Lijkt me zo leuk,maar ja dan wil ik wel weten hoe ver ik precies ben..

En mijn buik is mega opgezet,hoe is dat bij jullie?lijk al 3 maanden..Ben van mezelf heel slank dus mssn dat je daarom mn darmen zo goed ziet?

2. nie82

nie82 Niet meer actief

hoi allemaal,

iedereen van harte met de zwangerschap! Ik heb gister een test gedaan en 4 weken zwanger ( dus loop een weekje achter bij de meesten van jullie).
    ik had eigenlijk meteen een gevoel dat ik zwanger was.
    - "zenuwtrekken"onder in mijn buik
    - erg duizelig,
    - nu zo'n weeig gevoel van binnen, af en toe wat misselijk
    - en de 2 dagen na mijn nod erge hoofdpijn ( nou is dit niet heel erg raar, want ik heb veel hoofdpijn en migraineklachten).

het is allemaal zo ontzettend spanned! ik hoop echt dat het goed blijft gaan.

groetjes!

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Van harte!!! Geniet er van

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had het volgende rond de 5de week:

- Misselijk/overgeven
    - Moe (extreem)
    - Hele droge lippen
    - Emotioneel
    - Buikpijn (menstruatie achtig)
    - Lage rugpijn

5. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Mijn buik is ook ontzettend opgezet. Toen ik nog net geen 5 weken was zag mijn cesar therapeute het gelijk. Ik had al mijn kleding nog aan. :(

6. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Normaal gesproken reageer ik op hormonen. Met mijn ei sprong en met mijn menstruatie heb ik een migraine aanval. Nu gieren de hormonen (als het goed is ) door mijn lijf maar ik heb geen migraine aanval meer gehad:D
    Herkend iemand dit?

7. nie82

nie82 Niet meer actief

Hoi Jane,

Ook ik heb altijd last van migraine en hoofdpijn, met name tijdens menstruatie. heb in het verleden allerlei medicatie en therapieen geprobeerd, maar niets hielp. Ik hoop echt voor je dat het wegblijft, en natuurlijk hoop ik dat ook voor mezelf,hahaha!

groetjes!

8. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    hoi dames

ik ben nu 5 weken zwanger en heb de volgende symptomen:
    - brandend maagzuur
    - in de middag erg moe
    - nergens zin in hebben
    - af en toe misselijk, zowel in de morgen als in de avond
    - wat lichte buikkrampjes
    - een opgezette buik
    - en vooral met dit weer wat licht in mijn hoofd (volgens mij komt dit omdat ik altijd een redelijk lage bloeddruk heb en ik dit nu misschien extra merk)

Ik mag 12 mei naar de gyn. Ik kan al met 7 weken bij hem terecht omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad.
    Jammer dat dit net na moederdag is anders dan had ik het de moeders al kunnen vertellen. Maar nu durf ik dat niet zo goed omdat het de laatste keer mis is gegaan.

groetjes kv

9. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op 5,5 week en heb last van vermoeidheid (meer dan 8 uur slapen en nog gebroken wakker worden) en ontzettend gespannen borsten.
    Voor de rest blijft alles me bespaard tot nu toe.

10. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Ik zit nu op max 5 weken (banner klopt niet, ik weet dat ik op dag 22 mijn ovulatie heb gehad)
    Mijn voornaamste kwaaltje is dat ik extreem moe ben. Ik slaap een hoop en heel diep. Daarnaast komt bij mij elke dag rond 17u een kleine misselijkheid opzetten. En ik heb een beetje een prikkend en bubbelend gevoel rond mijn darmen. Had ik al verteld dat ik extreem moe ben?

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ristokatje, je mag de kattenbak niet meer schoonmaken nu he :)

12. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    moi78: doe ik al niet meer hoor :)

heb vandaag weer nieuwe klachten:
    heb erg buikpijn steken alsof je er ongie bent en trekt door in m'n lies/benen, niks aan vind het een beetje eng, maar zal er wel bij horen.
    heb gelukkig geen bloedverlies of zo dus zal weer groei pijn zijn.
    ook zijn m'n darmen erg van slag (diaree)
    en ben ik de hele dag door, een beetje misselijk......

nou ja ik doe maar even rustig aan misschien was het weekend ook wel iets te druk :(

we hebben het gister tegen de ouders verteld, we moesten het echt zeggen we zijn zo trots :)

13. kelly24

kelly24 Lid

30 jul 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,

dit herken ik wel ja, ben ver voor de wekker al wakker of word midden in de nacht wakker, of kan helemaal niet in slaap komen.

groetjes, kel

14. kelly24

kelly24 Lid

30 jul 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi als het goed is ben ik ook 5 weken, misschien wel iets verder maar dat hoor ik dinsdag als de bepalings echo is geweest.

symptomen:

maagzuur
    moe
    kokhalzen, bijvoorbeeld bij ontbijt of tanden poetsen)
    iets gevoelige borsten.

gr kelly

15. Lillyfee

Lillyfee Lid

11 mrt 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb erg last van me onderrug
    Menstruatiekrampjes af en toe
    Veel plassen
    Licht gevoeilige tepels
    Geen trek in eten maar ook niet misselijk
    Later in de middag moe.

16. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    hallo allemaal,

hoe gaat het met jullie en de klachten?

ik ben er al achter wat m'n steken zijn, het 'zijn m'n darmen die zijn zo erg vanslag, heb geen idee wat ik er aan moet doen.
    neem elke dag yakult ( al een tijdje) een bruin of volkoren brood veel groente, fruit....
    merk als ik me druk heb gemaakt dat ik er dan last van krijg :(
    zo ook vannacht gisteravond gesport (zumba) en rond een uur wakker zo krampen in m'n buik, dus maar de wc maar er kwam haast niks wel wat lucht, dus weer op bed om 5 uur weer het zelfde verhaal :(
    heb jullie daar ook last van en heeft iemand misschien tips om het te verminderen?????

17. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb van kinds af aan al spastische darmen en heb nu pijnscheuten/steken in m'n linkerzij, niet constant maar een paar keer per dag...zijn dat ook gewoon m'n darmen of???

Ben twee dagen voor mijn doen aardig naar de wc geweest maar heb nu wel steeds aandrang maar het zit muurvast :(

18. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Dat herken ik.
    Ik heb ook diarree en de misselijkheid word nu steeds erger. De laatste 2 dagen is het verschrikkelijk.
    Als ik eet, dan is het lekker.
    Maar na een uur dan word ik toch misselijk.
    Ik moet echt moeite doen om het binnen te houden. Ik doe de laatste dagen bijna niks.
    Herkent iemand dit?

19. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Ja, laten we samen duimen dat het wegblijft:D

20. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    - hoofdpijn
    - moe
    - misselijk
    - bandenpijn
    - meer plassen
    - steken in buik lijkt op ongi (erg beangstigend!)

daarom erg benieuwd naar 12 mei

Deel Deze Pagina