ik heb vanacht een bloeding gehad na het sexen, en dacht ongi te zijn. Daarna niets meer, en vandaag ook nog niets gezien. Maar ook geen afscheiding. Mijn rechtertepel doet echt zeer als ik eraan zit, alsof er splinters in ziten. Borsten zelf zijn niet minder of meer gevoelig dan voor mijn nod. Verder de hele dag op en af krampen en steekjes. het ene moment denk ik, nu komen de eraan, en daarna is het weer weg. trekt ook naar mijn liezen. Ik wacht nog even morgen af, anders zterdag weer een testje wagen. zoe succes morgen, en beterschap! ik hoop dat het niet voor niets is!
hoi dames ik heb vanochtend getest (is nog wel veels te vroeg 5 dagen voor nod) maar ik zie echt een heel licht streepje te licht om er iets zinnigs van te zeggen ik ben vermoeider heb last van verstopping heel veel afscheiding(lijk soms wel ik in me broek plas) vieze scheetjes ,rommelende darmen en ook rode handpalmen(schijnt ook een van de kwaltjes te zijn) krijg ineens puistjes en een heeele lichte positiefe test maar ik wil niet te vroeg juichen aangezien ik al wat miskramen heb gehad in het verleden test pas over 2 dagen weer
He Wies, dat is waarschijnlijk een contactbloeding, dat heb ik tijdens mijn vorige korte zwangerschap gehad, dus misschien is het wel een goed teken of er is een adertje zomaar gezprongen. Mama 2801 streepje is streepje, maar als je het niet vertrouwd doe je toch over een paar dagen nog een test. heel veel succes dames, ik duim voor jullie. xxx joyce
mamma2801 Ik ben het met jent eens, een streepje is een streepje. Dat betekend ook dat dat streepje elke keer duidelijker zal worden. Wies31 zo' bloeding is dan best schrikken maar als het daar bij blijft kan het nog alle kanten op. Ik heb net even geslapen en voel me een stuk beter gelukkig. Sterkte met afwachten allemaal. Onzekerheid en alleen maar kunnen wachten is verschrikkelijk. Ik zal voor jullie duimen. Liefs Zoe
ja, streepje is een streepje, spannend hoor. zoe; fijn, dat het nu beter gaat, ik hoop dat het aan het zwanger zijn ligt! jent; wat bedoel je met een contactbloeding? en hoezo is dat juist goed? ik ben een leek hoor, sorry.
ik weet dat een streepje een streepje is maar je leest zo vaak dat als je voor je nod test het risico toch aanwezig is je alsnog ongi word, en het streepje was bijn niet te zien waardoor ik nog twijfel dus heb ik besloten zondag ochtend nog x te testen dan zou die echt duidelijker moeten zijn
hoi dames ik heb nog een sop de test van vanmiddag gekeken en hij is nu goed in gedroogt maar zie toch echt een 2de streepje! maar goed ik heb nog 4 dagen tot me nod te gaan en dan vervang ik mijn banner
ik had gisteren opeens enorme kramp (9dagen na ei), lag er echt krom van, werd daarbij opeens misselijk ging zweten en viel bijna flauw borsten zijn soms gevoelig, maar kan van de pregnyl komen (ik zit in mmm)...humeurig ben ik ook, warm koud hebben yep en koude voeten en afscheiding YEP ooh spannend..na 22 maanden
Vanmorgen testje gedaan en die was negatief. Nou ja nog 5 dagen te gaan dus het kan nog makkelijk. Voel me nogsteeds niet oke, heb het idee dat ik echt verhoging heb. Maar kan mijn thermometer niet vinden. Ik ga nog maar even mijn bed in. Wil heel graag nog een paar dagen slapen. mamma2810 Heb je al wat meer vertrouwen in het tweede streepje? Bengel Wat heftig dat je daar zo'n last van hebt. Maar je hebt dan wel duidelijk door wanneer je ei is. Liefs
Hoi wies31 een contactbloeding kan optreden na de sex. Dan heeft jou man waarschijnlijk de baarmoedermond geraakt en als je zwanger bent dat is die veel beter doorbloed en dan kan het zijn dat op dat moment een adertje is gesprongen en dat je dus na de sex last hebt van bloed, kan al bij het eruit halen zijn, maar dat kan ook daarna zijn of bij het afvegen. Daarom zeg ik misschien ben je toch al zwanger en is je baarmoedermond nu al gevoelig. Ook als je zelf klaarkomt kan dat. Dus daarom zei ik misschien is het wel een goed teken. Ik hoop het zo voor je. xxx joyce succes met wachten.
Ik ben zelf waarschijnlijk zo'n 9 weken zwanger (is nog niet zeker omdat ik een hele rare cyclus heb) en ik heb heel erg last van boeren laten. Vooral 's avonds als ik in bed lig, blijven ze maar komen. Verder de afgelopen weken ook misselijk geweest en overgegeven, maar dat kwam eigenlijk pas nadat ik de zwangerschapstest had gedaan.
jent; bedankt voo rje antwoord. Ik heb goede hoop, had vanmorgen een heeeel vaag streepje. Ga zo nog eens testen. Ik word helemaal gek van die onzekerheid. liefs wies
nou zeg, met matcare ultra hartstikke negatief. wel urine van vanmorgen gebruikt. Kan dat nog? Zou de kruidvattest dan gevoeliger zijn, of zou het een toevalstreepje geweest zijn. Het was wel blauwkleurig, en binnen de 10 minuten.
zowiezo die urine van vanochtend is niet betrouwbaar de bacterien hopen zich namelijk op zal gewoon een nieuwe test halen en nog een keer proberen suc6
Zoe10 Bij iedereen zijn sommige symptonen weer anders, maar als je morgen een testje hebt gedaan, let me know Veel suc6 meissie Liefssss
En Liekie, ik heb ook van die vage krampen-steken in me onderbuik, maar daar heb ik alleen s'morgens last van, maar ja, ben dan ook nu al 9 weken zwanger. En toen ik nog niet eens wist dat ik zwanger was, dacht ik echt dat ik griep had of zo, het leek er wel erg op. En soms kunnen die vage steken ook komen, omdat je dan ongesteld moet worden :s Verder kan ik alleen maar zeggen, dat het misschien wel handig is, om een testje te halen. Sterkte!
net weer getest met kruidvat en was nog vager dan gisteren. Je kunt het amper zien. Zou het een valse test geweest zijn gisteren? Moet toch haast wel, anders was ie nou toch duidelijker geweest?